laitoin lapseni kaappiin. ei osannut olla hiljaa

  • Viestiketjun aloittaja riidelläänkö?
  • Ensimmäinen viesti
ymmällään
kaappi kuullostaa ihan hyvältä vaihtarilta... tosin meillä ei toimis kun leikkii siellä ihan vapaaehtoisesti :D
mää huudan pääpunaisena ja kutsun lasta apinaksi ym
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Omaan huoneeseen ovi kiinni pariks minuutiks
Mekin tehtiin näin, mutta sitten kuulin, kun eräs sosiaalityöntekijä sanoi, että jos lapsi huutaa/itksee sitten siellä omassa huoneessaan, hällä on turvaton olo ja on jätetty yksin suurien tunteidensa kanssa. Että näin ei pitäis tehdä? Mutta meillä ei ainakaan muu auttanut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Omaan huoneeseen ovi kiinni pariks minuutiks
Mekin tehtiin näin, mutta sitten kuulin, kun eräs sosiaalityöntekijä sanoi, että jos lapsi huutaa/itksee sitten siellä omassa huoneessaan, hällä on turvaton olo ja on jätetty yksin suurien tunteidensa kanssa. Että näin ei pitäis tehdä? Mutta meillä ei ainakaan muu auttanut..
Joo mullekin miehen sisko sanoi että sit lapsi ei enää halua olla sielä omassa huoneessa mutta ei meillä ainakaan näin oo käynyt. Normaalistihan se on sielä ovi auki niin ei siinä oo mitään kamalaa, eikä toi poika oo koskaan mennyt yksin nukkumaan niin ei sekään haittaa, ja yöllä jos herää niin ovi on auki ja eteisessä pikkuvalo päällä niin sieltä se kömpii meidän viereen ja jatkaa unia.

Ja jakkara ei meillä toiminu kun siinä poika ei pysyny yhtään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Jeesusteippi on myös kätevä :D
:D :D . Joo, mutta asiaan: Meillä lähtee joko ala- tai yläkertaan suljetun oven taakse tai sitten omaan huoneeseensa suljetun oven taakse. Tilanteesta riippuu, mihin viedään. Voisin kyllä kaappiinkiin tunkea, jos olis jossain kaapissa sen verran tilaa, ja mieluiten lukittava ovi :D B) .

 
hui
mä joskus olen laittanut saunalle pimeään kun meni hetkeks järki, enkä tajunnut kun olin niin väsynyt. Toiste en kuitenkaan sinne vie. Sama asia kun tuo kaappi, tulee vähintään jotain ahdistuksia/pelkoja.
 
vieras
Mutta mitä te tekisitte vajaa 3-vuotiaalle joka ei usko mitään :( Vänkyttää vastaan aikuisille, erityisesti mulle, kirkuu ja yrittää pompottaa ja jos yritän laittaa jäähylle, ei pysy missään vaan kirkuen juoksee muualle. En voi väkivalloinkaan pitää ja mahdotonta se oliskin :(

Taistelua 24/7, eilen keskellä kauppakeskusta heittäytyi maahan kun ei saanut tahtoaan läpi, nauraa vaan vittumaisesti jos lapsesta nyt voi noin sanoa ja huutaa sä et mua määrää. Kotona tunti täyttä kirkumista ja ihan sairasta pompottelua, mm veti ittensä alasti ja huusi että tuu pukemaan, vaikka sanoin että anna olla vaatteet päällä kun kohta lähdetään. Eikä nuo ollut edes kaikki eiliselle...Huomaa taas että ollut isällään:(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta mitä te tekisitte vajaa 3-vuotiaalle joka ei usko mitään :( Vänkyttää vastaan aikuisille, erityisesti mulle, kirkuu ja yrittää pompottaa ja jos yritän laittaa jäähylle, ei pysy missään vaan kirkuen juoksee muualle. En voi väkivalloinkaan pitää ja mahdotonta se oliskin :(

Taistelua 24/7, eilen keskellä kauppakeskusta heittäytyi maahan kun ei saanut tahtoaan läpi, nauraa vaan vittumaisesti jos lapsesta nyt voi noin sanoa ja huutaa sä et mua määrää. Kotona tunti täyttä kirkumista ja ihan sairasta pompottelua, mm veti ittensä alasti ja huusi että tuu pukemaan, vaikka sanoin että anna olla vaatteet päällä kun kohta lähdetään. Eikä nuo ollut edes kaikki eiliselle...Huomaa taas että ollut isällään:(
SIIS LAITAN KAAPPIIN
 

Yhteistyössä