Lauhtua pitäis, mut aina vaan repsahdan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nennu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nennu"

Vieras
Siis mä alan jo itsekkin kyllästyy tähän omaan touhuun. Ylipainoa on melkein 30kg. Karppaamista kokeilin, ei ollut mun juttu. Olo oli hyvä, mut paina ei tippunut, ei noussutkaan, mutta kun tarkotus on nimen omaan pudottaa painoa. Ja se että pitäisi syödä 3-4 tunnin välein, ei millään tahdo onnistua. Siis me ollaan niin paljon lasten kanssa menossa, tai sit meil,le tulee vieraita, niin ei kerkee. Jä tiedän kyllä et se just olis tärkeää. Olis kiva kuulla muiden kokemuksia? Millä keinolla on painoa tiputtanut ja missä ajassa. Kuinka paljon liikuit? Mitä söit???

Ala harrastaa liikuntaa säännöllisesti! 3krt/viikko 60min/per. Kyllä lähtee! Normaalisti syöt ruokaa, jättää vaan kaikki keksit, pullat, karkit ja jätskit pois. Ihan varmasti näilla lähtee tippumaan. Se on vaan kiinni omasta viitseliäisyydestä. Mä tiputin 5kk aikana ton 10kg mut mun lähtö olikin 65, et jos on reilusti ylipainoa niin sitä lähtee paljon enemmän.

Mä sain apua painonpudotukseen easy diet:stä (luontaistuotekaupasta). 3 krt päivässä syödään se keitto/smoothie ja juodaan paljon vettä 3-5L (ite en kyllä juonut ku tuon 3litraa päivässä). Helppo ottaa vaikka pirtelö mukaan reissuun,kylään ja sekottaja menee kassissa mukana myös. Mulla oli paino 67.6kg ja pari viikkoa tuon kuurin jälkeen oli 63.3kg, pituutta mulla on 167cm. Parin viikon kuurin jälkeen oon syönyt vähä hiilihydraattista ruokaa, välillä toki herkkujakin mutta paljon vähemmän mitä aiemmin, eikä oo kilot tullut takas... lenkkeilyä lisäsin myös kuurin aikana, se oli helpompaa, kun väsymyskin helpotti ja tunsin itseni todella energiseksi :) Väsymys johtu liiallisesta hiilareiden syönnistä. Energinen olo on ollu tuon jälkeen, kaks viikkoa nyt kuurista ja ens viikolla meinasin aloittaa uuden kahen viikon kuurin, tavoitteen on painaa 60kg.

Juon joka aterian aluksi 5 dl vettä.
Otan ruokaa puolet tavallisesta annoksestani.
En santsaa. Ikinä.
Syön ainoastaan silloin kun lapsetkin syövät (4-5 krt päivässä).
Syön ainoastaan sitä mitä lapsetkin, plus salaattia vielä enemmän.
En syö herkkuja. En edes osta niitä kotiin. En kylässäkään herkuttele.

Tällä menetelmällä 12 kg pois reilussa kolmessa kuukaudessa.

Kyllähän sinä nyt varmaan lasten kanssa saat syötyä samaan aikaan? :) Liity vaikka Kiloklubiin, se on ollut mulla suuri apu laihduttamisessa. Paino tippunut kolmessa kuukaudessa noin 13kg. Syön säännöllisesti (yleensä sen 5krt päivässä), hevi-osastoa kuluu ihan vähintään 600g päivässä, aika usein lähes kilo, liikuntaa harrastan kans päivittäin noin tunnin verran. Olen pyrkinyt syömään oikein, eli sopivassa suhteessa rasvoja, proteiinia, hiilihydraatteja jne. Ja tosiaan tarpeeksi hedelmiä, marjoja, vihanneksia. Herkkujakin on mennyt. Kalorit pysyy kuitenkin sallitussa lukemassa, kun Kiloklubi laskee ne mun puolesta ja kertoo, paljonko saa päivän aikana syödä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä