Oikeastaan kovasti serkkunsa näköinen. Tai ilme ainakin on sama.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ihan äitinsä näköinen! Kaunis tyttö.
Sama tuli mieleen. Selvä pikkusirkka :heart:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Ihan äitinsä näköinen! Kaunis tyttö.
Kamala!! Ilmoititko asiattomasta viestistä? Tuollaiset kommentit pitäisi poistaa mahdollisimman pian.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
Ihan sairasta. Välil tulee mietittyy, et vaik itteki oon ehk vähän kummallinen, niin siis tääl oikeesti on ihan sairaita tyyppejä.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
ilmotin kuule joka paikkaan ja silti se viesti oli näkyvissä ainakin pari tuntii. en jääny oottaa et ois tullu lisää mielipiteitä. ja joo..pyysin siltä anteeksipyyntöä. aika hiljaista sen suhteen. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Kamala!! Ilmoititko asiattomasta viestistä? Tuollaiset kommentit pitäisi poistaa mahdollisimman pian.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
Musta tuntuu että tuollaisia tosi karseita kommentteja laittavat on jotenkin vähän "pihalla", ei ainakaan mitään ihan normaaleja ihmisiä. Luusereita, joiden pitää netissä ilkeillä, kun eivät muualla uskalla. :/Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihan sairasta. Välil tulee mietittyy, et vaik itteki oon ehk vähän kummallinen, niin siis tääl oikeesti on ihan sairaita tyyppejä.Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
Voi mikä söpö pikkuprinsessa! :heart: Harmi kun 70-luvulla ei pahemmin ollut mitään prinsessavermeitä, tai ainakaan ei meillä ollut varaa niihin. Olisin lapsena ollut ihan onnessani tuollaisissa vetimissä! =)Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Vaalea skandinaavinen kaunotar, selvää missiainesta siis =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No pikkasen tais lipsahtaa.. Mut sormissa pysy kuitenki Vähän ajan päästä tyttö tuli mun luo ja sano että "otetaanko nää äiti pois.." Laitettiin sit yhessä uudet, ja vähän sievemmällä värillä..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Taisi mennä muuallekin ku kynsiin?