Niinpä onkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kukaan muu huomannut, että Jadalissa ja Kangas- P-akassa on paljon samaa näköä.. ?
Hitto, taas mä unohdin, että tää on joku helvatan kauneuskilpa. Pitänee poistaa kuvansa sitten, itse halusin lähinnä kesäisiä fiiliksiä välittää.Alkuperäinen kirjoittaja Jari:Tämän paikan kaunottaret eivät halua tuoda kuviaan esille. Tiedän tämän
Älä vaan poista, tuollahan se miunkin kuva vielä onAlkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Hitto, taas mä unohdin, että tää on joku helvatan kauneuskilpa. Pitänee poistaa kuvansa sitten, itse halusin lähinnä kesäisiä fiiliksiä välittää.Alkuperäinen kirjoittaja Jari:Tämän paikan kaunottaret eivät halua tuoda kuviaan esille. Tiedän tämän
Alkuperäinen kirjoittaja v:PanisinAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:profilissa on kuva
Sinäkö vanha? Et kyllä minuun verrattuna. =)Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:No, olen mä täällä moneen verrattuna jo aikas vanha ainakin kun kuvia katsoo, en siis kuitenkaan ikäloppu toi onkin ihan sellainen seesteinen kuva, mutta ne on harvassaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Vanhalle? Et voi olla mikään vanha... Tosi hienot poskipäät.Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Profiilissa taas hetkisen.
Hei oikeesti, kertokaa vanhalle, miten saatte noin hyviä kuvia itsestänne..mulla muutama hassu hyvä kuva ja ja kaikki muut sellaisia missä iiiiisooo hymy, tilannekomiikkaa tai muuten niin outoja ilmeitä ja liikehdintää
Voinko tulkita tämän myönteisenä vastauksena sukupuoliseen kanssakäymiseen kanssani?Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:Alkuperäinen kirjoittaja v:PanisinAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:profilissa on kuva
hahhaaAlkuperäinen kirjoittaja v:Voinko tulkita tämän myönteisenä vastauksena sukupuoliseen kanssakäymiseen kanssani?Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:Alkuperäinen kirjoittaja v:PanisinAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:profilissa on kuva
joo,eiAlkuperäinen kirjoittaja Lill Miss:hahhaaAlkuperäinen kirjoittaja v:Voinko tulkita tämän myönteisenä vastauksena sukupuoliseen kanssakäymiseen kanssani?Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:Alkuperäinen kirjoittaja v:PanisinAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:profilissa on kuva
JooAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:joo,eiAlkuperäinen kirjoittaja Lill Miss:hahhaaAlkuperäinen kirjoittaja v:Voinko tulkita tämän myönteisenä vastauksena sukupuoliseen kanssakäymiseen kanssani?Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:Alkuperäinen kirjoittaja v:PanisinAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:profilissa on kuva
kiitos nuita kirjaimia tahtoo jäähä pois... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Hei sinä:narikka83! Sulta puuttuu j tuolta profiilista: ompelija. En nusaise pilkkua tahalleen, mutta kun huomasin, ajattelin, että sinä haluaisit sen sinne korjata...
ei kiitos, mutta otan kohteliaisuutenaAlkuperäinen kirjoittaja v:JooAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:joo,eiAlkuperäinen kirjoittaja Lill Miss:hahhaaAlkuperäinen kirjoittaja v:Voinko tulkita tämän myönteisenä vastauksena sukupuoliseen kanssakäymiseen kanssani?Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:Alkuperäinen kirjoittaja v:PanisinAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:profilissa on kuva
Minä ottaisin sinutAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:ei kiitos, mutta otan kohteliaisuutenaAlkuperäinen kirjoittaja v:JooAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:joo,eiAlkuperäinen kirjoittaja Lill Miss:hahhaaAlkuperäinen kirjoittaja v:Voinko tulkita tämän myönteisenä vastauksena sukupuoliseen kanssakäymiseen kanssani?Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:Alkuperäinen kirjoittaja v:PanisinAlkuperäinen kirjoittaja narikka83:profilissa on kuva
Kaunis! =)Alkuperäinen kirjoittaja guess:http://www.aijaa.com/v.php?i=6414469.jpg
koneella otettu, vähän on rakeinen...
Laitat joskus tosimyöhään yöllä, niin kukaan ei nää sitä. Mäki tein kerran niin, oisko yks kommentti tullu :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:vois laittaakkin mutta ei taida itsetunto kestää palstan hökötystä
on mulla profiilissakin kuva, just ja just että uskals sen sinne ladata ku rekisteröityAlkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:Laitat joskus tosimyöhään yöllä, niin kukaan ei nää sitä. Mäki tein kerran niin, oisko yks kommentti tullu :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:vois laittaakkin mutta ei taida itsetunto kestää palstan hökötystä
No ei ole mitään vikaa profiilikuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:on mulla profiilissakin kuva, just ja just että uskals sen sinne ladata ku rekisteröityAlkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:Laitat joskus tosimyöhään yöllä, niin kukaan ei nää sitä. Mäki tein kerran niin, oisko yks kommentti tullu :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:vois laittaakkin mutta ei taida itsetunto kestää palstan hökötystä