Laitetaas vähän lasten kuvia :-)

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
Kamala!! :( Ilmoititko asiattomasta viestistä? Tuollaiset kommentit pitäisi poistaa mahdollisimman pian.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
:eek: Ihan sairasta. Välil tulee mietittyy, et vaik itteki oon ehk vähän kummallinen, niin siis tääl oikeesti on ihan sairaita tyyppejä.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
Kamala!! :( Ilmoititko asiattomasta viestistä? Tuollaiset kommentit pitäisi poistaa mahdollisimman pian.
ilmotin kuule joka paikkaan ja silti se viesti oli näkyvissä ainakin pari tuntii. :whistle: en jääny oottaa et ois tullu lisää mielipiteitä. ja joo..pyysin siltä anteeksipyyntöä. aika hiljaista sen suhteen. :kieh:
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
joo..niin varmaan laitan. päivällä laitoin jo ja jonkun mielestä mun vauva oli niin ruma et ois pitäny lyödä pesismailalla päähän. |O
:eek: Ihan sairasta. Välil tulee mietittyy, et vaik itteki oon ehk vähän kummallinen, niin siis tääl oikeesti on ihan sairaita tyyppejä.
Musta tuntuu että tuollaisia tosi karseita kommentteja laittavat on jotenkin vähän "pihalla", ei ainakaan mitään ihan normaaleja ihmisiä. Luusereita, joiden pitää netissä ilkeillä, kun eivät muualla uskalla. :/
 
HelloShitty
kuvat on tässä ja onneks ketju siivottu.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1522798#m17409642

jos joku muukin haluu kommentoida negatiiviseen sävyyn niin laita rohkeesti yyveetä. :attn:
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Tässä meidän prinsessa. Pitihän prinsessavermeet pukea heti kun oli saanut ensimmäisen prinsessa-lehtensä postista :) Ja sai käydä leikkaamassa pihasta oman daaliankin :xmas:

Voi mikä söpö pikkuprinsessa! :heart: Harmi kun 70-luvulla ei pahemmin ollut mitään prinsessavermeitä, tai ainakaan ei meillä ollut varaa niihin. Olisin lapsena ollut ihan onnessani tuollaisissa vetimissä! =)
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Tässä meidän prinsessa. Pitihän prinsessavermeet pukea heti kun oli saanut ensimmäisen prinsessa-lehtensä postista :) Ja sai käydä leikkaamassa pihasta oman daaliankin :xmas:

vähän mun tytöt ois kateellisia. :heart: niin nätti kukkakin tyttö valinnu itelleen.
 

Yhteistyössä