P
pullero
Vieras
Sinä joka piodät itseäsi hoikkana, voisitko pistää tähän mitä söit eilen ja tänään. Ja kuinka paljon liikuit. Kiitos
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paljon jugurttia esim. yksi purkki? Entäs hapankorppua 1pala? Suklaata patukka vai pala? Kiitos vastauksesta. Oisinpa mäkin laiska syömään.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Eilen: jugurttia, suklaacapuccinoa, proteiinipirtelöä, omena, smoothie, suklaata, hamppari, jugurttia, pieni limu, hapankorppua, suklaacapu, juustodippiä, maitoa. Aamusta kävin salilla.
Tänään: mehua, suklaacapu, smoothie, kaks jugurttia, kanaa, riisiä, salaattia, namia. Enempää en oo ehtiny :| Liikuntaa en oo harrastanu tänään.
Mä oon hirveen laiska syömään :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljon jugurttia esim. yksi purkki? Entäs hapankorppua 1pala? Suklaata patukka vai pala? Kiitos vastauksesta. Oisinpa mäkin laiska syömään.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Eilen: jugurttia, suklaacapuccinoa, proteiinipirtelöä, omena, smoothie, suklaata, hamppari, jugurttia, pieni limu, hapankorppua, suklaacapu, juustodippiä, maitoa. Aamusta kävin salilla.
Tänään: mehua, suklaacapu, smoothie, kaks jugurttia, kanaa, riisiä, salaattia, namia. Enempää en oo ehtiny :| Liikuntaa en oo harrastanu tänään.
Mä oon hirveen laiska syömään :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Eilistä en muista ihan kokonaan... Joten laitan tän päivän. Tää oli kyllä vähän erikoinen päivä, söin normaalia keveämmin. Yritän totutella maidottomaan ja gluteenittomaan ruokavalioon...
Aamuks hedelmäsmoothieta varmaan litra (seesaminsiemeniä, appelsiinimehua, banaania, mansikoita, vadelmia, soijamaitoa) ja yhden kananmunan.
Lounaaksi kurkkua, varsiselleria, kukkakaalia, porkkanaa ja paprikaa hummukseen dipattuna.
Omenaa & suolapähkinöitä.
Päivälliseksi perunakukkakaalilinssimuusia, paistettua porkkanaa, sipulia ja paljon herneitä, runsaassa öljyssä.
Mä oon hirveä yösyömäri, heti ku lapset menee nukkumaan, keksin kaikkea naposteltavaa :ashamed: Tänään ajattelin munakasta, lisempää suolapähkinöitä ja ehkä gluteenitonta pastaa jos ei muu riitä![]()
Lisäys: Liikunta: Kävin leikkipuistossa ja hoidan lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja 4 paaperoa:...ohi topikin, mutta käsitin, että olet maidoton-gluteeniton- dieetillä vauvan allergiaepäilyjen takia? Jos näin oli, niin suositelisin jättämään pois myös tuon kananmunan, kulkee aikalailla käsikädessä maitoallergian kanssa. Kannattaisikohan kokeilla ennemmin juuri poistaa maito sekä muna ja sitten vasta viljat, jos ei ala auttaa? Vai oletko huomannut selviä oireita noista kotim. viljoista?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Muistinko mainita, että joka hetki olen himoinnut sokeria aivan hullun lailla? :kieh: Ihanaa olla raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Muistinko mainita, että joka hetki olen himoinnut sokeria aivan hullun lailla? :kieh: Ihanaa olla raskaana.
Mä haluan leipää, pastaa ja kermavaahtoa ja juustoa |O
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Muistinko mainita, että joka hetki olen himoinnut sokeria aivan hullun lailla? :kieh: Ihanaa olla raskaana.
Mä haluan leipää, pastaa ja kermavaahtoa ja juustoa |O
Tähän asti mun himot on rajoittuneet karkkiin, pullaan ja kekseihin, nyt on sitten mukaan kuvioihin tulleet hampparihimo ja sipsinnälkä. :headwall: