Laihis vauvakuumeen tueksi

Uskaltauduin vihdoinkin vaa'alle, vaikka lukemat kyllä hirvitti.
En tiedä miten tästä jaksan jatkaa laihiksen merkeissä, mutta tulipa kuitenkin kirjattua kauhulukemat.
Ruokailut on täysin repsahtaneet, joten oikeasti ei ole kuin suunta parempaan.
 
Mulla kans repsahti pääsiäisenä niin, etten tiedä teenkö "virallista" mittausta perjantaina... kaipa se pitäis... Mulla näköjään lomilla aina repsahtaa. Enkä ole enää käynyt PV:ssä, niin on ruokienkin merkkaaminen jäänyt. Tosin tiedän mitä pitäisi/voisi syödä, mutta tulee vaan syötyä väärin. Toi PV oli mulle kyllä tosi hyvä! Nyt en vaan jaksa käydä kokoontumisissa, ajattelin itsekseni jatkaa, mutta eihän tuo onnistunut. Mutta kevät tulee ja sitten toivottavasti liikkuminen lisääntyy!

Tsemppiä kaikille!
 
KS09
Pituus: 166
Aloituspaino: 72,5kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 67,9kg
Viikkopudotus: -400g
kokonaispudotus: 4,6kg

Hitaasti, mutta varmasti, ja ylpeä olen, sillä tähän sisältyi pitkän pääsiäisen kaikki herkuttelut :D
 
Piupula
Pituus: 168
Aloituspaino: 74kg
Tavoitepaino: 64kg
Paino nyt: 71kg
Viikkopudotus: -1.1g
kokonaispudotus: -3,1kg

Meni nyt vähän yli viikko, mutta :) ihana, että olikin lähtenyt painoa, olin jo ihan varma, että ei ole mnihinkään tippunut :p normaalipainossa ollaan :):) vielä 7kg pois, niin tavoitteessa ollaan! 1kg viikossa, niin hyvä tulee, tosin luulen, että saan varata sen 8-10 viikkoa aikaa siihen :p


Tsemppiä meille kaikille!
 
Moikka kaikille :wave:

Mahtuisinkohan mukaan pinoon vaikka ei oikeastaan ihan vielä toista lasta yritetäkkään?

Meidän poika syntyi 5.1.2010 eli on kohta 4kk.
Painoa mulle tuli raskautta ennen jo 10kg lisää kun lopetin tupakan polttamisen, raskausaikana painoa tuli vielä 30kg lisää, koska oli sairaslomalla lähes koko raskauden ja tosi pahan pahoinvoinnin ja liitoskipujen takia makasin sohvalla suurinpiirtein kokoajan. Välipaloja oli pakko syödä jatkuvasti ettei olisi pakko oksentaa jatkuvasti.

Synnäriltä kun pääsin kotiin oli paino tippunut noin kymmenen kg ja sen jälkeen on lähtenyt noin 5kg. Eli vielä olisi oikeesti pudotettavaa 25kg :ashamed: Olisin todella tyytyväinen jos saisin nyt painon edellis raskauden lähtöpainoon jotta voitaisiin ruveta yrittämään pojalle sisarusta. Eli pannaan tavoitteeksi vaikkapa 15 kilon pudotus.

Pituutta mulla on 171cm ja painoa nyt noin 92kg (ilmoitan perjantaina tarkan lähtöpainon) ja tavoite siis alkuun 77kg

Poika on edelleen täysimetyksellä ja syö öisinkin vielä väh 5 kertaa. Painoa en sen takia voi kauhean rankasti vielä pudotella, suositushan on -500g viikossa. Nyt olen jumpannut kotona tosi ahkerasti noin kuukauden verran vähintään 5kertaa viikossa tunnin jumppa ja yleensä vielä kävelyä vaunujenkanssa päälle. Paino ei nyt sinä aikana ole tippunut yhtään ja joskus jopa nousee. Omasta mielestäni syön kuitenkin tosi terveellisesti. Kaitpa tää mun elimistö yrittää vaan turvata imetystä ja sen takia on ikäänkuin säästöliekillä. Kuulemma unettomat yötkin vaikeuttaa painonpudotusta. Oon kyllä huomannut että sentään kunto on noussut. Jotain positiivista siis löytyy.

Kylläpä tuli pitkä sepustus, toivottasti jaksoitte lukea ja saitte edes jotain selkoa ajatuksistani ja tilanteestani :D

 
Jenninho

Pituus: 171
Aloituspaino: 92
Tavoitepaino: 77
Paino nyt: 91,5
Viikkopudotus: 0,5
Kokonaispudotus 0,5

Noniin ensimmäinen päivitys. Oli onneksi pikkaisen paino tippunut vaikka en pariin päivään ole kamalasti jaksanut muuta jumpata kuin kotona kevät siivousta. Kyllä se tästä kait pikkuhiljaa!

Ihanaa kevätpäivää kaikille! :flower:
 
Piupula
Pituus: 168
Aloituspaino: 74kg
Tavoitepaino: 64kg
Paino nyt: 71kg
Viikkopudotus: 0g
kokonaispudotus: -3,1kg

Mitään ei ole karissut pois, mutta onneksi ei ole tullutkaan lisää :) :) nyt oon syönyt vähän herkkuja et johtuu varmaankin siitä :p Mutta aivan mahtavaa oli kun huomas, että osa vatteista mahtuu päälle, mitkä ei ole mahtunut aikasemmin ja housut roikkuu vähän :)

Auneliini Tervetuloa joukkoon :flower: Aivan mahtava ja ihailtava pudotus sinulla!! :) :hug: tädin johdosta
 
KS09
Pituus: 166
Aloituspaino: 72,5kg
Tavoitepaino: 60kg
Paino nyt: 67,4kg
Viikkopudotus:
kokonaispudotus: 5,1kg

Tässä on ollut vähän hälinää viime viikot, joten puntarilla käynti unohtunut ihan kokonaan. Taidan vaihtaa lisäks punnauspäivän maanantaille - tiistaille, kun sillon näyttäis olevan kaikista vähiten turvotusta :)
Mutta sen voin sanoa, että näin "vähän" olen painanut viimeksi varmaan joskus yläasteella :D
 
Plääh :(
Vaaka näytti tänä aamuna 66,9 eli paino on hyvää vauhtia tippumassa. Ainoa vaan, että mulla on ilm. ovis taas tässä lähipäivinä tulossa (oireet viittaa siihen suuntaan) joka aika totaalisesti seisauttaa mun painon laskun. Varsinkin jos jotain yritystä raskauden puoleen on, mä turpoan kuin pulla taikina. Muutenkin tuppaa turvotusta tulemaan loppua kohden, joten se siitä äkkipudotuksesta taas. viitsi edes kirjata mihinkään kun luvut näyttää vaan plussaa :( Että elkää ihmetelkö, jos mulla tulee taas muutaman viikon tauko tohon punnitukseen, palaan taas asialle, kunhan menkat häipyvät pois tieltä :D
 
Hei pitkästä aikaa, ja tervetuloa uudet!

jenninho, sullahan on hienosti jo lähtenyt painoa neljässä kuukaudessa!

Auneliini, samoin sulla, ihailtava pudotus! *kumartaa ja nostaa hattua*

Piupula, eix ookin kiva kun saa vetää päälle vaatteita, joihin ei vähän aikaa sitten mahtunut! JESS!

KS, miten menee?

Kristen, tottakai kierron mukaan paino vaihtelee, siksi onkin hyvä mitata "vain" kerran viikossa. Kyllä sieltä sitten se trendi näkyy. Ja hyvinhän olet jo pudottanut!

Mulla ollut vähän motivaatio kadoksissa, mutta olen yrittänyt pysyä alle 70. Vaihtelevasti. Nyt 69.6, mutta ilmoittelen "virallisen" painon sitten perjantaina, joka on mun mittauspäivä. Yritän nyt hoidon aikana vaan pysyä alle tuon 70 (yleensä tulee turvotusta). Ja jospa tässä auringon paistaessa innostuis siihen viimeseen viiteen kiloon... Mulla on myös nyt lääkitys, joka aiheuttaa huonoa oloa ja on vienyt nälän, eli se sopii tähän laihdutukseen kyllä hyvin :)
 
Kiloja karttuu nyt niin hirveään tahtiin, ettei mitään määrää. Painoin vähemmän jopa tullessani synnyttämästä. Mulla on ollut joku sellainen kausi, että olen ihan ahmimalla ahminut ihan kaiken mitään kaapeista on löytynyt.

Mä oon nyt neljän kierron ajan syönyt kortisoonia ja jotenkin tuntuu, että se on osasyynä hurjaan ruokahaluun ja myös turvotukseen. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Mutta ei sitä ruokaa kukaan väkisin mätä minun suuhuni, joten peiliin tässä vaan pitää katsoa.

Nyt olen aamiaisen kirjannut pistevihkoon ja jos vain pääsen illalla, niin menen PV:n kokoukseen. Jos edes muutama kilo lähtisi siellä. Yleensä vaan kyllästyn muutaman viikon jälkeen.

Inia pääsi hienosti uudelle kymmenluvulle. Se on aina iso juttu.

Niin ja tervetuloa kaikille uusille. Toivottavasti teidän tuloksenne on parempia kuin minun.

Mutta nyt on pakko tehdä ryhtiliike, sillä olo alkaa olla jo niin tukala, ettei jaksa yhtikäs mitään.

 
Terri, en muista lisikö mulla paino kortisonista, mutta kyllä painonnousu on mainittu yhtenä kortisonin sivuoireena. Ja sitten noi hormonit muutenkin turvottaa. Mulla tosiaan tuo PV auttoi hyvin alkuun, pelkkä kirjaaminen ei mulla näköjään onnistu, mutta ne käynnit motivoi siihenkin. Mutta en mäkään siellä jaksanut kauan käydä. No, jospa tää hitaasti edistyis itsekseenkin. Niin, mulla oli kyllä tässä hoidossa metformiini alkuun käytössä, sillä lähti sekä ruokahalu että makeanhimo! Lisänä myös pahoinvointi, ettei sekään kovin kivaa ollut. Eihän tuo painoon kummemmin vaikuttanut, mutta oli kiva olla tilassa ettei tee mieli makeaa!
 
Niinkuin arvasin ov:n jälkeen turvotus on ihan älytöntä. Tänään kun kkävin vaa´alla, se näytti 68,6 eli melki 2kg enemmän, kun tuo viime viikkonen. Mutta tiedän sen olevan turvotusta, sillä ei kai yhdessä / kahdessä yössä voi noin paljoa lihoa :D
 
Hei!
Päätin minäkin osallistua keskusteluun! Olen 18v. lähihoitajaopiskelija ja suunnitelmissa on miehen kanssa esikoista ruveta yrittämään syyskuussa! :)

Noor-a
pituus: 174
aloituspaino:99kg
paino nyt: 84 kg
tavoitepaino 70kg

Käyn kolme kertaa viikossa salilla ja uimassa, lisäksi lenkkeillen jokatoinen päivä ja herkut olen jättänyt ruokavaliosta poijes! Toivottavasti syyskuuhun mennessä pääsis tuohon tavoitepainoon.
 
Moikka.

En kerinnyt viimeviikolla punnauspäivänä vaakaan joten päätin että tällä viikolla laitan kahden viikon tuloksen sitten. Tänään aamulla kun punnasin niin paino oli sentäs tippunut 800g :D

Käytiin viikonloppuna miehenkanssa 1vuotis hääpäivän kunniaksi reissussa ja siellä tuli kyllä herkuteltua ihan kamalasti, tän viikon oonkin nyt sit ottanut tiukemmin,eli ei herkkuja ja vähän hiilihydraatteja. Toivottavasti tulee tulosta.

Tsemppiä kaikille muillekkin!
 
Heij.!

Kävin tännään salilla ja paino ei ollu muuttunut yhtään!

Mut sit sain sellasen ahaa elämyksen! mitä jos oisin tyytyväinen tälläisenä itseeni. :) kun olen kuitenkin terve ja en näytä ylipainoiselta ja minulla on hyvä olla tällä tavalla, eli en enää stressaisi niin paljon syömisiäni! rupee sellasen pitemmän päälle masentamaan.
Tietysti jatkan liikkumistani! itsetuntokin on parantunut tuon päätöksen myötä! :)
 

Yhteistyössä