Laittakaas taas kroppakuvaketjua!

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
tähän asti kaikki näkemäni ovat olleet hoikkia tai hyvin hoikkia, joten laitan oman vajaan vuoden takaisen kuvani, vaihtelu näet virkistää. Välttelen kroppakuvien ottoa, ja kuvasta näkyy syy selvästi. Samoissa mitoissa suurinpiirtein nytkin, taitaa olla muutama kilo vähemmän mutta ei mitenkään huomattavaa eroa ole

 
Viimeksi muokattu:
Leukistinen aksolotli
tähän asti kaikki näkemäni ovat olleet hoikkia tai hyvin hoikkia, joten laitan oman vajaan vuoden takaisen kuvani, välttelen kroppakuvien ottoa, ja kuvasta näkyy syy selvästi. Samoissa mitoissa suurinpiirtein nytkin, taitaa olla muutama kilo vähemmän mutta ei mitenkään huomattavaa eroa ole

Jäi epäselväksi, miksi välttelet korppakuvien ottoa?:D
 
"vieras"
mun tarttis kovasti saada paranneltua noita ylävatsalihaksia kun ne on repeytyneet vikassa raskaudessa, mut pelkään vaan sitä, että vatsa tulee ulospäin vielä enemmän kuin nyt
Hei viitsistikö kertoa lisää? Mistä tiedät, että repeytyi? Siis ihan raskausaikana, ei synnytyksessä?

Mulla on jotain samantyyppistä... vatsaa tulee ulospäin jo heti rintojen alta, eikä tunnu miltään löllöltä, vaan suht kiinteää + napa jäi ulos :( Ihanasti näyttää, että ois raskaana ikuisesti. Lisäksi tuntuu jotain vatsan sisäisiä ongelmia.

Onko sulla tietoa mitä vois tehdä parantaakseen asiaa? Leikkaus on tieten yksi vaihtoehto, mutta tuskin kovin vähällä sellaiseen ryhdytään.
 
En ole kauheesti ehtinyt vielä näitä kuvia katsella, jospa yöllä olis enemmän aikaa, niin voi sitten antaa syväluotavaa analyysia...

Toisaalta mä tiedän katsomattakin, että tässä ketjussa on varmaan ihan hyvärunkoisia ihmisiä (tai ainakin omaan kroppaansa tyytyväisiä ihmisiä), tuskinpa kukaan todella omaa olemustaan inhoava tänne kuviaan postailisi. :D
 
Mä oon kyllä vähän kade.. Kaikki täällä on ihan hoikkia ja mä olen (kaikista väitteistä huolimatta) LÄSKI! :O
Kaikki painaa jonkun 50-60 ja minä onneton painan 77 :ashamed: että kyllä sen vaan huomaa.. OLKAAHAN YLPEITÄ! miekin oon sitten kesämmällä hihi ;)
 

Yhteistyössä