Onko karski uros joku lapinkoira tai jotain sinne päin?Eikös olekkin! Se kylläkin on komein, ei kaunein. Saa vielä karskin uroksen ego kolauksen
valokynää liikaa?
Kuva on kyllä ylivalottunut, mutta valokynää en oo eläessäni edes laittanutvalokynää liikaa?
Todennäköisesti lihonnut ja rupsahtanut niin järkyttävästi lasten saannin jälkeen... Niinkuin me kaikki.
En mä ainakaan oo läski vaikka on kolme lasta odottanut ja synnyttänyt..Todennäköisesti lihonnut ja rupsahtanut niin järkyttävästi lasten saannin jälkeen... Niinkuin me kaikki.
Puhu vaan omasta puolestasi. Mä oon 22 kiloa kevyempi kuin ennen lastaTodennäköisesti lihonnut ja rupsahtanut niin järkyttävästi lasten saannin jälkeen... Niinkuin me kaikki.
Mä oon mielummin sen pari kiloa lihavampi kuin ensimmäisen lapsen odotus aikana pääsin jopa vähän reiluun 50 kiloon..Puhu vaan omasta puolestasi. Mä oon 22 kiloa kevyempi kuin ennen lasta
Hei mul on samantyyppinen ryssähattu
Ups, taisi osua arkaan paikkaan. Sori.Mee lenkille jos oot läski! (häiritsee sua)
Nuorin lapsi synnytetty 2007.
Etkö sä ole nähny niitä mun bikinikuvia:O
*muoks; vähän siistin sanojani
No tulihan sitä rehkittyä että lähti ylimääräset vexUps, taisi osua arkaan paikkaan. Sori.
Mää kans kuulun karvahattukaartiin!Hei mul on samantyyppinen ryssähattu
Ilonen kuva kyllä, kaunis oot
Eti eti vaan, voi olla että löydätMissä ne lispetin biksukuvat sitten on? Onko nekin neljä vuotta vanhoja?
Olipa hirvee ylläri ettet voi linkata.Eti eti vaan, voi olla että löydät
Sähän voit ihan itse todeta mitä vuosmallia
Siis mitään muuta oo täs tehnykkään viime aikoinaOlipa hirvee ylläri ettet voi linkata.