Sivulla 9. Linkki mun Galtsu-kuviin, siellä enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:millä sivulla teidän koti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Aika kitsaasti ihmiset arvostelee B)
Sivulla 9. Linkki mun Galtsu-kuviin, siellä enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:millä sivulla teidän koti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Aika kitsaasti ihmiset arvostelee B)
TykkäänAlkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Sivulla 9. Linkki mun Galtsu-kuviin, siellä enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:millä sivulla teidän koti :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Aika kitsaasti ihmiset arvostelee B)
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Kevätauringolle:Sulla on kaunis koti kevätaurinko!!
Mä peesailen tätä. Kaunis, harmoninen koti. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätauringolle:Sulla on kaunis koti kevätaurinko!!
Vähänkö tuli nostalginen olo noista sohvista. Siis juuri NÄMÄ SOHVAT ovat ne joissa hypin muksuna! Voin kertoa: Yritä kävellä selkä- ja käsinojia pitkin koko sohvaryhmä ympäri, niin ettet putoa. Se oli hienoa. Yrittäkääs! Muistan vielä miltä ne käsinojien pallukatkin tuntui jalan alla, kun sukka meinasi livetä...Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkkitehti:
Mä muistan kans omasta lapsuudestani tuollaiset sohvat. En kyllä muista, kenellä oli. Mummolassa ehkä?Alkuperäinen kirjoittaja Illakko:Vähänkö tuli nostalginen olo noista sohvista. Siis juuri NÄMÄ SOHVAT ovat ne joissa hypin muksuna! Voin kertoa: Yritä kävellä selkä- ja käsinojia pitkin koko sohvaryhmä ympäri, niin ettet putoa. Se oli hienoa. Yrittäkääs! Muistan vielä miltä ne käsinojien pallukatkin tuntui jalan alla, kun sukka meinasi livetä...Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkkitehti:
Anopilla on kans ollu tuollaiset mutta on viety miehen mummon ja papan mökille.Alkuperäinen kirjoittaja Illakko:Vähänkö tuli nostalginen olo noista sohvista. Siis juuri NÄMÄ SOHVAT ovat ne joissa hypin muksuna! Voin kertoa: Yritä kävellä selkä- ja käsinojia pitkin koko sohvaryhmä ympäri, niin ettet putoa. Se oli hienoa. Yrittäkääs! Muistan vielä miltä ne käsinojien pallukatkin tuntui jalan alla, kun sukka meinasi livetä...Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkkitehti:
Eikös Teillä ollut monta lasta?Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Kolme lasta on.Alkuperäinen kirjoittaja HyppyKeppi:Eikös Teillä ollut monta lasta?Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Miten Teillä on nuin ihanan siistiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tupu:Hyi helvetti mitkä sohvat!! Ihan kuin jostain kierrätyskeskuksesta raahatut.Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkitehti:Siellä varmaan joku tuulipuku huutelee, eikä ymmärrä ammattilaisen kädenjälkeä. Miten sinulla tuli edes yömaja mieleen? Asioitko niissä kenties usein?Alkuperäinen kirjoittaja hah:ei siinä mitään ihan kodikas ja silleen, mutta..Alkuperäinen kirjoittaja Sisustusarkkitehti:
Jos kutsut itseäsi tuon kuvan perusteella ammattilaiseksi, kannattaisi mennä uudelleen kouluun.
Tämä on aivan omaa makuani, ihana!!! Meilläkin on valkea koti, en tykkää värikkäistä huoneista muualla kuin lastenhuonessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hengitä välilläAlkuperäinen kirjoittaja Voi voi:No johan oli taas perinteisiä suomikoteja. Vain muutama näytti tyylikkäältä ja miellytti silmää. Tosin niistä näkee, että rahaa on laitettu jo paljon itse asuntookin.
Missä on suomalaisten tyylitaju. Asutaan kuin kirpputorilla tai kierrätyskeskuksessa. Ripotellaan sinne tänne tiimarin kippoja, huonekalut ovat eri paria vaikka oltaisiin ostettukin ne juuri. Jotenkin sisustaminen jätetään aina kesken. Halvan näköiset sifonkiverhot roikkumassa tangoissa. Kallis koti ja räsymatot, hui.
Tiedättekö, köyhän ihmisen ei tarvitse näyttää köyhältä. Halvalla saa jos on tyylitajua.
Vittu mulla mikään suomikoti ooAlkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Hengitä välilläAlkuperäinen kirjoittaja Voi voi:No johan oli taas perinteisiä suomikoteja. Vain muutama näytti tyylikkäältä ja miellytti silmää. Tosin niistä näkee, että rahaa on laitettu jo paljon itse asuntookin.
Missä on suomalaisten tyylitaju. Asutaan kuin kirpputorilla tai kierrätyskeskuksessa. Ripotellaan sinne tänne tiimarin kippoja, huonekalut ovat eri paria vaikka oltaisiin ostettukin ne juuri. Jotenkin sisustaminen jätetään aina kesken. Halvan näköiset sifonkiverhot roikkumassa tangoissa. Kallis koti ja räsymatot, hui.
Tiedättekö, köyhän ihmisen ei tarvitse näyttää köyhältä. Halvalla saa jos on tyylitajua.
Nostan samalla.
Oikein hyvää iltaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Vittu mulla mikään suomikoti ooAlkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Hengitä välilläAlkuperäinen kirjoittaja Voi voi:No johan oli taas perinteisiä suomikoteja. Vain muutama näytti tyylikkäältä ja miellytti silmää. Tosin niistä näkee, että rahaa on laitettu jo paljon itse asuntookin.
Nostan samalla.
....vaikka suomalaisuutta arvostankin
|O
iltaa mussu
Tarpeeks usein ku siivoaa niin pysyy siistinä ja puhtaana.Alkuperäinen kirjoittaja mie:keviksellä on ihanan siisti koti, miten saat pysymään puhtaana?