-66Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
mä en edes muista milloin olin yhtä nuori kuin te kaksiAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
sielä toinen patu :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
missä se näkyy..ei missäänAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mutta näyttääAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:pääasia se, että tuntuma on hyväAlkuperäinen kirjoittaja päätön:tuntuu kuitenki ihan uudelta :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:ai säkin olet jo noin vanha paappaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:43 v B)
miten nii minäkin, taisit olla ainaki 10 v minua nuorempi
Ei se tässä iässä enää tunnu 10 vuotta ylöspäin miltään erolta
Sä oot nainen parhaassa iässä ja kauniskin vieläAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä en edes muista milloin olin yhtä nuori kuin te kaksiAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
ihan vähän aikasemmin, olit niin pieni ettet voi muistaakkaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä en edes muista milloin olin yhtä nuori kuin te kaksiAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
no en mä omaa naamaani tarkottanukkaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:missä se näkyy..ei missään
vai niinAlkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan vähän aikasemmin, olit niin pieni ettet voi muistaakkaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä en edes muista milloin olin yhtä nuori kuin te kaksiAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Luulis teitäkii jo iän lepyttävän... Mutta ei!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:-66Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
no mitä nää sitte tarkotitAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no en mä omaa naamaani tarkottanukkaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:missä se näkyy..ei missään
jösses, mikähän palstan miehiä tänä iltana vaivaa...kakkulat hukassa tai jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sä oot nainen parhaassa iässä ja kauniskin vieläAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä en edes muista milloin olin yhtä nuori kuin te kaksiAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
sitä että sä näytät 3kymppiseltä ja mä 4kymppiseltä.Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:no mitä nää sitte tarkotitAlkuperäinen kirjoittaja päätön:no en mä omaa naamaani tarkottanukkaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:missä se näkyy..ei missään
Siis ylipäätänsä se ei näy missään 10v ero tässä iässä
sienisalaatti oli tosi hyvää tänään, muttei se näköön vaikutaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:jösses, mikähän palstan miehiä tänä iltana vaivaa...kakkulat hukassa tai jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sä oot nainen parhaassa iässä ja kauniskin vieläAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä en edes muista milloin olin yhtä nuori kuin te kaksiAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja MadMaggie:Luulis teitäkii jo iän lepyttävän... Mutta ei!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:-66Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
eikö eikös sienet voi tunnetusti aiheuttaa näköharhojaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:sienisalaatti oli tosi hyvää tänään, muttei se näköön vaikutaAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:jösses, mikähän palstan miehiä tänä iltana vaivaa...kakkulat hukassa tai jotain...Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Sä oot nainen parhaassa iässä ja kauniskin vieläAlkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:mä en edes muista milloin olin yhtä nuori kuin te kaksiAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri: