Luonnonkaunis oli ensimmäinen sana joka tuli mieleen. =)Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Minullapa on profiilissa uusi kuva.
Toi sun profiilikuva...suojaako se folio niin, ettei sun ajatuksia voi lukea?
ei ku se vahvistaa lähetyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja hbvn :Toi sun profiilikuva...suojaako se folio niin, ettei sun ajatuksia voi lukea?
niin et sä osaat vastata mun puolesta kaikkiin mulle esitettyihin kysymyksiinAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ei ku se vahvistaa lähetyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja hbvn :Toi sun profiilikuva...suojaako se folio niin, ettei sun ajatuksia voi lukea?
Aivan.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:niin et sä osaat vastata mun puolesta kaikkiin mulle esitettyihin kysymyksiinAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:ei ku se vahvistaa lähetyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja hbvn :Toi sun profiilikuva...suojaako se folio niin, ettei sun ajatuksia voi lukea?
Kauniit kasvot mutta likaiset hiukset ja jatkojen liitoskohdat näkyy liian selvästi tuossa kampauksessa.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:http://i3.aijaa.com/t/00164/6412253.t.jpg[/IMG][/URL]
Peesiä täältäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tätä ei voi muuta kuin peesata!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mariliille sietäisi antaa pakollista palstataukoa. Sen verran typeriä ovat kommenttinsa olleet viimeaikoina.
Mitä minä olen semmosta tehnyt tai sanonut, mitä ei muutkin? Poistun kuitenkin vappaaehtoisesti, jos saan sillä mielesi hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Peesiä täältäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tätä ei voi muuta kuin peesata!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mariliille sietäisi antaa pakollista palstataukoa. Sen verran typeriä ovat kommenttinsa olleet viimeaikoina.
Mitkäs ihmeen liitoskohdat? Gracella on ihana tukka. :heart: Ja se on muutenkin aivan ihana ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kauniit kasvot mutta likaiset hiukset ja jatkojen liitoskohdat näkyy liian selvästi tuossa kampauksessa.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:http://i3.aijaa.com/t/00164/6412253.t.jpg[/IMG][/URL]
rehellisesti...opettele käytöstapoja ennen kuin palaat takaisinAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mitä minä olen semmosta tehnyt tai sanonut, mitä ei muutkin? Poistun kuitenkin vappaaehtoisesti, jos saan sillä mielesi hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Peesiä täältäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tätä ei voi muuta kuin peesata!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mariliille sietäisi antaa pakollista palstataukoa. Sen verran typeriä ovat kommenttinsa olleet viimeaikoina.
Jep. On aika pöyristyttävää, jos ei edes itse tajua, missä menee vikaan. Kaikkihan joskus sanoo jotain tyhmää, mutta tuo asenne on niin kakka.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:rehellisesti...opettele käytöstapoja ennen kuin palaat takaisinAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mitä minä olen semmosta tehnyt tai sanonut, mitä ei muutkin? Poistun kuitenkin vappaaehtoisesti, jos saan sillä mielesi hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Peesiä täältäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tätä ei voi muuta kuin peesata!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mariliille sietäisi antaa pakollista palstataukoa. Sen verran typeriä ovat kommenttinsa olleet viimeaikoina.
Totta että jokainen joskus sanoo jotain tyhmää, mutta silloin pitäisi osata pyytää anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jep. On aika pöyristyttävää, jos ei edes itse tajua, missä menee vikaan. Kaikkihan joskus sanoo jotain tyhmää, mutta tuo asenne on niin kakka.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:rehellisesti...opettele käytöstapoja ennen kuin palaat takaisinAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mitä minä olen semmosta tehnyt tai sanonut, mitä ei muutkin? Poistun kuitenkin vappaaehtoisesti, jos saan sillä mielesi hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Peesiä täältäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tätä ei voi muuta kuin peesata!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mariliille sietäisi antaa pakollista palstataukoa. Sen verran typeriä ovat kommenttinsa olleet viimeaikoina.
Niinpä. Ja sinäkin oot ottanut opiksesi, muistan kyllä miten ilkeä olit PahaSilmänä...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jep. On aika pöyristyttävää, jos ei edes itse tajua, missä menee vikaan. Kaikkihan joskus sanoo jotain tyhmää, mutta tuo asenne on niin kakka.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:rehellisesti...opettele käytöstapoja ennen kuin palaat takaisinAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mitä minä olen semmosta tehnyt tai sanonut, mitä ei muutkin? Poistun kuitenkin vappaaehtoisesti, jos saan sillä mielesi hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Peesiä täältäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tätä ei voi muuta kuin peesata!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mariliille sietäisi antaa pakollista palstataukoa. Sen verran typeriä ovat kommenttinsa olleet viimeaikoina.
Juuri näin. Ihmeellistä että aikuinen ihminen voi käyttäytyä noin, ja vedota siihen että "kun muutkin". Kyllä tauko olisi paikallaan, ja palattua paremmat tavat.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jep. On aika pöyristyttävää, jos ei edes itse tajua, missä menee vikaan. Kaikkihan joskus sanoo jotain tyhmää, mutta tuo asenne on niin kakka.Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:rehellisesti...opettele käytöstapoja ennen kuin palaat takaisinAlkuperäinen kirjoittaja Marilii:Mitä minä olen semmosta tehnyt tai sanonut, mitä ei muutkin? Poistun kuitenkin vappaaehtoisesti, jos saan sillä mielesi hyväksi.Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Peesiä täältäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tätä ei voi muuta kuin peesata!Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mariliille sietäisi antaa pakollista palstataukoa. Sen verran typeriä ovat kommenttinsa olleet viimeaikoina.
Saatan mä edelleenkin olla. Mutta ei siitä tule hyvä olla, enkä haluaisi olla semmoinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä. Ja sinäkin oot ottanut opiksesi, muistan kyllä miten ilkeä olit PahaSilmänä...
No tuskin. Vaikka en olisi mikään superälykkö, en ole tyhmäkään. Vaikka olisin ihan kajahtanut, se ei tarkoita, ettenkö voisi olla älykäs. Aika moni mua tyhmäksi sanova ei kykene tekemään asioita, joihin mä kykenen.Alkuperäinen kirjoittaja Eikö niin.:Sirkka on tyhmyyden tiivistymä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Saatan mä edelleenkin olla. Mutta ei siitä tule hyvä olla, enkä haluaisi olla semmoinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niinpä. Ja sinäkin oot ottanut opiksesi, muistan kyllä miten ilkeä olit PahaSilmänä...