Laitetaanko kroppakuvapino kans? :D

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mulla on vähän heikosti kuvamatskua olemassa...
Siihen hanurikuvaketjuun kyllä yhden laitoin, perjantaina(ko)?

Tässä näkyy kai jalat, jos ei muuta...

Ihanan idyllinen kuva!!! :heart:

Epäreilua, että oon hevosille allerginen ja pitää tyytyä pelkkiin koira-ajeluihin. :'(
 
huorahtavaa
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
kroppakuvaa ei ole mutta tommonen löyty palautetuista kuvista mitä sai pelastettua kun vanha kone laukes :D
:p :p
Tuossa on tietty hyvä puoli ettei vaatteet likastu jos suusta sattuu syödessä jotain putoomaan :D
Hyvin sanottu. Karseita nuo kun täytyy puolet ryntäistä esitellä.
 
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
ei vaan ilman....kirurgi hoitaa sitten sen nahan joka on tuolla housuissa kaksinkerroin.
Meinaakko oikeesti mennä sellaseen leikkaukseen? Mä olen nimittäin vakavasti harkinnut sitä. Lapset tehty ja tietystä sairaudesta johtuen olen paisunut jokaisessa kolmessa raskaudessa yli 30kg. Vaikka sit kilomääräisesti palautuukin, niin enpä tiedä. Kai sitä toisaalta voisi olla itselleen armeliaskin. Kattoo nyt, millanen vyölaukku tuohon eteen meinaa jäädä.

Onko sulla vielä pitkä matka tuohon haluamaasi kuosiin? (kuvien perusteella näyttäisi, ettei ole)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Mä otin mun naaman pois siitä kuvasta, mut eipä se paljon muuttunu. Sama posetus kuva kuitenkin :snotty: Mut kyl tuossa hiukan kroppaa näkyy :D

:flower: :flower: :flower: Onpas sulla tosi kaunis vartalo :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
adora: Uskallan laittaa vain takaapäin otetun kuvan :p

Onkohan tämä kuva?

http://www.aijaa.com/v.php?i=5266266.jpg
höh, sulla on vähän väärät vaatteet....
Kui, kerro, kerro?
ei siitä saa mitään kuvaa millainen kroppa sulla on :D
No sen tiesin, mut ei musta löydy muita kuvia kropasta :D Tän jopa kehtas laittaa B)
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
ei vaan ilman....kirurgi hoitaa sitten sen nahan joka on tuolla housuissa kaksinkerroin.
Meinaakko oikeesti mennä sellaseen leikkaukseen? Mä olen nimittäin vakavasti harkinnut sitä. Lapset tehty ja tietystä sairaudesta johtuen olen paisunut jokaisessa kolmessa raskaudessa yli 30kg. Vaikka sit kilomääräisesti palautuukin, niin enpä tiedä. Kai sitä toisaalta voisi olla itselleen armeliaskin. Kattoo nyt, millanen vyölaukku tuohon eteen meinaa jäädä.

Onko sulla vielä pitkä matka tuohon haluamaasi kuosiin? (kuvien perusteella näyttäisi, ettei ole)
mulla on nuo vatsalihakset palautumatta ja vatsa on mahdottoman iso...juu ja olen menossa koska tuo tyhjä iho aiheuttaa paljon ongelmia. Siis terveydellisiä. Ja minulta siis poistetaan vain se tyhjä pussi ei muuta :D tuossakin kuvassa pussi on todellakin kaksinkerroin housuissa.
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
tähän kuosiin mä vielä palaan :D
Timmissä kunnossa olit kyllä tossa kuvassa. =)
ja painoa oli silti 4kg vähemmän mitä nyt
Millon sä olet lopettanu painon pudottamisen? Iholla menee oma aikansa palata kuosiinsa kunnon venytyksen jälkeen.
siis mulla on painon pudotus käynnissä koko ajan :D se 4kg vaan tuntuu vaikeelle saada pois. Mulla ongelma on se, että ylävatsalihakset eivät ole palautuneet ja en voi treenata kunnolla. Vaan varosti avustaa niitä, siinä yksi syy hitaaseen pienentymiseen.
 

Yhteistyössä