Laiton miehelle tekstarina kauppalistan - saa nähdä tuoko kaikki mitä pyysin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Jos mä laittaisin miehelle tollasen tekstarin niin kotiin tulisi varmaan mies, mutta ei ainuttakaan kauppatavaraa, kun ei se kuitenkaan muistaisi tai jaksaisi käydä kaupassa.

Melko "kiva" mies sulla...

Meillä taas mies suuttu eilen kun kävin lääkärireissulta tullessa kaupassa! Mun olis siis pitänyt ajaa kaupan ohi ja 20km kotiin, hakea ukko ja mennä takaisin kauppaan! Ja mää taas sit meillä kärsiin kaupoissa kiertämisestä!

Mä laitan usein päivällä miehelle työsähköpostiin kauppalistan, ja se käy tullessaan kaupassa. Ja tekstari.listoja meillä harrastetaan kans, eikä mitään kovin merkittävää ole koskaan jääny uupumaan.

ensinnäkään, seitsemän tavaraa ei ole mielestäni "pitkä lista", ja toisekseen, kai se ukkokin niitä ruokia syö? kummastuttaa noi pari vastausta, joissa mies ei tois noita tavaroita. meillä mies tois, ja niin toisin itsekin, jos pyydettäisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ensinnäkään, seitsemän tavaraa ei ole mielestäni "pitkä lista", ja toisekseen, kai se ukkokin niitä ruokia syö? kummastuttaa noi pari vastausta, joissa mies ei tois noita tavaroita. meillä mies tois, ja niin toisin itsekin, jos pyydettäisiin.

Meillä ei toisi, koska mies inhoaa kaupassa käyntiä ja käy siellä vaan jos on ihan pakko.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Meillä ei toisi, koska mies inhoaa kaupassa käyntiä ja käy siellä vaan jos on ihan pakko.

joo, niin mäkin inhoan kaupassa käyntiä, mutta jos haluu syödä, niin eikös se silloin ole pakko käydä? mitään muuta ruuanhankintakeinoa en oo vielä keksinyt, kun ei ihan omavaraisiksi olla ryhdytty. ;)

ja helpompaahan oliskin välillä käydä noin, että joku muu on tehnyt listan.

Mä laitan monestikki viestin vähä ennen 4.ää(4ltä pääsee töistä),että tuo sitä ja tätä tullessasi ja aina on tuono ja miksei toisi,kun tuon 8km.n työmatkan varrella on monia kauppoja...

"joo, niin mäkin inhoan kaupassa käyntiä, mutta jos haluu syödä, niin eikös se silloin ole pakko käydä?"
Joillakin saattaa olla esim sosiaalistentilanteidenkammo ja sen takia eivät kauppaan mielellään mene.Mä en käy kaupoissa ilman seuraa just ton takia...

Meillä ei toimi. Viimeksi kun laitoin tekstarilistan, pizza-ainekset, mies unohti hiivan.

Ei, en ymmärrä, miten voi unohtaa ostaa jotain, vaikka on lista. Itse ainakin käytän listaa siihen, että kassalle mennessä tarkastan, että kaikki listan tarvikkeet ovat korissa. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Celestia:
Joillakin saattaa olla esim sosiaalistentilanteidenkammo ja sen takia eivät kauppaan mielellään mene.Mä en käy kaupoissa ilman seuraa just ton takia...

hei, tiedän kyllä, ja kuulun itse näihin "joihinkin". joka tapauksessa tuosta viestistä johon vastasin, ei saanut käsitystä, että mies olisi kärsinyt tällaisesta, vaan hän ei vaan jaksanut eikä tykännyt käydä kaupassa.

Yhteistyössä