176/70. Vielä 2007 tammikuussa laihiksen alkaessa 80kg. 5kg pitäis vielä tiputtaa mutta miten vaikeaa sen aloitus taas onkaan... :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:180cm, 71kg :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:178cm ja 62kg, tavoite 58kg, tarkoitus saavuttaa juhannukseen mennessä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kiukkunen:Alkuperäinen kirjoittaja niko06:180cm, 71kg :ashamed:
Vähän kyrsii kun tämmöset hoikat/norm painoset panee painon häpeäilmeellä. Voi haloo. Treenaa ittes vaik tiukemmaks jos et oo tyytyväinen mut älä esitä häpeävän painoos ku ei kerran ole tarvetta!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:168 cm ja 68 kg. Paino on viime viikkoina hieman noussut, vaikka putosi alkuvuoden aikana seitsemisen kiloa. Hitto, kun löytäisi sen kadonneen itsekurin taas :|
Alkuperäinen kirjoittaja Kaamea-akka:Alkuperäinen kirjoittaja perhonen:178cm ja 62kg, tavoite 58kg, tarkoitus saavuttaa juhannukseen mennessä!![]()
tuota etkös ala oleen jo liian laiha sitten.. mulla on meinaan sama pituus ja 58kg painoa ja alipainoinen olen...
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:167/68. Raskauskilojen kadottaminen siis pahasti kesken vieläkin :ashamed:
samat mitat .. vielä olis 8 kiloa matkaa jotta olen samoissa lukemissa kuin ennen raskautta.. poju nyt melkeen 10kk.
täällä myös samat mitat, vauveli nyt 3kk ja ainakin 5kg pitäs tiputtaa kevyesti =)