Laitetaanko kroppakuvapino kans? :D

riksrakspoks
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja riksrakspoks:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja riksrakspoks:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh :
onpa täällä mimmejä :eek:
Peesi!
ja jaksan vaan ihmetellä, et missä ne rupsahtaneet äidit on???
:wave: :wave: Siks mä jätän tän pinon pilaamatta :D
sä et ole rupsahtanut
Ja mistä sä sen muka tiedät? 10 vuotta=20kg niin kyl jossain jotain on liikaa :ashamed:
niin mullakin on 20kg tullut lisää painoa mut nyt mä oonkin terveen näköinen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja riksrakspoks:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh :
onpa täällä mimmejä :eek:
Peesi!
ja jaksan vaan ihmetellä, et missä ne rupsahtaneet äidit on???
Monihan myönsi kuvan olevan "vuosia sitten" tai "kiloja sitten" eli ehkä totuus on karumpaa miltä näyttää ;)
mulla on kaikki uudet kuvat,mutta kyllä mä olen rupsahtanut synnytyksijen jälkeen,jos joku olis nähnyt mua ennen,kroppa todellakin hyvää että voi kehuakin ja mallina olin,nyt olen enemmän kuin hytelö kuitenkin joka paikasta jotain ylimäräistä löytyy,onneks ei vielä paljon ja saa sen pois treenamalla,mut pitää sen sännöllisesti tehdä ja mä en jaksa :/
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
en mä ainakaan huomannut kuin muutaman joka laittoi aikaisemman kuvan....mulla oli kuva nykytilanteesta ja oli myös vuosi sitten kesältä kuva....
Mullakin oli vain pari viikkoo vanha kuva.
noh...ehtiihän siinäkin ajassa rupsahtaa....
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
en mä ainakaan huomannut kuin muutaman joka laittoi aikaisemman kuvan....mulla oli kuva nykytilanteesta ja oli myös vuosi sitten kesältä kuva....
Mullakin oli vain pari viikkoo vanha kuva.
noh...ehtiihän siinäkin ajassa rupsahtaa....
Ja heleposti!
huomasin kun katsoin peiliin tänään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Sori, mun kuva oli vuoden vanha. :ashamed:

Mutmut, olen siitä kyllä pari kiloa hoikistunut. =)
Mullakin kuva on jostain muutaman kuukauden takaa mutta oon siitä laihtunut 10kg joten en mä ainakaan rupsahtanut siitä kuvasta lisää ole, kai.
 
kofeiinigato
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
en mä ainakaan huomannut kuin muutaman joka laittoi aikaisemman kuvan....mulla oli kuva nykytilanteesta ja oli myös vuosi sitten kesältä kuva....
Mullakin oli vain pari viikkoo vanha kuva.
Minunkin kuvani olivat heti kamerasta otetut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
savanna!!

kuinka pikä sä oot ja paljonko painat :) sillä vaan että mun kroppa muistuttaa sun kroppaa kovasti
171 ja noin 60 välillä 55 ja ale tai yli,en tiedä nyt tarkaan se vaihtelee 10kg sinne tänne jos liika syön ja rasvaista niin tulee lisää mutta ei mee yli 65 ja jos syön normaliisti se pysyy 55 ja mene jopa ale

Joku kysyi miks naama ei näy,niin sen takia kun niitä kuvia mä olen jo tänne laitanut ja silloin laitoin väri naamaan ettei mua näy ja en ottanut uusia kuvia vaan
 
nina
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
savanna!!

kuinka pikä sä oot ja paljonko painat :) sillä vaan että mun kroppa muistuttaa sun kroppaa kovasti
171 ja noin 60 välillä 55 ja ale tai yli,en tiedä nyt tarkaan se vaihtelee 10kg sinne tänne jos liika syön ja rasvaista niin tulee lisää mutta ei mee yli 65 ja jos syön normaliisti se pysyy 55 ja mene jopa ale

Joku kysyi miks naama ei näy,niin sen takia kun niitä kuvia mä olen jo tänne laitanut ja silloin laitoin väri naamaan ettei mua näy ja en ottanut uusia kuvia vaan
Nyyh.. mun entinen kroppa oli tollainen.. Painotan sanaa ENTINEN..
 

Yhteistyössä