Laitetaanko kroppakuvapino kans? :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
No ehkä mä sitten laitan tuon mekon, jos olette sitä mieltä että on ihan ok :) Mulla olisi kyllä pari muutakin vaihtoehtoista mekkoa. Ja sitten noista kengistä en ole vielä ihan saletti, että laitanko noi vai jotkut muut.
Sun kuva on vähän ylhäältä päin otettu. Vaikka ottaa huomioon sen, että oikeasti lantio saattaa olla isompi, kuin kuvassa, niin ei se missään tapauksessa mitenkään liikaa ole. Hieno vartalo.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
No ehkä mä sitten laitan tuon mekon, jos olette sitä mieltä että on ihan ok :) Mulla olisi kyllä pari muutakin vaihtoehtoista mekkoa. Ja sitten noista kengistä en ole vielä ihan saletti, että laitanko noi vai jotkut muut.
avokkaat sisälle ainakin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
No ehkä mä sitten laitan tuon mekon, jos olette sitä mieltä että on ihan ok :) Mulla olisi kyllä pari muutakin vaihtoehtoista mekkoa. Ja sitten noista kengistä en ole vielä ihan saletti, että laitanko noi vai jotkut muut.
Sun kuva on vähän ylhäältä päin otettu. Vaikka ottaa huomioon sen, että oikeasti lantio saattaa olla isompi, kuin kuvassa, niin ei se missään tapauksessa mitenkään liikaa ole. Hieno vartalo.
Se on mieheni ottama kuva, hän on aika paljon pidempi kuin minä niin siksi on varmaan vähän ylhäältä päin otettu kuva :) Mun mielestä mulla on oikeastaan kapeampi lantio kuin kuvassa, siksi vähän järkytyin kuinka persevältä näytinkään :D
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mä kelasin, että olen aika persevä tuossa mekossa/kuvassa. Tai siis olen varmaan sitä kyllä muutenkin. :) Mutta ehkä sitä katsoo itseään jotenkin kriittisemmin kuin muut. :)
No et todellakaan ole persevä, ennemminkin harteva.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
No ehkä mä sitten laitan tuon mekon, jos olette sitä mieltä että on ihan ok :) Mulla olisi kyllä pari muutakin vaihtoehtoista mekkoa. Ja sitten noista kengistä en ole vielä ihan saletti, että laitanko noi vai jotkut muut.
Sun kuva on vähän ylhäältä päin otettu. Vaikka ottaa huomioon sen, että oikeasti lantio saattaa olla isompi, kuin kuvassa, niin ei se missään tapauksessa mitenkään liikaa ole. Hieno vartalo.
Se on mieheni ottama kuva, hän on aika paljon pidempi kuin minä niin siksi on varmaan vähän ylhäältä päin otettu kuva :) Mun mielestä mulla on oikeastaan kapeampi lantio kuin kuvassa, siksi vähän järkytyin kuinka persevältä näytinkään :D
Häh? Et tuossa kuvassa tod. ole mikään persevä. :D Nätti vartalo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mä kelasin, että olen aika persevä tuossa mekossa/kuvassa. Tai siis olen varmaan sitä kyllä muutenkin. :) Mutta ehkä sitä katsoo itseään jotenkin kriittisemmin kuin muut. :)
No et todellakaan ole persevä, ennemminkin harteva.
Toisessa kuvassa tuo tuli mieleeni myös, joten piti selata se aiempi kuva jossa mittasuhteet näyttivät jo normaaleilta. Mutta ei kyllä ekassa kuvassakaan saa persevää tekemälläkään. Ihan normaali ja toki hyvä kroppa :) Mun mielestä se ekan kuvan mekko oli paljon parempi, toisen kaula-aukko ja malli ei ollut edukseen kropalle.
 
namnam
näin miehenä täytyy todeta, että onpa kuumia naisia tällä palstalla. ei uskois, anteeksi vaan ;) eikä haittaa jos vähän seksikkäämpi/pintaa paljastavampiakin kuvia laitatte jatkossa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Mä kelasin, että olen aika persevä tuossa mekossa/kuvassa. Tai siis olen varmaan sitä kyllä muutenkin. :) Mutta ehkä sitä katsoo itseään jotenkin kriittisemmin kuin muut. :)
No et todellakaan ole persevä, ennemminkin harteva.
Joo voi olla. Tuo kuva kyllä loppuu vähän tyhmästi tohon hartioiden kohdalle, että en tiedä saako kuvasta jotenkin väärän vaikutelman. En ole kyllä erityisen harteikkaana itseäni ikinä pitänyt :)

Siinä ekassa kuvassa on paita ja lyhyt hame, näkyy vaan huonosti kun on mustia molemmat.
 

Yhteistyössä