Laitetaanko kroppakuvapino kans? :D

kuvassa lukee sun nikki [/quote]

auts ja reps..

vai olikohan ihan suunniteltua ;)[/quote]


Ei perhana mä oon nolo ja kädetön ja urpo :ashamed: :snotty: En muistanut et olin sen vesileimasysteemin joskus laittanut aijaa.comiin :ashamed:

muoks. ja meni lainauksetkin päin hanuria :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
kuvassa lukee sun nikki
auts ja reps..

vai olikohan ihan suunniteltua ;)[/quote]


Ei perhana mä oon nolo ja kädetön ja urpo :ashamed: :snotty: En muistanut et olin sen vesileimasysteemin joskus laittanut aijaa.comiin :ashamed:

muoks. ja meni lainauksetkin päin hanuria :snotty: [/quote]

Voi ei :D :hug:
 
Blume
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Ihanan hoikka olet!
Mukava kuulla, kiitos. =) Olen itsekin tyytyväinen vartalooni näin raskauden jälkeen. Reidet taisivat jäädä pysyvästi semmoisikseen (tuossa ovat farkkuihin sullottuina), mutta eläkäämme niiden kanssa. :D
 
Blume
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ei perhana mä oon nolo ja kädetön ja urpo :ashamed: :snotty: En muistanut et olin sen vesileimasysteemin joskus laittanut aijaa.comiin :ashamed:

muoks. ja meni lainauksetkin päin hanuria :snotty:
Enpä näe mitään syytä, miksei tuommoista vartaloa olisi voinut julkaista nimimerkin takaakin. Kaunis ja sopusuhtainen kroppa! =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Blume:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Blume?? Mitä?? Raskauden jälkeen ja vielä muutama kysymysmerkki?? Olet tossa kuvassa äiti???????
Olen olen, herranjumala. Noin vuosi synnytyksestä.
Oon aina luullut sua kuumeilijaks.. siis vauvakuumeilijaks vasta :) Mut oot kyllä mahtavassa kuosissa ;)
 
Blume
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä oon ällö, laitan toisen kuvan, koska ettette luule, et mulla ois oikeesti kalanpyrstö. :xmas:
Kaunis oli kroppa merenneitonakin, mutta ihmisenä vartalosi on suorataan kunnioitettava. :D Olet ihanan siro!
 

Yhteistyössä