Laittakaas kuvia laitoksella olostanne! *älä katso jos et kestä*

jemppu
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja IHANIA KUVIA MUTTA...:
Nää kuvat on kohta you tubessa. Taas kaksplussan mammat paistattelee lehtienpalstalla!
Mutta siis asiaan... Näitä katsoessa tulee niiiiiiiin kauhee vauvakuume! Mä haluun pienen käärön. Edellisestä synnytyksestä jo 3½v aikaa.
Ennätin poistaa jo mun tuskaiset kuvani :D Enpä usko, että tällä topikilla kuitenkaan lehtien palstalle päästään. :snotty:
Päästiinhän niillä tissikuvillakin lehtiin ja youtubeen! =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jemppu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja IHANIA KUVIA MUTTA...:
Nää kuvat on kohta you tubessa. Taas kaksplussan mammat paistattelee lehtienpalstalla!
Mutta siis asiaan... Näitä katsoessa tulee niiiiiiiin kauhee vauvakuume! Mä haluun pienen käärön. Edellisestä synnytyksestä jo 3½v aikaa.
Ennätin poistaa jo mun tuskaiset kuvani :D Enpä usko, että tällä topikilla kuitenkaan lehtien palstalle päästään. :snotty:
Päästiinhän niillä tissikuvillakin lehtiin ja youtubeen! =)
tissikuvat varmaan yleensä enemmän herättää kiinnostusta kun raksaus/synnytys/vauvakuvat.

Paitsi ehkä sitten jos on tissi+vauvakuva.

 
Alkuperäinen kirjoittaja IHANIA KUVIA MUTTA...:
Nää kuvat on kohta you tubessa. Taas kaksplussan mammat paistattelee lehtienpalstalla!
Mutta siis asiaan... Näitä katsoessa tulee niiiiiiiin kauhee vauvakuume! Mä haluun pienen käärön. Edellisestä synnytyksestä jo 3½v aikaa.
Äääks, eikai?

:eek: Pitikin aloittaa koko ketju :ashamed:
 
stenni
Alkuperäinen kirjoittaja pahaa tekee katsoa:
Voi surku kun jokainen vauvakuva, minkä tästäkin ketjusta olen katsonut, on pusattu puoli-istuvassa asennossa.
mitä pahaa siinä puoli-istuvassa on Itselleni se oli kaikkien kokeilujen jälkeen paras!
 
Mila
Alkuperäinen kirjoittaja pahaa tekee katsoa:
Voi surku kun jokainen vauvakuva, minkä tästäkin ketjusta olen katsonut, on pusattu puoli-istuvassa asennossa.

Mitä se sua liikuttaa, jos joku viihtyy puoli-istuvassa asennossa?
Mä en jaksais olla siinä tilanteessa esim kontillaan ja kyljelläänkin on huono olla.
 

Yhteistyössä