Laitoshuoltajan palkka...

  • Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Alkupalkasta en tiedä varmasti, olisko tällä hetkellä jotain 1500, vähän päälle.

Itselläni kokemuslisiä sen verran, että brutto on noin 1800 e/kk ilman vuorolisiä. Jos tekee kaksivuorotyötä, ja myös viikonloppuisin, brutto vuorolisineen olisi ainakin itselläni noin 2300 e/kk.
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
miten on mahdollista, että on noin huono palkka
Mä oon ite osastonsihteeri, ja musta toi sairaalahuoltajan palkka on aika hyvä :ashamed:

Itteeni verrattuna :wave:

MUTTA ei siihen nähden, mitä hommia sairaalahuoltaja tekee!!!! :attn: =)
:( otan osaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
miten on mahdollista, että on noin huono palkka
Mä oon ite osastonsihteeri, ja musta toi sairaalahuoltajan palkka on aika hyvä :ashamed:

Itteeni verrattuna :wave:

MUTTA ei siihen nähden, mitä hommia sairaalahuoltaja tekee!!!! :attn: =)
:( otan osaa!
No, on se mulle ihan ok :D

Ja ei oo ainut duuni mitä paahan, tulee toisetakin työstä liksaa tuntipalkkasesti tuplaten ja toisesta provikkaa kivasti :D

Ei vaan riitä tunnit vuorokaudessa :whistle: :xmas: :/
 
ap
Kiitos vastauksista!!Onks kamalan rankkaa työtä? Joskus olen terveyskeskuksessa katsellut ks. ammattikunnan työskentelyä, ja ajattelin mielessäni että ei varmaan ole kamalan rankkaa, kun tilat eivät ole kuitenkaan kamalan likaisia...
 
rankkaa ja rankkaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksista!!Onks kamalan rankkaa työtä? Joskus olen terveyskeskuksessa katsellut ks. ammattikunnan työskentelyä, ja ajattelin mielessäni että ei varmaan ole kamalan rankkaa, kun tilat eivät ole kuitenkaan kamalan likaisia...
Mulle olisi todella rankkaa, kun ei juuri aivotyötä saa tehdä tuossa hommassa.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin, eiks ole toisaalta aika ykstoikkoista työtä?? Jokainen päivä samanlainen...
Riippuu täysin siitä missä työskentelee. Esim. terveyskeskuksessa, päivätyössä jokainen päivä varmasti on suht samanlainen. Ja sairaaloissakin on paljon erilaisia osastoja. Esim. vuodeosastolla missä on siivouksen lisäksi myös ruuanjakoa, se tuo heti vaihtelua.

Itse olen (tai siis olin ennen äitiyslomaani) leikkausosastolla, ja ei takuulla ole kahta samanlaista päivää. Ja kiireisyyskin vaihtelee, joskus juostaan niin egttei tauolle meinaa ehtiä, joskus taas istutaan p**seet homeessa, kun ei mitään tapahdu. Itselleni se kyllä sopii, varsinkaan kun en pelkää verta. =)

Ajattelutoimintaa työ ei tosiaankaan vaadi, mutta itse luovana ihmisenä tykkään siitä, kun ei työssä tarvitse aivoja käyttää, voi käyttää niitä sitten harrastuksissa. =)

Palkalla pärjää jos suht pienet menot on, ja työssä pysyy kroppa hyvässä kunnossa.

 
annika
meillä sahu vie potilaspapereita,laittaa pyykit kaappeihin,jakaa ruuan hoitajien kanssa.vastaa välinehuollosta ja joka vuorossa on eri hommat.joku vuoro saattaa olla sänkyjen petaamista ja terveyskeskuksissa sängyt petaa hoitsut mut sairaalassa sahut.musta on tosi monipuolista ja kivaa työtä!siivous vuorokin on kiva ja yleensä jaetaan ruokia silti vaikka siivousvuoro niin katkasee omaa työtä kivasti.olen nyt välinehuoltajana ja aion vaihtaa takas sahuksi itse.paljon on eri hommia.yleisillä tiloilla ei tietenkään niinkään mutta sielläkin eri hommia.
 
"www"
No persketti, on toi 1600e sen 600e isompi palkka kuin mun nykyinen... Jus ja just tonnin saan kuussa vaikka teen kokopäiväduunia. Mut en vaan tykkää sairaaloista, niin tiedän jo ettei kannata vaihtaa sinne...
 

Yhteistyössä