Laitetaanko kroppakuvapino kans? :D

siiri
Savanna!!
Mun on pakko kysyy, ja sorry ei liity aiheeseen mitenkään, mut mistä tuo tapetti on ostettu? Ja muistakko minkä mallistoo se on? PLIIIIsss, se on ihana ja mä tuunaan olkkaria täällä ja haluis ehkäpä samanlaista tapettia! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Savanna!!
Mun on pakko kysyy, ja sorry ei liity aiheeseen mitenkään, mut mistä tuo tapetti on ostettu? Ja muistakko minkä mallistoo se on? PLIIIIsss, se on ihana ja mä tuunaan olkkaria täällä ja haluis ehkäpä samanlaista tapettia! :)
Hei!
Se oli ostettu k-raudasta,mä en muista malliston nimi,mutta ne on vielä,ainakin Turussa,muistakseni ne maksoivat vain 34,90 ja värit on luonnonvalkoinen,minttuvihreä,vaaleasininen ja semmonen vaale pinkki/roosa värinen =)
 
siiri
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Savanna!!
Mun on pakko kysyy, ja sorry ei liity aiheeseen mitenkään, mut mistä tuo tapetti on ostettu? Ja muistakko minkä mallistoo se on? PLIIIIsss, se on ihana ja mä tuunaan olkkaria täällä ja haluis ehkäpä samanlaista tapettia! :)
Hei!
Se oli ostettu k-raudasta,mä en muista malliston nimi,mutta ne on vielä,ainakin Turussa,muistakseni ne maksoivat vain 34,90 ja värit on luonnonvalkoinen,minttuvihreä,vaaleasininen ja semmonen vaale pinkki/roosa värinen =)
KIITOS paljon!!! Jos viel muistaisit/miehesi muistaisi malliston nimen niin olis aivan loistavaa!! mutta K-rautaan jokatapauksessa menssa katsoon,joten auttaa jo sekin. *iiiiso kukkapuska Savannalle!!*
 
vieras
en jaksa lukea koko ketjua, mut mielestäni ap:llä on hyvä vartalo mut aivan vääränlaiset vaatteet. Hame on liian lyhyt ja paita kireä ja se bolero vielä korostamassa. Joskus kannattaa muistaa että enemmän on vähemmän.
 
kokokateus
Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
kannattais ap:n miettiä noilla rysillä vähän paitavalintoja, järkyttävää :x
tässä taas huomaa kuinka voi olla katkera toisen muodoista.
Itsellä on isot rinnat ja käytän tasan sellaisia paitoja kuin haluan, jos pienirintaisen on oikeus käyttää jotakin paitaa, miksei siis isorintaisenkin? mikä ero sillä paidalla sitten on iso- ja pienirintaisen välillä? toisella on täytettä, toisella ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sniiiiif:
vetää vatsaa sisään aika huolella :DDDD mullakin on tuollainen, ehkä vielä kuopalla enemmän oleva vatsa, kun oikein sisäänpäin vedän :D
No itse asiassa en, vaan käännän kehoa. Mutta ihan miten vain :D Kyllä mä myönnän ihan suoraan, että olen laihtunut tosi paljon viime kuukausina. Vatsalihaksia teen joka toinen tai kolmas päivä. Otan tämän siis suurena kohteliaisuutena :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=5268320.jpg


Muoks. Tässä hetken aikaa miltä näytän kun vedän vatsan sisään. Se on oikeasti aivan kamalan näköistä, koska minulla on tosi iso rintakehä kehon muun kokoon nähden. Muoks. ällökuva poistettu

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
miksi ap pitää rintoja korostavia vaatteita jos oikeasti haluaa pienemmät rinnat?
pukeutumisellakin saa ihmeitä aikaan, jos sen osaa tehdä oikein

mä olisin tyytyväinen jos olis tollaset tissit :D
Miten pienennetään JÄTTITISSEJÄ? itse olin kuukausi sitten rintojen pienennyksessä ja nyt ihana olo, kun tissit ei ole eka asia mikä minusta näkyy :D
 

Yhteistyössä