Laittakaapa nyt painonne ja pituutenne kehiin! (ei raskaana oleville!!!!!!)

• Viestiketjun aloittaja maakari
  • Ensimmäinen viesti
kiukkunen
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
180cm, 71kg :ashamed:
Vähän kyrsii kun tämmöset hoikat/norm painoset panee painon häpeäilmeellä. Voi haloo. Treenaa ittes vaik tiukemmaks jos et oo tyytyväinen mut älä esitä häpeävän painoos ku ei kerran ole tarvetta!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kiukkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
180cm, 71kg :ashamed:
Vähän kyrsii kun tämmöset hoikat/norm painoset panee painon häpeäilmeellä. Voi haloo. Treenaa ittes vaik tiukemmaks jos et oo tyytyväinen mut älä esitä häpeävän painoos ku ei kerran ole tarvetta!!!
vaikka ei painotaulukoiden mukaan ole lihava, voi itsensä silti tuntea sellaiseksi...

hmmm
Aika monella näkyy olevan huono itsetunto kun ihan painoindeksin mukainen paino hävettää. Enkä pidä sitäkään kauheen hyvänä, että laihdutetaan alipainoiseksi, se on terveydelle usein huonompi vaihtoehto laihduttaa normaalipainoisesta tai edes lievästi ylipainoisesta alipainoiseksi kuin pitää se paino siinä missä se on.

Olen nyt 162/70 ja ihan tyytyväinen itseeni. Olen ollu tässä pituudessa myös 48 ja vähän päälle 70 ja kaikkea siltä väliltä. Kuukautiseni ovat aina loppuneet kun painoni on mennyt alle 55 kilon eli heti kun painoindeksini on tippunut alle 21:n. En sano tätä sillä, että kaikilla niin kävisi, mutta ihmettelen jos kaikilla alipainoisilla hormonitoiminta kuitenkin säilyy ihan normaalina, kun itselleni riitti jo normaalipainon painoindeksin 21 alittaminen.

vieras
Pituutta 157 cm ja painoa paljon. Pitäis aloittaa laihdutus kunhan vain sais inspiksen päälle. Pitäis viel lääkäristäkin kysyä et pitääkö kilpirauhasen vajaatoiminnassa jotenkin laihduttaa erilailla ettei arvot heti heittelis.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaamea-akka:
Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:
178cm ja 62kg, tavoite 58kg, tarkoitus saavuttaa juhannukseen mennessä! :D

tuota etkös ala oleen jo liian laiha sitten.. mulla on meinaan sama pituus ja 58kg painoa ja alipainoinen olen...
Herranen aika, miks te haluatte olla sairaalloisen alipainoisia, mä olen 178cm ja painan 72kg

Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
167/68. Raskauskilojen kadottaminen siis pahasti kesken vieläkin :ashamed:
samat mitat .. vielä olis 8 kiloa matkaa jotta olen samoissa lukemissa kuin ennen raskautta.. poju nyt melkeen 10kk.
täällä myös samat mitat, vauveli nyt 3kk ja ainakin 5kg pitäs tiputtaa kevyesti =)

Miks ihmeessä sun pitäis alkaa murehtimaan omasta painostas, jos vauvasi on vasta 3kk??
:/

Eikö tuossa vaiheessa tärkeintä olisi nauttia vauvasta ja vauva-ajasta? Varsinkin, jos imetät, niin ei silloin kannata mitään laihduttamisia miettiä...

Täällä muutenkin ihmiset katsovat näköjään itseään jonkin vääristävän peilin kautta! Kummallista, että jokin painon suhde pituuteen voi merkitä niin paljon.

En toki tarkoita, etteikö itsestään saisi huolehtia, mutta totuus on, että naisen vartalo kyllä muuttuu raskauden ja imetyksen myötä. Sitä ei vaan ikinä näytä ihan samalta kuin ennen raskautta vaikka painaisikin saman verran. :|

Ja tässä sitten mun mitat 172/88!! Mahaa on ja reisiä, niinkuin rintoja ja aivojakin! Elämästä pitää nauttia! =)

Kyllä mäkin olen ihan entiselläni vielä kahden lapsen jälkeen. Enkä mä rehellisesti sanottuna ihan ymmärrä, millä lailla menneet raskaudet edes voisi näkyä?
Enkä kyllä myöskään ymmärrä, miten joku onnistuu keräämään ihan pirusti painoa raskauksien aikana.. Siis sitähän pitäisi tulla vauvan, istukan, veden jne mukaan ja jos tulee turvotusta ym niin kyllä se pois lähtee aikalailla heti.
Ihan turha siis mulle ainakaan väittää, että raskaudet lihottavat.

*avaa sateenvarjon*

Minnamariia
Painoa on 73kg ja pituutta vaivaiset 162 kiipistellen.. Kyllä on ote päässyt paljon lipsumaan. Synnytyksen jälkeen kilot jäi laitokselle. Siitä on kohta jo kolme vuotta ja takasin ne kilot on tulleet pikkuhiljaa ja vähän ylimäärästäki...

Yhteistyössä