Laitetaanko kroppakuvapino kans? :D

jh
Yhtään ainoaa rumaa kroppaa ei tässä ketjussa ole näkynyt.

Mutta ketuttaa tuollaiset "tahtoo pienemmät tissit"-feikkaukset, kun kaikesta näkee että kehuja on tultu vain hakemaan. En usko alkuunkaan että ap haluaisi pienemmät tissit, haluaa vaan että kaikki ihastelee kaunista vartaloa ja kauhistelee kun ei olekaan tyytyväinen täydelliseen vartaloonsa. Joojoo.

Mikset ap voi olla vaan rehellisesti ylpeä itsestäsi. Kun tuollaiset jutut ei ihan totta mene läpi:D
 
frgthyujik
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja frgthyujik:
Kauniita vartaloita. Ap:lla etenkin. Hoikka, mutta silti naisellinen ja upea povi. Oma kroppakuvani jos laittaisin, pyörtyisi koko palsta: Olen lihava ja löysä. Herkut maistuvat liikaa. Olisi kiva olla kiinteä ja hyvävartaloinen. No itsekuriahan se vaatii.
Mäkin käyn päivittäistä tahtojen taistelua itseni kanssa, mitä tulee herkkuihin. Miksi kaiken ihanan makuisen pitää olla lihottavaa? :/
Sepä se.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jh:
Yhtään ainoaa rumaa kroppaa ei tässä ketjussa ole näkynyt.

Mutta ketuttaa tuollaiset "tahtoo pienemmät tissit"-feikkaukset, kun kaikesta näkee että kehuja on tultu vain hakemaan. En usko alkuunkaan että ap haluaisi pienemmät tissit, haluaa vaan että kaikki ihastelee kaunista vartaloa ja kauhistelee kun ei olekaan tyytyväinen täydelliseen vartaloonsa. Joojoo.

Mikset ap voi olla vaan rehellisesti ylpeä itsestäsi. Kun tuollaiset jutut ei ihan totta mene läpi:D
Lähes kymmenen vuoden ylipainoisuus aikuisiällä sekä läpi ala-asteen jatkunut lihavuudesta kiusaaminen lienee tehnyt tehtävänsä itsetunnolleni.

Ja tosiaan, pienemmillä rinnoilla varustettu kroppa on helpompi pukea kauniisiin vaatteisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja frgthyujik:
Kauniita vartaloita. Ap:lla etenkin. Hoikka, mutta silti naisellinen ja upea povi. Oma kroppakuvani jos laittaisin, pyörtyisi koko palsta: Olen lihava ja löysä. Herkut maistuvat liikaa. Olisi kiva olla kiinteä ja hyvävartaloinen. No itsekuriahan se vaatii.
Pöh, uskalsinhan minäkin vaikka normaalipainoon on vielä paljon matkaa :)
 
jh
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja jh:
Yhtään ainoaa rumaa kroppaa ei tässä ketjussa ole näkynyt.

Mutta ketuttaa tuollaiset "tahtoo pienemmät tissit"-feikkaukset, kun kaikesta näkee että kehuja on tultu vain hakemaan. En usko alkuunkaan että ap haluaisi pienemmät tissit, haluaa vaan että kaikki ihastelee kaunista vartaloa ja kauhistelee kun ei olekaan tyytyväinen täydelliseen vartaloonsa. Joojoo.

Mikset ap voi olla vaan rehellisesti ylpeä itsestäsi. Kun tuollaiset jutut ei ihan totta mene läpi:D
Lähes kymmenen vuoden ylipainoisuus aikuisiällä sekä läpi ala-asteen jatkunut lihavuudesta kiusaaminen lienee tehnyt tehtävänsä itsetunnolleni.

Ja tosiaan, pienemmillä rinnoilla varustettu kroppa on helpompi pukea kauniisiin vaatteisiin.
No ei ainakaan huomaa että itsetunnossa olisi puutteita, kun ensimmäisen kuvan laitoit ja itse aloitit koko ketjun.

Mutta ihan sama kai se mulle on. Tehkää niinku haluatte.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Savannalla on kyllä nätti kroppa, eikä sun ammattia varmaan muuten vois harjoittakaan. =)

Millaisiin vaatteisiin sä pukeudut vapaa-ajallas?
mun mielestä ei se niin nätti ole :D koska olen laiska

vapaa ajalla jos vaikka meen baariin,niin jotain kaikist seksikäin ja meikit kampaukset yritän kans viimeiset päälle laita,mutten aina,ihan tavallisena kans liikun,niin kuin vaikka kuvissa,sekä jos meen kaupaan niin ihan rölli näköisenä meen ja ihan sama mitä joku luule,en vaan jaksa laitautua itseä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Sullakin näyttäis olevan melkoisen yliojentuva ainakin vasen polvi. :D

Taipuu siis tollein väärään suuntaan. Eikä siinä mitään pahaa ole, hauska vaan huomata kun mä olen n. 26 vuotta kuunnellut ihemttelyjä, että "miten sun polvet voi mennä tolleen." =)
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
tuliskos vielä lisää näin aamutuimaan??
Mä voin laittaa toisenkin, niin saatte sitten haukkua mutkin pystyyn huomionkipeydestä ja itseni esittelystä :LOL:

Muoks. Tää kyllä oli jo siinä hanuriketjussa
mä ihmettelen kun mulle ei ole jo samasta asiasta sanottu :D mä en viitti laittaa mun horoperää enää esille....
 

Yhteistyössä