Laittakaa hauskimmat hääleikit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keväällä kaaso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli omissa häissä leikkeinä
Häävisa hääparista,Visailu tehtiin pöytäkunnittain koska muuten niitä lappuja olisi ollut 100.Toki palkittiin sitten voittaja ja kerrottiin oikeat vastaukset.Visassa paljastettiin hauskoja "vikoja" minusta ja miehestä :)
Sitten oli tää perinteinen " kuka on morsiammen serkku,nousee ylös jne...ja lopuksi tyyliin kuka on ollut morsiammen kanssa samassa sängyssä alasti"

http://www.amoriini.com/Sivusto/amoriini.php

Tuossa linkki mistä löytyy jotain. Itse olin kaasona viime kesänä ja suuren suosion saavuttivat kyseisen sivuston leikit "Minä&Hän", "Lupaukset", "Mustetahratesti" ja lisäksi "häärauhan julistus". Sitten oli myös leikkinä tietovisa vieraille, missä kyseltiin asioita hääparista (hauskoja tietenkin :)

no hääpari ajettiin huoneesta pois..sit kaaso kertoi että he taittelevat lakanan silmät sidottuina ja antavat ohjeita toisílleen..ne ohjeet kertoo tulevan hääyön puheet..
sitten tuli hääpari siihen silmät sidottuina ja alkoivat neuvoa että levitä,käännä nyt tiukaksi,vedä :D
ja kaikki nauroi hirveesti..sit kun lakana oli taitettu niin kerrottiin hääparillekkin "juju"

best man pyytää "kaikkia" miehiä toimittamaan avaimet nyt kun morsian on mennyt naimisiin(etukäteen jaettu nuorille hyvännäköisillä uroksille) ja sitten best man jatkaa: "sama sitten koskien sulhoa eli kaikki naiset joilla avain,olkaa hyvä ja palauttakaa ne."..vanhin ja raihnaisin mummeli kiikuttaa avaimet..

meidän häissä ei ollut leikkejä koska mä en niistä tykkää.kaasot ja bestman olivat kumminkin keksineet muutamia juttuja joihin ei vieraita tarvittu.eli lukivat lupaukset ja puolison parhaat puolet,jotka olimme kirjoittaneet polttareissa.sit he oli ostanu kaks kaulinta joihin vieraiden piti kirjoittaa nimet.toiseen miesten ja toiseen naisten.ja nopeemmat voitti.ne oli ihan kivoja eikä kenenkään tarvinnu osallistua.mut myös ryöstettiin ja miehen piti kirjoittaa runo,vieraiden avustuksella.ja luki sen sitten kun mut tuotiin takas.

oltiin omien häiden jälkeen toisissa joissa sit ryöstettiin sulhanen ja muiden piti maksaa(mä en tykkää näistä rahankeruu jutuista)no,sit ku rahaa oli jonkun verran muutama naisvieras ilmotti ettei riitä ja lisää hakemaan.ja meinasivat vielä kolmannen kerran lähettää lisää hakee,mut sit meistä muutama jo sanoi että eiköhän riitä :/

Yhteistyössä