Laittakaas kuvia laitoksella olostanne! *älä katso jos et kestä*

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä lasta:
kamalia limaisia vauvoja!!!! olen aina ihmetellyt miten verinen ja valkoisen töhnän peitossa oleva vauva voi olla muka ihana! toki ne ovat sitten pestyinä myöhemmin aivan ihanan suloisia.
Mä oon miettinyt, että miks osa vauvoista on niin verisiä ja kinaisia. Meidän kolmesta ei kukaan ollut "limainen" eikä verinen.
Varmaan riippuu ihan siitä, kuika hyvin kätilö niitä putsaa. Se kun käy niiltä kädenkäänteessä.
Ei kyllä niin kädenkäänteessä, kun näyttää sitä samantien kun mahasta on pullahtanut pihalle :D Ja mies on todennut saman, nähnyt kuitenkin toimitukset kaikkien kohdalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ddffd:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä lasta:
kamalia limaisia vauvoja!!!! olen aina ihmetellyt miten verinen ja valkoisen töhnän peitossa oleva vauva voi olla muka ihana! toki ne ovat sitten pestyinä myöhemmin aivan ihanan suloisia.
Mä oon miettinyt, että miks osa vauvoista on niin verisiä ja kinaisia. Meidän kolmesta ei kukaan ollut "limainen" eikä verinen.
Riippuu osaksi vauvan kehitysasteesta eli raskausviikoista, millä vauva syntyy.
40+ vkolla syntyneet kaikki.
 
p
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ddffd:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä lasta:
kamalia limaisia vauvoja!!!! olen aina ihmetellyt miten verinen ja valkoisen töhnän peitossa oleva vauva voi olla muka ihana! toki ne ovat sitten pestyinä myöhemmin aivan ihanan suloisia.
Mä oon miettinyt, että miks osa vauvoista on niin verisiä ja kinaisia. Meidän kolmesta ei kukaan ollut "limainen" eikä verinen.
Riippuu osaksi vauvan kehitysasteesta eli raskausviikoista, millä vauva syntyy.
40+ vkolla syntyneet kaikki.
Kinasuushan on merkki siitä, että lapsi olis ennenaikainen. 40-viikkoset harvoin enää ovatkaan kinaisia. Ja veri tulee siitä jos alapää repeää tai joudutaan tekemään eppari.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ddffd:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä lasta:
kamalia limaisia vauvoja!!!! olen aina ihmetellyt miten verinen ja valkoisen töhnän peitossa oleva vauva voi olla muka ihana! toki ne ovat sitten pestyinä myöhemmin aivan ihanan suloisia.
Mä oon miettinyt, että miks osa vauvoista on niin verisiä ja kinaisia. Meidän kolmesta ei kukaan ollut "limainen" eikä verinen.
Riippuu osaksi vauvan kehitysasteesta eli raskausviikoista, millä vauva syntyy.
40+ vkolla syntyneet kaikki.
Kinasuushan on merkki siitä, että lapsi olis ennenaikainen. 40-viikkoset harvoin enää ovatkaan kinaisia. Ja veri tulee siitä jos alapää repeää tai joudutaan tekemään eppari.
Ai, no sitten :) Ilmankos ovat olleet niin "puhtaita". Nyt tiedän tämänkin asian.
 
mom
Alkuperäinen kirjoittaja Tuplat:
Erään synnytyksen kulku. Ei herkille!!!!

Ja muoks ei saakkaan laittaa kuin yhden kuvan per viesti, joten tästä tulee jatkotarina...

Ainoa kivunlievitys
http://www.aijaa.com/v.php?i=4201419.jpg
aaarg miten tulee niin aidosti mieleen tuo tilanne. varsinkin ku katon tuota sun mahaan joka on just siinä pahimmassa supparissa...siinä sitten yrittää olla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tossa minä 15min ennen kun kuopus syntyi. Tuska oli hirveä :$


http://www.aijaa.com/img/b/00649/4200967.jpg
Et sitten vissiin mitenkään hirveän aikaisessa tullut siaraalalle... :D
En voinut, kun synnytys alkoi ja eteni niin nopeasti :| Sairaalaan ei ole kun 2-3km matkaa mutta silti veti tiukille ehtiä :xmas:

Taidat seistä Jorvissa? :D Näyttää niin tutulta vesipöntöltä!:D

Aivan ihania kuvia kaikilla! :heart:
samaa katsoin heti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Tossa minä 15min ennen kun kuopus syntyi. Tuska oli hirveä :$


http://www.aijaa.com/img/b/00649/4200967.jpg
Et sitten vissiin mitenkään hirveän aikaisessa tullut siaraalalle... :D
En voinut, kun synnytys alkoi ja eteni niin nopeasti :| Sairaalaan ei ole kun 2-3km matkaa mutta silti veti tiukille ehtiä :xmas:

Taidat seistä Jorvissa? :D Näyttää niin tutulta vesipöntöltä!:D

Aivan ihania kuvia kaikilla! :heart:
samaa katsoin heti.
mä kanssa
 
IHANIA KUVIA MUTTA...
Nää kuvat on kohta you tubessa. Taas kaksplussan mammat paistattelee lehtienpalstalla!
Mutta siis asiaan... Näitä katsoessa tulee niiiiiiiin kauhee vauvakuume! Mä haluun pienen käärön. Edellisestä synnytyksestä jo 3½v aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IHANIA KUVIA MUTTA...:
Nää kuvat on kohta you tubessa. Taas kaksplussan mammat paistattelee lehtienpalstalla!
Mutta siis asiaan... Näitä katsoessa tulee niiiiiiiin kauhee vauvakuume! Mä haluun pienen käärön. Edellisestä synnytyksestä jo 3½v aikaa.
Ennätin poistaa jo mun tuskaiset kuvani :D Enpä usko, että tällä topikilla kuitenkaan lehtien palstalle päästään. :snotty:
 

Yhteistyössä