Laittakaa naamakuvia

  • Viestiketjun aloittaja kiia
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kysyn kuitenkin, mikä teitä nyt erityisesti nyppi, että osaan vastaisuudessa parantaa tapani?
Olit ja olet ilkeä. Olet aika jatkuvasti kehumassa itseäsi, kuinka olet niin ja niin kaunis, tai kuinka ainakin olet joskus ollut. Mutta muista ihmisistä sulla on vaan pahaa sanottavaa. Sä kun olet ilmeisesti jo vähän kypsempi naishenkilö, niin luulis, että ois jo jotain käytöstapoja tarttunut. Mutta ei.
 
Uudi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkuu:
Alkuperäinen kirjoittaja terv. rillipää:
Alkuperäinen kirjoittaja pölö:
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja kisu-misu:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6411783.jpg
Miksi kuva pitää ottaa tuolleen teinimäisesti ylhäältäpäin?


SIKSI KOSKA MUN SILMÄLASIT HEIJASTAA VALOA, NIIN EN VOI OTTAA SUORAAN KUVAA.
Hmm, mielenkiintoinen syy. Olen itse käyttänyt laseja 25 v. enkä toistaiseksi ole vielä törmännyt tuohon ongelmaan.
Näissä sangoissa, on kiiltävää pintaa ja oon huomannu et heijastaa. joudun aina ottaa ylhäält tai sit kokonaan lasit pois. Ja jos MUN KUVA ON NIIN ÄRSYTTÄVÄ, NIIN TOKI VOIN OTTAA SEN POIS.
Tosi nätti tyttö minun mielestä. Ei ärsytä.Kiva katsoa toisten kuvia. Älä välitä ilkeistä arvasin heti, kun näin kuvasi, että ilkeydet alkaa. Kateus se kateus ?
 
: O
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kysyn kuitenkin, mikä teitä nyt erityisesti nyppi, että osaan vastaisuudessa parantaa tapani?
Olit ja olet ilkeä. Olet aika jatkuvasti kehumassa itseäsi, kuinka olet niin ja niin kaunis, tai kuinka ainakin olet joskus ollut. Mutta muista ihmisistä sulla on vaan pahaa sanottavaa. Sä kun olet ilmeisesti jo vähän kypsempi naishenkilö, niin luulis, että ois jo jotain käytöstapoja tarttunut. Mutta ei.
Mutta ehkä hän voi ottaa oppia ja mallia sun käytöksestä; joka ei tuomitse - hauku - arvostele muita
 
Profiilissa taas hetkisen.

Hei oikeesti, kertokaa vanhalle, miten saatte noin hyviä kuvia itsestänne..mulla muutama hassu hyvä kuva ja ja kaikki muut sellaisia missä iiiiisooo hymy, tilannekomiikkaa tai muuten niin outoja ilmeitä ja liikehdintää :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Profiilissa taas hetkisen.

Hei oikeesti, kertokaa vanhalle, miten saatte noin hyviä kuvia itsestänne..mulla muutama hassu hyvä kuva ja ja kaikki muut sellaisia missä iiiiisooo hymy, tilannekomiikkaa tai muuten niin outoja ilmeitä ja liikehdintää :D
Vanhalle? :eek: Et voi olla mikään vanha... Tosi hienot poskipäät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Profiilissa taas hetkisen.

Hei oikeesti, kertokaa vanhalle, miten saatte noin hyviä kuvia itsestänne..mulla muutama hassu hyvä kuva ja ja kaikki muut sellaisia missä iiiiisooo hymy, tilannekomiikkaa tai muuten niin outoja ilmeitä ja liikehdintää :D
Hyvältä näyttää profiilissa! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mariliille sietäisi antaa pakollista palstataukoa. Sen verran typeriä ovat kommenttinsa olleet viimeaikoina.
Tätä ei voi muuta kuin peesata!
Peesiä täältäkin.
Mitä minä olen semmosta tehnyt tai sanonut, mitä ei muutkin? Poistun kuitenkin vappaaehtoisesti, jos saan sillä mielesi hyväksi.
rehellisesti...opettele käytöstapoja ennen kuin palaat takaisin :whistle:
Jep. On aika pöyristyttävää, jos ei edes itse tajua, missä menee vikaan. Kaikkihan joskus sanoo jotain tyhmää, mutta tuo asenne on niin kakka.
Totta että jokainen joskus sanoo jotain tyhmää, mutta silloin pitäisi osata pyytää anteeksi.
Juuri näin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Profiilissa taas hetkisen.

Hei oikeesti, kertokaa vanhalle, miten saatte noin hyviä kuvia itsestänne..mulla muutama hassu hyvä kuva ja ja kaikki muut sellaisia missä iiiiisooo hymy, tilannekomiikkaa tai muuten niin outoja ilmeitä ja liikehdintää :D
Vanhalle? :eek: Et voi olla mikään vanha... Tosi hienot poskipäät.
No, olen mä täällä moneen verrattuna jo aikas vanha ainakin kun kuvia katsoo, en siis kuitenkaan ikäloppu :D toi onkin ihan sellainen seesteinen kuva, mutta ne on harvassa :LOL:

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Profiilissa taas hetkisen.

Hei oikeesti, kertokaa vanhalle, miten saatte noin hyviä kuvia itsestänne..mulla muutama hassu hyvä kuva ja ja kaikki muut sellaisia missä iiiiisooo hymy, tilannekomiikkaa tai muuten niin outoja ilmeitä ja liikehdintää :D
Vanhalle? :eek: Et voi olla mikään vanha... Tosi hienot poskipäät.
No, olen mä täällä moneen verrattuna jo aikas vanha ainakin kun kuvia katsoo, en siis kuitenkaan ikäloppu :D toi onkin ihan sellainen seesteinen kuva, mutta ne on harvassa :LOL:
Taitaa olla vähän kaikilla niin, ettei suurinta osaa kuvista näytellä. Ainakin mulla on niin.
;)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
outoa laittaa itsestään kuva, vaikkakin kaunis kuva, rintaliiveissä nettiin :eek:
No ne on bikinit, kylläkin. Mutta kiitos, noin muuten. :) Siitähän ei mitään näy sen enempää, kuin että mulla ois päällä kesäpaita.

harkitsin kuvan rajaamista ylempää, mutta sitten se olisi näyttänyt siltä, että mulla ei ole mitään päällä. Koska siitä ei silleen näy mitään semmoista, mitä ei saisi näkyä, ajattelin antaa vaan olla noin.
 

Yhteistyössä