Laiheliinit, mitä söitte tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eilen: jugurttia, suklaacapuccinoa, proteiinipirtelöä, omena, smoothie, suklaata, hamppari, jugurttia, pieni limu, hapankorppua, suklaacapu, juustodippiä, maitoa. Aamusta kävin salilla.

Tänään: mehua, suklaacapu, smoothie, kaks jugurttia, kanaa, riisiä, salaattia, namia. Enempää en oo ehtiny :| Liikuntaa en oo harrastanu tänään.

Mä oon hirveen laiska syömään :headwall:

En muista yhtään mitä söin eilen.. en kovin paljon koska vasta toipumassa vatsataudista. Tänään söin pienen viipaleen sitruunakakkua, pienen kanaleikkeen ja valkosipulikermaperunoita ja hieman salaattia lounaaksi, banaanin välipalaksi ja italiansalaattia ja ruisleipää juustolla ja kurkulla päivälliseksi, iltapala vielä syömättä, ei ole nälkä. Kahvia on tullut juotua lisäksi neljä kuppia.

Olen normaalipainoinen ja vyötäröltä hoikka, peba ja tissit on. Söin aamulla kaurapuuroa, keitetyn munan sekä pari siivua juustoa, tomaatti- ja kurkkulohkoja.

Lounaaksi kalakeittoa ja ruisleipää.

Maitokahvia.

Illalliseksi lihapullia, perunamuusia ja keitettyjä kasviksia.

Iltapalaksi aion syödä kevytviilin ja kupin teetä.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Eilen: jugurttia, suklaacapuccinoa, proteiinipirtelöä, omena, smoothie, suklaata, hamppari, jugurttia, pieni limu, hapankorppua, suklaacapu, juustodippiä, maitoa. Aamusta kävin salilla.

Tänään: mehua, suklaacapu, smoothie, kaks jugurttia, kanaa, riisiä, salaattia, namia. Enempää en oo ehtiny :| Liikuntaa en oo harrastanu tänään.

Paljon jugurttia esim. yksi purkki? Entäs hapankorppua 1pala? Suklaata patukka vai pala? Kiitos vastauksesta. Oisinpa mäkin laiska syömään.

Apaut 2700 kaloria eilen. Tänään tulee oleen ehkä 2400. En nyt jaksa alkaa listaamaan, kun nolottaa, kuinka epäterveellisesti mätän.

Eilen liikui tunnin lenkin verran, josta puolet juosten. Tänään oli futistreenit.

Eilistä en muista ihan kokonaan... Joten laitan tän päivän. Tää oli kyllä vähän erikoinen päivä, söin normaalia keveämmin. Yritän totutella maidottomaan ja gluteenittomaan ruokavalioon...

Aamuks hedelmäsmoothieta varmaan litra (seesaminsiemeniä, appelsiinimehua, banaania, mansikoita, vadelmia, soijamaitoa) ja yhden kananmunan.

Lounaaksi kurkkua, varsiselleria, kukkakaalia, porkkanaa ja paprikaa hummukseen dipattuna.

Omenaa & suolapähkinöitä.

Päivälliseksi perunakukkakaalilinssimuusia, paistettua porkkanaa, sipulia ja paljon herneitä, runsaassa öljyssä.

Mä oon hirveä yösyömäri, heti ku lapset menee nukkumaan, keksin kaikkea naposteltavaa :ashamed: Tänään ajattelin munakasta, lisempää suolapähkinöitä ja ehkä gluteenitonta pastaa jos ei muu riitä :whistle:

Lisäys: Liikunta: Kävin leikkipuistossa ja hoidan lapsia.

En nyt mikää hirvee kuikeliini ole mut kuitenki "hoikka", tänään söin 2 ruisleipää graavilohella, kahvia, 3 suklaapatukkaa :xmas: :ashamed: hernekeittoa lautasellisen ja 3 näkkileipää, nyt illalla viel syön puuroa, yleensä syön tosi terveellisesti ja monipuolisesti mutta joskus on näitä päiviä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

Paljon jugurttia esim. yksi purkki? Entäs hapankorppua 1pala? Suklaata patukka vai pala? Kiitos vastauksesta. Oisinpa mäkin laiska syömään.

Jugurttia purkki tai kipollinen kerrallaan. Hapankorppua taisin syödä neljä palaa. Suklaa oli konvehteina, oisinko syöny kymmenen... Namia söin pari kourallista.
Mun pitäis syödä enemmän, eikä vähiten saliharjottelun takia. On vaan parempaakin tekemistä... :whistle:

Aamulla: 3kuppia kahvia ja kaksi pientä voisilmäpullaa
Lounas: Kahvia ja kanaleipä
Päivällinen: Pitakebab
Iltapala: Kahvia ja puolikas pulla

Aamulla tunnin lenkki vaunujen kanssa. Normaalisti en todellakaan syö näin epäterveellisesti, ei pullaa eikä muutakaan roskaruokaa. :/

eilisestä en juuri muista mitä suuhuni laitoin..tänään aamupalaksi kaksi ruisleivän palaa ja ruuaksi lautasellinen makkarakeittoa..nam.. 3 kertaa päivässä koiran kanssa ulos.. tuo vauvanhoito pitää kyllä kilot kurissa, kun ei kerkeä syömään..hehehhe

AAMU: 4-viljanpuuroa ja itsetehtyä omena sosetta

LOUNAS: itse tehtyä broilerinuudelikeittoa + omena

VÄLIPALA: kahvia ja 3 suklaakonvehtia

PÄIVÄLLINEN: Purkki rahkaa(mausteena vaniljasokeri), itseleivottu sämpylä juustolla, 2 omenaa, lasi maitoa

ILTA: ruisleipää, levitettä, kinkkua, juustoa

ei mikään hyvä esimerkkipäivä, iltaruoka oli vähän liian kevyt, mutta vapaapäivänä nukuin pitkään, meni lounaskin iltapäivälle, joten illalla ei ollu kovin kummonen nälkä.

liikuntana oli pyöräilyä noin 30km ja kevyt yläkroppapuntti, noin 40min.

Tänään ei liikuntaa, yleensä salikäynti 3 krt viikossa + lenkki rattaiden kanssa muutaman kerran viikossa.

Söin
-Aamulla tupla-annoksen kaurapuuroa+mehukeittoa ja proteiinisheikin
-Lounaaksi kievin kanaa, riisiä, kurkkua, tomaattia
-Iltapäivällä muromyslijogurtti, iso meetvurstisämpylä ja pätkis
-Kotiin tultuani ihan kohtuullinen annos kanapastaa
-Kohta iltapalaksi pari leipää pestolla+kinkulla ja purkin rahkaa ja ehkä jotain hedelmiä

Olen normaalipainoinen, syön normaalia ruokaa. Kaloreita en edes osaa laskea ja liikun hävettävän vähän. En siis käytännössä harrasta mitään säännöllistä liikuntaa. Tänään kävelin lähikauppaan 10 min yhteen suuntaan ja seisoskelin pihalla lapsen kanssa. Siinä se.

Tässä just mussuttelen nameja samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Eilistä en muista ihan kokonaan... Joten laitan tän päivän. Tää oli kyllä vähän erikoinen päivä, söin normaalia keveämmin. Yritän totutella maidottomaan ja gluteenittomaan ruokavalioon...

Aamuks hedelmäsmoothieta varmaan litra (seesaminsiemeniä, appelsiinimehua, banaania, mansikoita, vadelmia, soijamaitoa) ja yhden kananmunan.

Lounaaksi kurkkua, varsiselleria, kukkakaalia, porkkanaa ja paprikaa hummukseen dipattuna.

Omenaa & suolapähkinöitä.

Päivälliseksi perunakukkakaalilinssimuusia, paistettua porkkanaa, sipulia ja paljon herneitä, runsaassa öljyssä.

Mä oon hirveä yösyömäri, heti ku lapset menee nukkumaan, keksin kaikkea naposteltavaa :ashamed: Tänään ajattelin munakasta, lisempää suolapähkinöitä ja ehkä gluteenitonta pastaa jos ei muu riitä :whistle:

Lisäys: Liikunta: Kävin leikkipuistossa ja hoidan lapsia.

...ohi topikin, mutta käsitin, että olet maidoton-gluteeniton- dieetillä vauvan allergiaepäilyjen takia? Jos näin oli, niin suositelisin jättämään pois myös tuon kananmunan, kulkee aikalailla käsikädessä maitoallergian kanssa. Kannattaisikohan kokeilla ennemmin juuri poistaa maito sekä muna ja sitten vasta viljat, jos ei ala auttaa? Vai oletko huomannut selviä oireita noista kotim. viljoista?

Alkuperäinen kirjoittaja 4 paaperoa:
...ohi topikin, mutta käsitin, että olet maidoton-gluteeniton- dieetillä vauvan allergiaepäilyjen takia? Jos näin oli, niin suositelisin jättämään pois myös tuon kananmunan, kulkee aikalailla käsikädessä maitoallergian kanssa. Kannattaisikohan kokeilla ennemmin juuri poistaa maito sekä muna ja sitten vasta viljat, jos ei ala auttaa? Vai oletko huomannut selviä oireita noista kotim. viljoista?

Oireet alkoi samoihin aikoihin ku tyttö rupes syömään viljoja, siks kokeilen niitä ekaksi. Jos ei tule muutosta tai tarpeeksi muutosta, jätän seuraavaks kananmunan tai soijan pois. Menee vaa hiukka hankalaks 99% kasvissyöjältä :whistle: Pitää sitä ennen käydä ostamassa härkäpapuja ja hamppurouhetta :D jos siis niin pitkälle pitää mennä.

En usko, että kyseessä on välttämättä mikään suoranainen allergia, mutta sellanen yliherkkyys.

Muoks en selittäny yhtään maidon poisjättämistä, heh :D Niin lehmän maito kun ei muutenkaan tee hyvää, tyttö on reagoinu siihen mun maidon kautta joskus, niin nyt pelaan varman päälle sen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Muistinko mainita, että joka hetki olen himoinnut sokeria aivan hullun lailla? :kieh: Ihanaa olla raskaana.

Mä haluan leipää, pastaa ja kermavaahtoa ja juustoa |O

Tähän asti mun himot on rajoittuneet karkkiin, pullaan ja kekseihin, nyt on sitten mukaan kuvioihin tulleet hampparihimo ja sipsinnälkä. :headwall:

Muistinko mainita, että joka hetki olen himoinnut sokeria aivan hullun lailla? :kieh: Ihanaa olla raskaana.

Mä haluan leipää, pastaa ja kermavaahtoa ja juustoa |O

Tähän asti mun himot on rajoittuneet karkkiin, pullaan ja kekseihin, nyt on sitten mukaan kuvioihin tulleet hampparihimo ja sipsinnälkä. :headwall:

Hamppari... :o PULLA :o :( :kieh: |O |O |O

Yhteistyössä