Laittakaa kuvia kotootanne niin muut arvostelevat sisustusta jne =)

  • Viestiketjun aloittaja kaikkein paras arvostelemaan
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kevätauringolle myös:
ihana koti! ois kiva, ku laittasit kuvia muistakin huoneista! sais vinkkejä!! :)
Kiitos.
Meillä on menossa molemmista makuuhuoneista tapetit vaihtoon että et viitsi laittaa kun ne on niin karmeassa kunnossa.
Mutta katsotaan sitten joskus kun tapetit on vaihdettu. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kivoja ja persoonallisia sisustuksia kaikilla =) Erityisesti viehätyin Oinas äidin ja opiskelijaäiti-69:n kuvista.

Tässä pari kuvaa meidän makkarista. Muu talo on vielä vähän rempan alla, joten en kuvaile sitä nyt.


onpa ihanan romanttinen tunnelma

:heart:
 
Hannanmamma
Jännä että todella monella on valkoiset kaapin ovet keittiössä..Itse haluan täyspuuta olevat ovet joita voi sitten hioa tai käsitellä tarpeen vaatiessa..Ei oikein oo yhtään ihan mun makuun uppoavaa ollut..

Tykkään semmoisesta "maalaisromanttisesta"sisustuksesta,mieluummin huonekaluja jotka on kestäneet sen 70-100v kun ikean lastulevy virityksiä :) Tämä on vain haave ,saas nähdä toteutuuko koskaan käytännössä ;D
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Hannanmamma:
Jännä että todella monella on valkoiset kaapin ovet keittiössä..Itse haluan täyspuuta olevat ovet joita voi sitten hioa tai käsitellä tarpeen vaatiessa..Ei oikein oo yhtään ihan mun makuun uppoavaa ollut..

Tykkään semmoisesta "maalaisromanttisesta"sisustuksesta,mieluummin huonekaluja jotka on kestäneet sen 70-100v kun ikean lastulevy virityksiä :) Tämä on vain haave ,saas nähdä toteutuuko koskaan käytännössä ;D
ne ovatkin parhaita :D meillä vanhin juttu on 1700-luvuta oleva peili. Miehen suvulta saatu 1800-luvun alun astiahylly.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hannanmamma:
Jännä että todella monella on valkoiset kaapin ovet keittiössä..Itse haluan täyspuuta olevat ovet joita voi sitten hioa tai käsitellä tarpeen vaatiessa..Ei oikein oo yhtään ihan mun makuun uppoavaa ollut..

Voihan ne valkoisetkin ovet olla täyspuuta. Meillä on valkopetsatut tammiovet ja niitä pystyy hiomaan ja maalaamaan sitten,kun ovat aikansa eläneet. Tuo petsaus on kiva,kun puunsyyt näkyy mutta väri on kuitenkin valkea. :)
 
Hannanmamma
Petite: vautsi..eipä tuo muuten tullut mieleen edes :)

Jos jollakulla olis kuvia kodistaan joka on "enkku -antiikki ja maalaisromantiikka" tyyliin sisustettu niin niitä olis kiva kattella ja nappailla ideoita omaan tulevaan unelmien kotiin ;D Itse haluaisn lautalattian (tietääkseni pitäis löytyä tuolta muovimaton alta..Anopin mielestä muovimatto on niiin kätevä kun se on tollanen" puun näköinen" tsiiisus...) mutta keittiöön voisin ottaa laattalattian..
 
Pikkuinkkulilla on ihanan värikäs ja jänskä koti! Just semmonen Pepin huvikumpu :heart:

Myö vasta rempataan kotia, et saahaan sen näköiseks ku halutaan... Olkkarista laitoinkin kuvan aiemmin, mut eipä sitä kukaan kommentoinu :(

Nyt maalattiin rappuset ja kellarikäytävän lattia tumman harmaaks ja kellarikäytävän seinät syvän tumman punaisiksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Siinä olohuonetta vähäsen:



Niin ja kuvasta puuttuu punainen tai musta ryijymatto (molemmat on ja vaihdellaan niitä aina ku toiseen tympiintyy :D Ja tuo Ressukello on hätäratkaisu ku kello hajos ja pakko oli saaha joku tilalle... :whistle:
Mä ainakin tykkäsin tästä, ihanaa tummaa puuta. :heart: Luo tunnelmaa.

Mut mikä toi musta pallukka sohvassa? :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Tässä vielä makuuhuonetta



Ja pojan nurkka tänään aamulla:

Maalasin seinän. Nyt kaipaan verhovinkkejä, jotain vinkeetä noiden retrojen (jotka on siis vain väliaikaisesti paikoillaan) tilalle.



Pojan sekainen nurkkauskin kaipaa jotain uutta:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Siinä olohuonetta vähäsen:



Niin ja kuvasta puuttuu punainen tai musta ryijymatto (molemmat on ja vaihdellaan niitä aina ku toiseen tympiintyy :D Ja tuo Ressukello on hätäratkaisu ku kello hajos ja pakko oli saaha joku tilalle... :whistle:
Mä ainakin tykkäsin tästä, ihanaa tummaa puuta. :heart: Luo tunnelmaa.

Mut mikä toi musta pallukka sohvassa? :ashamed:
Siskon poika oli tyynyn takana piilossa niin, et pää vain näkyi :D ni piti peittää se pää...
 

Yhteistyössä