176/70. Vielä 2007 tammikuussa laihiksen alkaessa 80kg. 5kg pitäis vielä tiputtaa mutta miten vaikeaa sen aloitus taas onkaan... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:170 senttiä ja tänään 59 kiloa.
Vähän kyrsii kun tämmöset hoikat/norm painoset panee painon häpeäilmeellä. Voi haloo. Treenaa ittes vaik tiukemmaks jos et oo tyytyväinen mut älä esitä häpeävän painoos ku ei kerran ole tarvetta!!!Alkuperäinen kirjoittaja niko06:180cm, 71kg :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:178cm ja 62kg, tavoite 58kg, tarkoitus saavuttaa juhannukseen mennessä!
vaikka ei painotaulukoiden mukaan ole lihava, voi itsensä silti tuntea sellaiseksi...Alkuperäinen kirjoittaja kiukkunen:Vähän kyrsii kun tämmöset hoikat/norm painoset panee painon häpeäilmeellä. Voi haloo. Treenaa ittes vaik tiukemmaks jos et oo tyytyväinen mut älä esitä häpeävän painoos ku ei kerran ole tarvetta!!!Alkuperäinen kirjoittaja niko06:180cm, 71kg :ashamed:
Me ollaan liki samanpituisia ja oisin iloinen tuosta 68 kilostaAlkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:168 cm ja 68 kg. Paino on viime viikkoina hieman noussut, vaikka putosi alkuvuoden aikana seitsemisen kiloa. Hitto, kun löytäisi sen kadonneen itsekurin taas :|
Herranen aika, miks te haluatte olla sairaalloisen alipainoisia, mä olen 178cm ja painan 72kgAlkuperäinen kirjoittaja Kaamea-akka:Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:178cm ja 62kg, tavoite 58kg, tarkoitus saavuttaa juhannukseen mennessä!
tuota etkös ala oleen jo liian laiha sitten.. mulla on meinaan sama pituus ja 58kg painoa ja alipainoinen olen...
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:täällä myös samat mitat, vauveli nyt 3kk ja ainakin 5kg pitäs tiputtaa kevyesti =)Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:samat mitat .. vielä olis 8 kiloa matkaa jotta olen samoissa lukemissa kuin ennen raskautta.. poju nyt melkeen 10kk.Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:167/68. Raskauskilojen kadottaminen siis pahasti kesken vieläkin :ashamed: