Laihutanko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hublabubla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hublabubla

Vieras
Elikkäs olemme lähdössä afrikkaan tasan 100 päivän päästä ystävieni sekä tyttövauvani kanssa, viivymme siellä 4viikkoa ihan vain lomaillessa. Nojoo - asiaan: painan tällä hetkellä noin 95kg ja se on aivan liikaa! Ja en edes voi syytää raskauskiloja sillä painoin about ton verran jo ennen raskauttakin.
Olen vain laiska! Kysymys kuuluu... Laihdutanko ennen matkaa? Ja kuinka paljon voisin realistisesti laihduttaa? Kilo per viikko? puol kiloo per viikko? En tahdo mitään keitto/kaali/vesi/kukkakkaali-DIETTIÄ vaan siis vaan tehdä terveellisempiä valintoja ja urheilla enemmän... Nyt saatte ehdottaa/motivoida/haukkua mut liikkeelle ja syömään terveellisemmin!

Ja siis tosiaan mun suurin ongelma on se että olen laiska, onneksi on koira joka nyt vie mut ulos kävelylle sen 3 kertaa päivässä, mutta ne ei ikinä ole mitään himolenkkejä vaan "löntystelen" 10min-1h. Syön suht terveellisesti, luulen että suurin ongelma ruokavaliossa on se etten syö säännölisesti, vaan silloin tällöin 1-2 kertaa päivässä ja mahdollisesti siinä välissä kerran jotain pientä (leipää, jugurttia, hedelmää tai muuta)

Tahtoisin olla edes jonkinäköisessä kunnossa tuola matkalla, sillä olemme varmaan noin 40%ajasta uimapuvussa/bikineissä...

Älä nyt pelkästään matkan takia laihduta, helposti kituuttaa sinne asti ja koittaa väkisin laihtua liian nopeasti ja sen jälkeen ei enää jaksa kitudieettiä, ja menetetyt kilot tulee tuplana takaisin. Jos olet sitä mieltä, että haluat laihduttaa, aloita nyt ja todennäköisesti matkaan meneessä on jo tippunut ihan kivasti, ja siitä on hyvä jatkaa.

0,5-1 kg / viikko on sopiva tahti laihtua, alkuun voi pudota nopeamminkin.

Voi! VOI! Tottakai laihdutat! Ensimmäitteks VETTÄ kehiin joka välissä. Ota kaupasta vissyä eri makuvesiä sekä hanasta lisäksi. Aloita aamusi puolen litran pulolla silkkaa raikasta vettä. Nyt on kotimaiset omenat parhaimmillaan; syö niitä kilokaupalla! Pikku ripuli ei haittaa, koska haluat päästä nopeasti eroon suunnattomista läskeistäsi ja omena supistaa niitä reilusti jo viikossa. Syödä pitää joka päivä, mutta laita lautasellesi ensin PUOLET VÄHEMMÄN kuin eilen. Älä käy vaakalla ennen kun viikon kuluttua seuraavaksi. Ja ÄLÄ NAPOSTELE MITÄÄN! Vain se vissypullo telkkarin eteen.

Yhteistyössä