Laittakaas kuvia laitoksella olostanne! *älä katso jos et kestä*

Ajattelin että jus niitä mahdollisimman hirveitä, eli tämä kuvapino voi olla sitten niitä "ei-niin-hehkeitä-kuvia" :D

Muoks. Saa olla ennen ja jälkeen synnytyksen. Mitä vain, mikä liittyy laitoksella viettämäänne aikaan :)
 
jadal
tyttö tuli ja kuopus kuvassa. esikoisen synnytykseen en muistanut ottaa kameraa mukaan :(
kohta sitä varmaan pääsee ottaa uusia synnytyskuvia :)

Ja saa taas tehdä tuttavuutta tuohon vaippaan :LOL:
 
apua!
Voi, kauhulla odotan tämän toisen syntymää, ensimmäinen oli ihan hirveä. Kätilö kysyi jälkeen päin, että jäikö traumoja ja sanoin, että ei ikinä enää. Neljä vuotta sen muistin. Pelko nostaa päätän kun noita kuvia katsoin.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja apua!:
Voi, kauhulla odotan tämän toisen syntymää, ensimmäinen oli ihan hirveä. Kätilö kysyi jälkeen päin, että jäikö traumoja ja sanoin, että ei ikinä enää. Neljä vuotta sen muistin. Pelko nostaa päätän kun noita kuvia katsoin.
mulla oli sama fiilis muutama kk sitten. nyt rv 37+1 ja olo niin kypsä että oon valmis mihin vaan kunhan tästä mahasta pääsee eroon. :kieh:
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja apua!:
Voi, kauhulla odotan tämän toisen syntymää, ensimmäinen oli ihan hirveä. Kätilö kysyi jälkeen päin, että jäikö traumoja ja sanoin, että ei ikinä enää. Neljä vuotta sen muistin. Pelko nostaa päätän kun noita kuvia katsoin.
mulla oli sama fiilis muutama kk sitten. nyt rv 37+1 ja olo niin kypsä että oon valmis mihin vaan kunhan tästä mahasta pääsee eroon. :kieh:
Mulla viikkoja vasta 14 ja suurinpiirtein toivon, että ei tarviis synnyttää. Pelkopolille menoa neuvolassa ehdoteltiin.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja apua!:
Voi, kauhulla odotan tämän toisen syntymää, ensimmäinen oli ihan hirveä. Kätilö kysyi jälkeen päin, että jäikö traumoja ja sanoin, että ei ikinä enää. Neljä vuotta sen muistin. Pelko nostaa päätän kun noita kuvia katsoin.
mulla oli sama fiilis muutama kk sitten. nyt rv 37+1 ja olo niin kypsä että oon valmis mihin vaan kunhan tästä mahasta pääsee eroon. :kieh:
Mulla viikkoja vasta 14 ja suurinpiirtein toivon, että ei tarviis synnyttää. Pelkopolille menoa neuvolassa ehdoteltiin.
se on hyvä! peloista pitääkin puhua. toivottavasti saat apua! :hug:
 
Ihania kuvia on. mulla ei oo ollu mies mukana niin ei oo noita laitoskuvia. Sitten kun tuli kattomaan otettiin kuvia vaan ne on paperiversiona, kun eihän sillon"vanhaan aikaan"mitään digikameroita ollut.
 

Yhteistyössä