Ja aattele, kun kaikki on vielä pistänyt parastaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;27550070:Hirweeetä porukkaa!!
Ja aattele, kun kaikki on vielä pistänyt parastaan.Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;27550070:Hirweeetä porukkaa!!
Ja aattele, kun kaikki on vielä pistänyt parastaan.
Valitettavasti ei ole mun vaan kaverin hattu! Mutta kiittiHei mul on samantyyppinen ryssähattu
Ilonen kuva kyllä, kaunis oot
Kaikki kuvat mitä olen tänne laittanut ovat omia, minusta otettuja kuvia!
Senkun postaat, ei haittaa.
Eikös tuolla ole alueita jonne ei voi harmaana kirjoittaa? sinne siis!Mun mielestä harmailta pitäis kieltää kommentointimahdollisuus kuvaketjuissa
Miksi? Mä ainakin kommentoin kaikille ihan nätisti.Mun mielestä harmailta pitäis kieltää kommentointimahdollisuus kuvaketjuissa
* rakastui justiinsa ensisilmäyksellä *
No jos minua tarkoitat niin enhän mä ole kuin todennut että sun kuvat on vanhoja.Mun mielestä harmailta pitäis kieltää kommentointimahdollisuus kuvaketjuissa
Joo olen ajatellut. N. 3 kk kuluttua ulkoistan mahani... Tai ainakin muutaman kilon sieltä... Mutta silmäpusseja ja väsynyttä ilmettä koudun todennäköisesti sietämään vielä jonkin aikaaNo tulihan sitä rehkittyä että lähti ylimääräset vex
Mitens, ootsä ajatellu jotaki elämäntapa remppaa kun olet omien sanojesi mukaan
lihonnut ja rupsahtanut niin järkyttävästi?
Pakko myöntää, mäkin olen samaa mieltä .Oon samaa mieltä
Mimmonen perhe sulla on ja missä päin asut?Vähän pieni kuva mut so not..
Ok. Mukavan näköinen koira ja nätin raikas on emäntäkin, kuvasi pysäytti.Joo, lapinkoira se on, tai oikeastaan luokitellaan sekarotuiseksi, kun papereita tuolta ei valitettavasti löydy.
Mun nikki on vihreäomena.Mun mielestä harmailta pitäis kieltää kommentointimahdollisuus kuvaketjuissa