Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..
No kyllä me lähemmäs vuorokausi vietettiin aikaa ;) Ei siinä ihossa mitään vikaa ollut :)
Ei ollut silloin, eikä ole edelleenkään. :) Ja en usko että on juurikaan rupsahatanut viime viikosta. :D
Sitä et vaan ole katsonut kunnolla :LOL:

No ei, IceRoyal on luonnossa ihan kuin kuvissaan, paitsi että näyttää ehkä jotenkin herkemmältä. Tai jotain, en tiiä. Tai sit ne oli ne nahkahousut ja piikkisaappaat, mitkä teki sen herkän vaikutelman :D
Ookkei, seuraavan kerran mä katson sitten kunnolla, ja tulen raportoimaan plussalle näkemäni. :D
 
joopa
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja wiw:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Aivan turha mun laittaa kuvaa kun joittenkin pässien mielestä näytän yli 50-vuotiaalta. Kumma kyllä mua on monta kertaa livenä luultu omaa ikääni nuoremmaksi. Mutta palsta on palsta eli paska.
Ei kai se palstasta paskaa tee, jos sinä näytät ikäistäsi vanhemmalta! Jos arvaukset menivät enimmäkseen reilusti yli oman ikäsi, niin katso peiliin ja tee asialle jotain, koska se selvästi näyttää sua haittaavan!
niin jos ne veikkauset olisikin vilpittömiä, mutta kukaan jolla on silmät päässä EI IKINÄ oikeasti luulisi Scarlettia yli 50 vuotiaaksi, se on jo niin yläkanttiin arvioitu ettei se voi muuta olla kuin vattuilua
Näin on. Kyllä jokaisen pitäisi ryppyjen tai rypyttömyyden ( Scarletin tapauksessa rypyttömyyden) perusteella osata edes suunnilleen arvioida onko hlö 25 vai 50.

Niille jotka oikeasti luulee ihmisiä 10-20 vuotta vanhemmiksi mitä nämä ovatkaan, kehoittaisin vertaamaan muihin sen ikäisiin joiksi hlöä luulevat. Kyllä yli 50-vuotiaalla on jo ihan selkeät, syvät uurteet kasvoissa yleensä, poikkeuksia tietty on.

Hyvin säilyneillä 5-kymppisillä ei edes ole ryppyjä vielä. Ne ovat ne geenit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..
No kyllä me lähemmäs vuorokausi vietettiin aikaa ;) Ei siinä ihossa mitään vikaa ollut :)
Ei ollut silloin, eikä ole edelleenkään. :) Ja en usko että on juurikaan rupsahatanut viime viikosta. :D
Kiitti vaan kun puolustatte minua :LOL:
Mulla kyllä on ihan rupsahtanut olo tällä hetkellä kun eilisen ja tästä päivästä puolet olen pääkivusta kärsinyt...
Ei me puolusteta muru, me kerrotaan totuus. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Et sä kunnolla ole nähnyt jos vilaukselta oletkin sattunut näkemään.oliko hänellä kuulas iho mitä kuvissa..
No kyllä me lähemmäs vuorokausi vietettiin aikaa ;) Ei siinä ihossa mitään vikaa ollut :)
Ei ollut silloin, eikä ole edelleenkään. :) Ja en usko että on juurikaan rupsahatanut viime viikosta. :D
Sitä et vaan ole katsonut kunnolla :LOL:

No ei, IceRoyal on luonnossa ihan kuin kuvissaan, paitsi että näyttää ehkä jotenkin herkemmältä. Tai jotain, en tiiä. Tai sit ne oli ne nahkahousut ja piikkisaappaat, mitkä teki sen herkän vaikutelman :D
No ei nuista kuvista onneksi läskit näy :D
Onhan nuo mun kuvat aika yksitotisia.Aina tuo sama ilme et jos se tekee jotain ja mulla ei ollut silloin oransseja hiuksia..
Ihana toi viimenen lause :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:


vähä pallinaama kuva ku tukka niin tiukasti nutturalla :D
Muistutat Taistelupari-sarjan Makepeaceä.. tuskin olit syntynyt vielä kun sarja tuli. =)

Veikataan nyt vaikka 23
aika hauskasti sanottu, oli pakko oikee googlettaa ja kattoo minkälai mörkö se makepeace on ;) mutta siis oon 20 :xmas:
 
joopa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Et sä ole Satku 43? Olet kaunis. :)
On todella kaunis. Minusta kumminki näyttää ihan ikaiseltään, otsa ja silmärypyt kertoo iän melko hyvin :) Mutta todella, mielettömän kaunis nainen!
Hän onkin ihan ikäisensä näköinen, kaunis sellainen. Ei näytä nuoremmalta eikä vanhemmalta.
 
wow
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minkä ikäinen sä ice royal olet?
Eikös tässä ketjussa sitä pitänyt arvailla :D ei ole kovin arvailtu... :whistle:
Miten sä meikkaat silmt tuolleen? Vedätkö tavallisella kajalilla vaan? eikös se suttaannu samantien jos vahingossa vaikka silmää pyyhkäsee tai kyyneltippa valuu tuulessa? Enivei, ihanasti meikattu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja wow:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minkä ikäinen sä ice royal olet?
Eikös tässä ketjussa sitä pitänyt arvailla :D ei ole kovin arvailtu... :whistle:
Miten sä meikkaat silmt tuolleen? Vedätkö tavallisella kajalilla vaan? eikös se suttaannu samantien jos vahingossa vaikka silmää pyyhkäsee tai kyyneltippa valuu tuulessa? Enivei, ihanasti meikattu :)
Kiitos =)

Tavallista kajalia.Täytyy olla pyyhkimättä :D jos sattuu valumaan kyynel niin äkkiä vaan paperilla tuputtelee ja lisää väriä jos tarvii.En mä toki nuita vedä joka pvä...
 

Yhteistyössä