Kas, ollaan synnytty samana päivänä =) Mutta mulla tulee huomenna täyteen 9v enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:Huomenna 30.
Puhutko totta kuvasi perusteella näytät kyllä kymmenen vuotta nuoremmalta..jos mä oikeaan kuvan yhdistän nyt =)Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Sama vuosi, mut eiks se tee 20v. :saint: Niin mie ainaki laskin.Alkuperäinen kirjoittaja meah:Vuosimallia -83.
Eli mun lyhyellä matikalla laskettuna 19v. :xmas:
Ikävä kyllä totta on |O Ehkä sulla tosiaan on väärä kuva mielessä?Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Puhutko totta kuvasi perusteella näytät kyllä kymmenen vuotta nuoremmalta..jos mä oikeaan kuvan yhdistän nyt =)Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
oliko sulla tässä välissä eri nikki?Sekoilenkohan nyt täysinAlkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Ikävä kyllä totta on |O Ehkä sulla tosiaan on väärä kuva mielessä?Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Puhutko totta kuvasi perusteella näytät kyllä kymmenen vuotta nuoremmalta..jos mä oikeaan kuvan yhdistän nyt =)Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Joo, ruma ankanpoikanen olin hetken aikaa Profiilissa on kuva, ehkä se auttaa asiaaAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:[
oliko sulla tässä välissä eri nikki?Sekoilenkohan nyt täysin
jopa on ollut epäosuva nikki Olet kaunis :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Joo, ruma ankanpoikanen olin hetken aikaa Profiilissa on kuva, ehkä se auttaa asiaaAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:[
oliko sulla tässä välissä eri nikki?Sekoilenkohan nyt täysin