Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

Alkuperäinen kirjoittaja blaah:
Voi että täällä palstailee hirveästi hyvännäköisiä naisia!!!! Siis ihan oikeasti. En ikinä kehtaisi laittaa omaa kuvaani.

Rieputarallaa: Olitko ennen punahiuksinen? Oliko sinulla joskus joku ketju jossa pyysit muutosvinkkejä? Olet muuttunut nuoremman näköiseksi jos olet se sama :)
Juu, mulla oli ennen oranssit hiukset, sellainen hassu toispuoleinen polkka.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja krisse:
mullaki tuli heti mieleen makepeace ku näin tän kuvan, mut siis hyvällä tavalla, oot tosi kaunis! :eek: eikä oo mikää pallinaama ku hyvä kuva!
Niinpä, Makepeace on todella kaunis, joten kyseessä oli munkin puolelta silkka kohteliaisuus. :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
En mä enää muista miten sé kuva laitettiin...

linkki http://www.aijaa.com/v.php?i=6581645.jpg
20 :xmas:
Tässä vaiheessa sanon vaan että koska oot viimeksi käynyt optikolla :whistle: :LOL:
Öö..8 vuotta sit. Joko olis aika käydä? :whistle:
Joo, älä sitten saa shokkia siellä, tulee melko pullonpohjat :xmas:
 
Onnelmatapaus
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja krisse:
mullaki tuli heti mieleen makepeace ku näin tän kuvan, mut siis hyvällä tavalla, oot tosi kaunis! :eek: eikä oo mikää pallinaama ku hyvä kuva!
Niinpä, Makepeace on todella kaunis, joten kyseessä oli munkin puolelta silkka kohteliaisuus. :attn:
Peesi. Katsoin Taistelupari-sarjaa osaksi Makepeacen takia, kun hän oli niin kaunis!
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja krisse:
mullaki tuli heti mieleen makepeace ku näin tän kuvan, mut siis hyvällä tavalla, oot tosi kaunis! :eek: eikä oo mikää pallinaama ku hyvä kuva!
Niinpä, Makepeace on todella kaunis, joten kyseessä oli munkin puolelta silkka kohteliaisuus. :attn:
Peesi. Katsoin Taistelupari-sarjaa osaksi Makepeacen takia, kun hän oli niin kaunis!
makepeace on ihana! kenen kuva on makepeace kopio!?
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja v:
makepeace on ihana! kenen kuva on makepeace kopio!?
annnsku (?), olikohan se sellanen, siis samat kasvojen piirteet.. vaikka vähän nuorempi ku Makepeace.
Tuskin sitä jokainen huomaa, kaikki ei ole niin tarkkanäkösiä haukkoja kuin minä ja Krisse.. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Ihan kohta 40 v. eli 38 olen.
Pikaisesti laskien siis 36-vuotias kuvassa
Muistaakseni

*laskee hätäisesti sormilla ja varpailla*

Joo :D :saint:
Heh, mä arvasin mielessäni noin suurinpiirtein oikein (vuosi eroa) :). Noitten parikymppisten kohdalla en pysty niin vuoden parin päälle arvaamaan, arvaukset on tyyliin 20-27 v...
 

Yhteistyössä