no kyllä mä olen niin vanaha... =)Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Ootsä tosiaan noin vanha?Tai siis kysymys on väärin aseteltu siihen näen mitä mä ajan takaa...mut sä et näytä kyllä lainkaan neliseiskalta =)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:elokuussa tulee 47 mittariin B)
Hyvin olet säilynyt.Upea nainen =) kumpa itsekkin säilyisiAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no kyllä mä olen niin vanaha... =)Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Ootsä tosiaan noin vanha?Tai siis kysymys on väärin aseteltu siihen näen mitä mä ajan takaa...mut sä et näytä kyllä lainkaan neliseiskalta =)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:elokuussa tulee 47 mittariin B)
useimmiten ihmiset kyllä veikkaa 6-8 vuotta nuoremmaksi siis IRL
no kiitos...Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Hyvin olet säilynyt.Upea nainen =) kumpa itsekkin säilyisiAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:no kyllä mä olen niin vanaha... =)Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Ootsä tosiaan noin vanha?Tai siis kysymys on väärin aseteltu siihen näen mitä mä ajan takaa...mut sä et näytä kyllä lainkaan neliseiskalta =)Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:elokuussa tulee 47 mittariin B)
useimmiten ihmiset kyllä veikkaa 6-8 vuotta nuoremmaksi siis IRL
ai säkin olet jo noin vanha paappaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:43 v B)
Mä olen luullut että sä olet vanhempi =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä täytän 20. päivä 24 vuotta
tuntuu kuitenki ihan uudelta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ai säkin olet jo noin vanha paappaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:43 v B)
No mustakin tuntuu siltä, toinen jalka haudassa joAlkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Mä olen luullut että sä olet vanhempi =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä täytän 20. päivä 24 vuotta
pääasia se, että tuntuma on hyväAlkuperäinen kirjoittaja päätön:tuntuu kuitenki ihan uudelta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ai säkin olet jo noin vanha paappaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:43 v B)
miten nii minäkin, taisit olla ainaki 10 v minua nuorempi
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:No mustakin tuntuu siltä, toinen jalka haudassa joAlkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Mä olen luullut että sä olet vanhempi =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä täytän 20. päivä 24 vuotta
mutta näyttääAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:pääasia se, että tuntuma on hyväAlkuperäinen kirjoittaja päätön:tuntuu kuitenki ihan uudelta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ai säkin olet jo noin vanha paappaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:43 v B)
miten nii minäkin, taisit olla ainaki 10 v minua nuorempi
Ei se tässä iässä enää tunnu 10 vuotta ylöspäin miltään erolta