eioonikkiä
OIs kiva nähdä millaisia olette tehneet Ite en ole tehnyt vielä ja oon niin auttamattoman huono noissa hommissa, etten tiedä tuleeko siitä julkaisukelpoista kun huomenna teen
Kiitoksia! En tosiaan olis uskonut kuinka vaikeaa tuon muumitalon kokoaminen on.Onpas nättejä =)
Ja Muumitalokin ihan suorassa
Wau :O
No ei se nyt niin erikoinen oo Kyllä sitä ihasteltiin mutta en mä tohon hullun hommaan enää rupee, esim. noita mantelilastuja oli viissiin 5-6 pussillista Se oli vaan liian iso. Ja lensi joulun jälkeen roskikseen.Wau :O
Aivan ihana idea! :heart:Tuo muutaman vuoden takaa:
Gelatiinilevyjen takaa ikkunoista kurkkivat talon nuorimmaiset mukulat valokuvaversioina.
Aivan ihana idea! :heart:
Mulle iskee kamalat suorituspaineet... 99% todennäköisyydellä meidän tänään väkertämää piparkakkutaloa ei tulla näkemään tässä ketjussa
12-vuotiaan ehdotus kun kyselin millainen piparitalo tehtäis tänä vuonna: "Tehään pilvenpiirtäjä, eiku hei tehään World Trade Center, mä voin tehdä lentokoneet" Tosi jouluista :xmas:
Aivan ihana idea! :heart:
Mulle iskee kamalat suorituspaineet... 99% todennäköisyydellä meidän tänään väkertämää piparkakkutaloa ei tulla näkemään tässä ketjussa
12-vuotiaan ehdotus kun kyselin millainen piparitalo tehtäis tänä vuonna: "Tehään pilvenpiirtäjä, eiku hei tehään World Trade Center, mä voin tehdä lentokoneet" Tosi jouluista :xmas: