Laitetaanko kroppakuvapino kans? :D

Besserwisser ei pääse kirjautumaan
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja oirjg:
Alkuperäinen kirjoittaja Huono yritys:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Jahas olenkin nähnyt savannan esiintymässä aikoinaan :) hyvin perse pyöri
Hehheh oletpa aikamoinen, jos tunnistat tuosta kuvasta Savannan, jossa kasvot peitetty...
on savannan kasvotkin olleet näkyvillä monesti.
niin ja missä mua on nähty :snotty:
Turkkusessa varmaan. ;)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Rukoilijasirkalla on kauniit piirteet mutta liian voimakas meikki. Lisäksi tosi ruma (avoin paita) tuolle vartalolle.
Entä mitä vikaa sun kuvassa on, kun et laita sitä? Mitä se sulle kuuluu minkälaisii paitoja tai meikkejä käytän? Jos sun mielipitees ois paperilla, pyyhkisin siihen pyllyni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser ei pääse kirjautumaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja oirjg:
Alkuperäinen kirjoittaja Huono yritys:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Jahas olenkin nähnyt savannan esiintymässä aikoinaan :) hyvin perse pyöri
Hehheh oletpa aikamoinen, jos tunnistat tuosta kuvasta Savannan, jossa kasvot peitetty...
on savannan kasvotkin olleet näkyvillä monesti.
niin ja missä mua on nähty :snotty:
Turkkusessa varmaan. ;)
en tiedä kiinosta kuitenkin,kun mä olen kuin lintu joskus sielä joksus täällä tai tuolla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Rukoilijasirkalla on kauniit piirteet mutta liian voimakas meikki. Lisäksi tosi ruma (avoin paita) tuolle vartalolle.
Entä mitä vikaa sun kuvassa on, kun et laita sitä? Mitä se sulle kuuluu minkälaisii paitoja tai meikkejä käytän? Jos sun mielipitees ois paperilla, pyyhkisin siihen pyllyni.
Oikea asenne! :D
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Rukoilijasirkalla on kauniit piirteet mutta liian voimakas meikki. Lisäksi tosi ruma (avoin paita) tuolle vartalolle.
Entä mitä vikaa sun kuvassa on, kun et laita sitä? Mitä se sulle kuuluu minkälaisii paitoja tai meikkejä käytän? Jos sun mielipitees ois paperilla, pyyhkisin siihen pyllyni.
Oikea asenne! :D
ei minusta kyllä mikään voimakas meikki ollut :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Rukoilijasirkalla on kauniit piirteet mutta liian voimakas meikki. Lisäksi tosi ruma (avoin paita) tuolle vartalolle.
Entä mitä vikaa sun kuvassa on, kun et laita sitä? Mitä se sulle kuuluu minkälaisii paitoja tai meikkejä käytän? Jos sun mielipitees ois paperilla, pyyhkisin siihen pyllyni.
Oikea asenne! :D
ei minusta kyllä mikään voimakas meikki ollut :eek:
Ei minustakaan vaan Sirkkiksellä on oikea asenne tuossa vastauksessaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:


Tässä huono kuva, mutta kai siitä jotain selvää saa. Koiran kupit kivasti jaloissa, ei muuten hajuakaan, mitä ne parvekkeen oven edessä tekee :whistle: ;)
Hyvälle näyttää. =)

Olisko koiralla ollu niin makoisat eväät, että on kupit alusineen saaneet kyytiä omalta paikaltaan...
 

Yhteistyössä