Diinu, tervetuloa mukaan! Mulla oli jotenkin niin, että kun painoa tuli (nyt kans viimeset pari vuotta suht nopeesti, kun jouduin lenkkeilyn jättämään), niin se jotenkin masensi niin, ettei huvittanut edes laihduttaa (ja ehkä tuli syötyäkin murheeseen). Eli paha kierre.
Joo, omput on hyviä, PV:ssäkin ne on pisteettömiä! Mä olen siellä lisäksi oppinut myös, että munkin annoskoot on liian suuria. Ja sen, että miten usein sitä tuleekin sorruttua herkkuihin! Ja tärkeä oli huomata myös se, että on parempi syödä se omppu tai appelsiini, kuin juoda ne mehuna! (täyttää paremmin vatsan + energia tulee hitaammin + kuitujakin tulee enempi). Eli tuoremehutkin on aika salakavalia...
Ja tietty hyvä ois löytää se itseä kiinnostuava urheilu! Toivottavasti sulle zumba kolahtaa! Mulla se on uinti (sitä tehnyt aiemminkin). Juoksukin ois, mutten uskalla enää polven takia. Niin, jumpista vielä, Hesassa voin suositella Friskis&Svettistä! ks. www.jumpat.fi Ei oo mitään normaalia aerobic-ähellystä, vaan siellä on oikeasti hauskaa! Voi käydä ilmatteex kokeilemassa, olikohan viikon ajan. Varoitus: jo yhdestä kerrasta voi jäädä koukkuun! =)