kevätauringolle myös
ihana koti! ois kiva, ku laittasit kuvia muistakin huoneista! sais vinkkejä!!
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja kevätauringolle myös:ihana koti! ois kiva, ku laittasit kuvia muistakin huoneista! sais vinkkejä!!
onpa ihanan romanttinen tunnelmaAlkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Kivoja ja persoonallisia sisustuksia kaikilla =) Erityisesti viehätyin Oinas äidin ja opiskelijaäiti-69:n kuvista.
Tässä pari kuvaa meidän makkarista. Muu talo on vielä vähän rempan alla, joten en kuvaile sitä nyt.
ne ovatkin parhaita meillä vanhin juttu on 1700-luvuta oleva peili. Miehen suvulta saatu 1800-luvun alun astiahylly.Alkuperäinen kirjoittaja Hannanmamma:Jännä että todella monella on valkoiset kaapin ovet keittiössä..Itse haluan täyspuuta olevat ovet joita voi sitten hioa tai käsitellä tarpeen vaatiessa..Ei oikein oo yhtään ihan mun makuun uppoavaa ollut..
Tykkään semmoisesta "maalaisromanttisesta"sisustuksesta,mieluummin huonekaluja jotka on kestäneet sen 70-100v kun ikean lastulevy virityksiä Tämä on vain haave ,saas nähdä toteutuuko koskaan käytännössä ;D
Alkuperäinen kirjoittaja Hannanmamma:Jännä että todella monella on valkoiset kaapin ovet keittiössä..Itse haluan täyspuuta olevat ovet joita voi sitten hioa tai käsitellä tarpeen vaatiessa..Ei oikein oo yhtään ihan mun makuun uppoavaa ollut..
Mä ainakin tykkäsin tästä, ihanaa tummaa puuta. :heart: Luo tunnelmaa.Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Jotenkin tosi kodikkaan näköistä :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Uppistakeikkaa!
Ja samalla lisään uuden kuvan meidän olkkarista
Jääkarhu siellä sohvalla köllii...
Siskon poika oli tyynyn takana piilossa niin, et pää vain näkyi ni piti peittää se pää...Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mä ainakin tykkäsin tästä, ihanaa tummaa puuta. :heart: Luo tunnelmaa.Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Mut mikä toi musta pallukka sohvassa? :ashamed:
Upea keittiö.Alkuperäinen kirjoittaja exvakkariharmaana:http://www.aijaa.com/v.php?i=4756956.jpg