Kauniita kroppia kyllä teillä Päätön ei kyllä näyttänyt ihan iteltään, mut mut aika päättömältä kuitenkin
Niin paas kuvas kans, et saadan muutakin katseltavaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22845669:parempi puolipäätä kun ei ollenkaan..
ihan kun joku vanhan kansan viisaus
Mä olen normaali painon ylärajallaNo mä olen ainakin ihan normaalipainoinen ja niin näyttää aika moni muukin olevan. Nälkäkurki on mun mielestä ennemminkin alipainoinen.
Mä voisin tulla sinne sun tilalle ja sä tähän sohvalle?hei iha ot, mut mä oon ihan pää punansena täällä duunissa nyt, kun ihan sairaan hyvännäkönen kyttä tuli pyytämään multa laastaria ja juttelemaan. Apua!! Joo on todella ihan off topic, mut oli pakko jakaa tämä asia nyt tässä...
uuhhei iha ot, mut mä oon ihan pää punansena täällä duunissa nyt, kun ihan sairaan hyvännäkönen kyttä tuli pyytämään multa laastaria ja juttelemaan. Apua!! Joo on todella ihan off topic, mut oli pakko jakaa tämä asia nyt tässä...
Ei käy, se on mulle varattu!Mä voisin tulla sinne sun tilalle ja sä tähän sohvalle?
No saat sä sen pitää, kun mulla on tuo oma, mut oisin tullu vaan vähän katsomaan.Ei käy, se on mulle varattu!
Wau! Upea kroppa ja jos naisena saa toisen naisen takapuolta kehua, niin hyvä pylly.Alkuperäinen kirjoittaja meigä;22847856:http://www.aijaa.com/v.php?i=7274288.jpg
Kiitos! Täytynee myöntää, että olen itsekin sivuprofiilini ihan tyytyväinen, mutta näkisittepä minut edestäpäin....No saat sä sen pitää, kun mulla on tuo oma, mut oisin tullu vaan vähän katsomaan.
Katoinki eka, että oonko mä kommentoinu sun pyllylle, että saat pitää.Alkuperäinen kirjoittaja meigä;22848036:Hups, minkähän kommentin mä nyt lainasin! :-D Piti tulla tuo pyllykommentti Glorinhalta!
Mä voisin hoidella sen kanssa vähän muutakin kuin virka-asioita..No saat sä sen pitää, kun mulla on tuo oma, mut oisin tullu vaan vähän katsomaan.
Mä olin kerran paikallisessa amarillossa syömässä ja ihan kirjaimellisesti vedin ruuat väärän kurkkuun, kun näin niin komean poliisin.Mä voisin hoidella sen kanssa vähän muutakin kuin virka-asioita..
Saat säkin sitä tulla lainaamaan, jos on pulkkamäkeen pehmusteen tarvetta ;-)Katoinki eka, että oonko mä kommentoinu sun pyllylle, että saat pitää.
Tai siis toki saat pitää. Ehh..