40v?Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Oletko vaihtanut nimimerkkiä? Ihan kuin olisin nähnyt tän kuvan eri nimimerkillä... Mut enihuu, 23v?Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
Susta on jotenkin vaikea arvioida Sanon, että 22?Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
Oho!Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Vaniljainen arvas oikein :flower:
28Alkuperäinen kirjoittaja Neith:mie oon muutaman kk päästä 28v
ja juu, olen vaihtanut nimimerkkiä joku aika sitten, eli kuva on kyllä ollut aiemminkin täällä =)
ikävä kyllä :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:28Alkuperäinen kirjoittaja Neith:mie oon muutaman kk päästä 28v
ja juu, olen vaihtanut nimimerkkiä joku aika sitten, eli kuva on kyllä ollut aiemminkin täällä =)
34. Pelästyin pikkukuvaa, näytät IHAN mun serkulta.. siitä toi ikäveikkauskin tulee. Isonnettuna oli erilaiset silmät, muuten saman näkönen.Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mie justiinsa vasta löysin sun kuvan ja sie kyllä näytit nuoremmaltaAlkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin joo mä olen kertonut mun ikää eli olen 31.
tän kuvan perusteella arvioisin että 17-19vAlkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiudeliini:papukaijamerkkiAlkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:32 ?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:mie oon muutaman kk päästä 28v
noup.Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:30v?Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Mun kuva löytyy profiilista.
24vAlkuperäinen kirjoittaja mulish:noup.Alkuperäinen kirjoittaja Onnelmatapaus:30v?Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Mun kuva löytyy profiilista.
Tuota mä veikkasin.Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja Neith:mie oon muutaman kk päästä 28v
Mä olisin kyllä veikannu 20v
20 :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:En mä enää muista miten sé kuva laitettiin...
linkki http://www.aijaa.com/v.php?i=6581645.jpg
Tässä vaiheessa sanon vaan että koska oot viimeksi käynyt optikollaAlkuperäinen kirjoittaja mulish:20 :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:En mä enää muista miten sé kuva laitettiin...
linkki http://www.aijaa.com/v.php?i=6581645.jpg