Laitetaanko kroppakuvapino kans? :D

sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
kroppakuvaa ei ole mutta tommonen löyty palautetuista kuvista mitä sai pelastettua kun vanha kone laukes :D
:p :p
Tuossa on tietty hyvä puoli ettei vaatteet likastu jos suusta sattuu syödessä jotain putoomaan :D
Hei oletko sä se sama Grace joka ei halua homoja samaan kylpylään missä itse on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
siis mulla on painon pudotus käynnissä koko ajan :D se 4kg vaan tuntuu vaikeelle saada pois. Mulla ongelma on se, että ylävatsalihakset eivät ole palautuneet ja en voi treenata kunnolla. Vaan varosti avustaa niitä, siinä yksi syy hitaaseen pienentymiseen.
Ahaa, okei, kesken on minunkin painonpudotus. Kaikillahan ei nahka palaudu täysin, mutta onneks on tosiaan kirurgia keksitty, jos sellaiseen on valmis ja halukas lähtemään. =)
 
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
mulla on nuo vatsalihakset palautumatta ja vatsa on mahdottoman iso...juu ja olen menossa koska tuo tyhjä iho aiheuttaa paljon ongelmia. Siis terveydellisiä. Ja minulta siis poistetaan vain se tyhjä pussi ei muuta :D tuossakin kuvassa pussi on todellakin kaksinkerroin housuissa.
Eli iho hautuu siellä pussin poimuissa yms? Onko sulla selkäongelmia pussisi takia?

Nuo ovat mulle suurimmat syyt, miksi itse vakavasti harkitsen siihen leikkaukseen ryhtymistä. Mulla vaan se, ettei minua ole koskaan leikattu tms ja homma "pelottaa" kohtuullisesti.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
mulla on nuo vatsalihakset palautumatta ja vatsa on mahdottoman iso...juu ja olen menossa koska tuo tyhjä iho aiheuttaa paljon ongelmia. Siis terveydellisiä. Ja minulta siis poistetaan vain se tyhjä pussi ei muuta :D tuossakin kuvassa pussi on todellakin kaksinkerroin housuissa.
Eli iho hautuu siellä pussin poimuissa yms? Onko sulla selkäongelmia pussisi takia?

Nuo ovat mulle suurimmat syyt, miksi itse vakavasti harkitsen siihen leikkaukseen ryhtymistä. Mulla vaan se, ettei minua ole koskaan leikattu tms ja homma "pelottaa" kohtuullisesti.
Onko nuo raskaanolon/synnytyksen tuloksia? Olen aina luullut että niistä palautuu kokonaan?
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
mulla on nuo vatsalihakset palautumatta ja vatsa on mahdottoman iso...juu ja olen menossa koska tuo tyhjä iho aiheuttaa paljon ongelmia. Siis terveydellisiä. Ja minulta siis poistetaan vain se tyhjä pussi ei muuta :D tuossakin kuvassa pussi on todellakin kaksinkerroin housuissa.
Eli iho hautuu siellä pussin poimuissa yms? Onko sulla selkäongelmia pussisi takia?

Nuo ovat mulle suurimmat syyt, miksi itse vakavasti harkitsen siihen leikkaukseen ryhtymistä. Mulla vaan se, ettei minua ole koskaan leikattu tms ja homma "pelottaa" kohtuullisesti.
ei ole selän kanssa ongelmia. hautuuminen on se hankalin asia. Minut leikattiin muutama vuosi sitten vatsasta ja sain aika kokemuksen siitä. Silti uskallan mennä tuohon leikkaukseen.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
mulla on nuo vatsalihakset palautumatta ja vatsa on mahdottoman iso...juu ja olen menossa koska tuo tyhjä iho aiheuttaa paljon ongelmia. Siis terveydellisiä. Ja minulta siis poistetaan vain se tyhjä pussi ei muuta :D tuossakin kuvassa pussi on todellakin kaksinkerroin housuissa.
Eli iho hautuu siellä pussin poimuissa yms? Onko sulla selkäongelmia pussisi takia?

Nuo ovat mulle suurimmat syyt, miksi itse vakavasti harkitsen siihen leikkaukseen ryhtymistä. Mulla vaan se, ettei minua ole koskaan leikattu tms ja homma "pelottaa" kohtuullisesti.
Onko nuo raskaanolon/synnytyksen tuloksia? Olen aina luullut että niistä palautuu kokonaan?
mä olen niin pahasti repeytynyt esikoisesta ettei se nahka siitä mihinkään häviä vaikka miten treenaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
memmu89,mä vastan että olen 24 :wave:
Mä aattelin että oisit 25 joten aika lähelle meni. Kivat nuo sun hiukset =)
aika lähellä,mutta ens vuona olen jo 25 :D :'(
no voi voi..mitä mahdat minusta aatellakaan kun mulle tulee 36 täyteen B)
Aika kääkkä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
memmu89,mä vastan että olen 24 :wave:
Mä aattelin että oisit 25 joten aika lähelle meni. Kivat nuo sun hiukset =)
aika lähellä,mutta ens vuona olen jo 25 :D :'(
no voi voi..mitä mahdat minusta aatellakaan kun mulle tulee 36 täyteen B)
Aika kääkkä :D
36on vähän ja oot muutenkin todella nätti ja nuori näköinen :p
Bootypeppi kans :p

mä vaan vitsailin,muta kuitenkin jo koht 30mulle :D
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
vaikkakin mulle on täällä sanottu, että mun pitää hyväksyä ikäni...niin hyväksynkin, mutta miksi minun pitäisi ajatella, että olen vanha??
Kyl me jo aletaan olla vähän sellaisia nahistuneita ainakin :'(
en mä oo mikään nahkiainen....mä oon taistelukala :saint:
 

Yhteistyössä