Laihdutusta hieman isommalla lähtöpainolla, kavereita?

Hellurei!
Täällä taas kuvioissa mukana; oltiin tuossa sukuloimassa viikon verran ja olin pääasiassa nettipimennossa, joten kirjoittelu sen takia tyssäsi multa heti alkuunsa.. :)

Noi kyläilyt ei tehny mun painon pudotukselle hyvää, mutta huomenna olisi punnitus, joten palataan sitten asiaan mitä vaaka näyttää..

Niin ja Iines tervetuloa mukaan; yritetään pitää täälläkin keskustelua ja tsemppausta yllä!
Mulla on Iines ihan sama juttu ton lenkkeilyn suhteen; kun asutaan kanssa vähän syrjässä, niin ei ole kovin montaa vaihtoehtoa lenkkimaaston suhteen. Ei muuta kun eteenpäin ja sit täyskäännös ja takasin kotiin! Käy niin tylsäksi katsella samoja puita, ja niitä muutamia taloja ja pihoja mitä matkan varrelle sattuu.. No, nyt olen tosin kahtena iltana käynyt tylsistymisen uhallakin vaunuttelemassa kuopuksen kanssa, ja ihan mukavaa ollut, ainakin vielä. Isäntäkin on taas vaihteeksi kotona, niin hän on sit esikon kanssa ja mä pääsen hetkeksi edes toisesta muksusta eroon... :) Vaikka ne niin ihania onkin..

Mun karkkilakko on edelleen pitänyt, mutta noita keksejä menee vielä vähän liikaa, niitä kun sais vähennettyä. Mutta kyllä nyt jo huomaa, että olo on jotenkin paljon virkeämpi eikä niin turvonnut kun on jättänyt karkit ja suklaat pois.
Ruokavalioon pitäisi panostaa vielä paljon enemmän, sillä jotenkin tuntuu että koko ajan on makean nälkä, ja joudun jatkuvasti takomaan päähän että: älä ota, älä ota.
Mutta tiukkana oon onneksi pysynyt ja eiköhän se kohta ala helpottaan.. :)

Tsemppiä muillekin!!



 
Saakos näillä tulla kohta 25v tytteli mukaan?


Aloituspäivä: 26.8.2009
Pituus: 172 cm
Painoa aloittaessa: 104,6

Painoindeksi aloittaessa: 35.4
Painoa nyt: 102,6
Viikon +/-: - 2 kg
Pudotus yhteensä: 2 kg
Painoindeksi nyt: 34.7

TAVOITE: 75

Mä todennäköisesti tulen täällä notkumaan ja pitkään.. kroppa ei polta sokeria joten ennenkui lääkitys puree niin tuskin suurempia tapahtuu :)
Itse menen elämäntapamuutoksella. Herkut pois ja terveellistä ruokaa ja liikuntaa.
Katsotaan miten käy
 
Alkuperäinen kirjoittaja darce:
Saakos näillä tulla kohta 25v tytteli mukaan?


Aloituspäivä: 26.8.2009
Pituus: 172 cm
Painoa aloittaessa: 104,6

Painoindeksi aloittaessa: 35.4
Painoa nyt: 102,6
Viikon +/-: - 2 kg
Pudotus yhteensä: 2 kg
Painoindeksi nyt: 34.7

TAVOITE: 75

Mä todennäköisesti tulen täällä notkumaan ja pitkään.. kroppa ei polta sokeria joten ennenkui lääkitys puree niin tuskin suurempia tapahtuu :)
Itse menen elämäntapamuutoksella. Herkut pois ja terveellistä ruokaa ja liikuntaa.
Katsotaan miten käy
Tervetuloa mukaan hiljaiseen joukkoomme

Meillä onkin suht samat mitat, sinulle hiukan pienempi tavoite ;)
Tässä on mun tän viikon tulos:

ellanhelmi

Aloituspäivä: 1.1.2009
Pituus: 175cm
Painoa aloittaessa: 117kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.204
Paino nyt: 108kg
Viikon +/- : -0.600kg
Pudotus yhteensä: -9kg
Painoindeksi nyt: 35.5

TAVOITE: 80-85 kg
 
kiitos ellanhelmi :)

No tuo tavoite on pitkän ajan tähtäin.
Sanotaan jos nyt tuohon 95 tavottaisin niin oisin samantien ultraamassa munasarjoja jos sais lääkäriltä luvan yritykseen :snotty:

Eli tulen täällä notkumaan!
 
darce Mulla on pco ja vuosien yrityksen jälkeen tärppäsi kun olin saanut pudotettua 88:sta 82 vai oliko 81:een.. Hip hei sitä onnen tunnetta :LOL: Kakkosta kun tehtailtiin (kirjaimellisesti |O ) Nappasi kun sain taas painon tuolta 88:sta sinne 82:een..Pointtina.. pikku pudotus ja todellakin homma etenee :LOL:

Tsemppiä..

Anu
 

Tässä on mun tän viikon tulos:

ellanhelmi

Aloituspäivä: 1.1.2009
Pituus: 175cm
Painoa aloittaessa: 117kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.204
Paino nyt: 106kg
Viikon +/- : -2kg
Pudotus yhteensä: -11kg
Painoindeksi nyt: 34.6

TAVOITE: 80-85 kg



Kuinkas muilla on mennyt?? kovin on hiljaikseksi vetänyt tämä meitin ketju!! :attn: :attn: :attn:
 
Hei!
Minultahan tuo pudotus meni mönkään eli paino tuli takas. Viime viikolla aloitin uudestaan lukemasta 83,5kg. Voisin yrittää kirjoitella tähänkin pinoon mikäli tämä vielä pysyy pystyssä. Huomenna eli keskiviikkona on minun punnitus päivä.
 
Hitsi kun en ole tänne saanut kirjoiteltua, jotenkin mukamas aina niin kiire kun koneelle pääsee niin ei sit kerkiä moneen paikkaan itsestään ilmoitella..

Mutta tosiaan, mähän aloittelin tätä laihdutusta tuossa elokuun alkupuolella ja lähtöpainoa oli se huimat 98,1 kg. Tämän hetkinen paino on 94,6 kg, huomenna olisi kanssa punnituspäivä niin kuin Katajallakin. Sitten taas näkee missä mennään..

Mulla on karkkilakko hyvin pysynyt, mutta kait mä muuten syön liikaa kun ei tuo paino nopeammin putoa. Vettä juon tosi huonosti, mä en tajua kuinka saisin sitä lisättyä. Jos jollain on jotain hyvää vinkkiä niin kerro ihmeessä !!
Tosiaan vielä tuohon syömiseen, mulla menee ehdottomasti liikaa leipää ja karjalanpiirakoita, sekä keksejä. Mun pitäis jostain saada tsemppi tuohon ruokavaliomuokkaukseen. Jotenkin vaan tuntuu ettei ole aikaa paneutua tarkemmin siihen.

Liikuntaa olen päässyt harrastamaan tosi kivasti, jopa viittäkin kertaa viikossa. Jumppaa, kuntosalia ja lenkkeilyä. Kyllä sitä nyt jo huomaa että kunto on kasvanut, jaksaa paremmin touhuta lasten kanssa ja lattialtakin pääsee ylös huomattavasti ketterämmin ! =)
Niin, ja joistakin vaatteista huomaa että jotain pientä muutosta on tapahtunut.. :) Ihan kiva!

Mutta eiköhän tämä tästä. Hurjasti tsemppiä muillekin ja kertoilkaahan kuulumisia!!
 
Hei!
Tänään siis minun punnitus päivä. Tulos -2kg.

Aloituspaino: 83,5kg
paino nyt: 81,5kg
pudotus+/- : -2kg

Liikunta puoli on vähäistä ja sitä kertyy lähinnä viikonloppuna. Pikku hiljaa aloitan tekemään vatsalihaksi yms. Syömisissä vähennän herkkupuolta ja pienennän annoskokoja. Tsemppiä kaikille pudotukseen!
 
Hienoa Kataja mahtavista tuloksista!! Aivan upeeta! Kuinka sä onnistut noin paljon viikossa tiputtaan... ? *allekirjoittanut vain haaveilee samasta*

Elikäs punnituspäivä täälläkin:

aloituspaino: 98,1 kg
paino nyt: 94 kg
viikkopudotus: -600 g
pudotus yhteensä: -4,1 kg

On tämä niin tuskastuttavan hidasta ja onnetonta!! Mä alan olla niin hukassa tän touhun kanssa.. voi kun tietäis mitä tehdä ja kuinka toimia. No, kunnon yöunet ja huomenna on UUSI päivä!

Tsemppiä teille muille roppakaupalla!

 
pisteitä yritän laskea. Liikunta on vähäistä mulla. yritän hillitä mun julmetun suurta mässäilyäni. Epäilen et suurin osa nesteitä joita lähtee näin alussa, mutta kannustaahan tuo jatkamaan.

muoks. mullahan tota painoa piisaa. meinaan normaalipainon ylärajalle on matkaa vielä noin 18kg.

Muoks. niin ja mä epäilen tota meidän vaakaa, et onko se kunnossa.
 
ellanhelmi
Aloituspäivä: 1.1.2009
Pituus: 175cm
Painoa aloittaessa: 117kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.204
Paino nyt: 105.5 kg
Viikon +/- : 0.5 kg
Pudotus yhteensä: -11.5kg
Painoindeksi nyt: 34.6

TAVOITE: 80-85 kg


Meillä on syysloma,joten hiukan enempi tulee mässäiltyä kotosalla...mutta ollaan aloitettu neidin kanssa uusi harrastus, tai äidille vanha :) Nimittäin luisteluharjoitukset :) Viime sunnuntaina aloitettiin ja kyllä oli hauskaa, mulla oli seuraavana päivänä jalat molkoisen tuntuiset :)

HIENOSTI olette muutkin saanut painoa alaspäin =)
 
ellanhelmi
Aloituspäivä: 1.1.2009
Pituus: 175cm
Painoa aloittaessa: 117kg
Painoindeksi aloittaessa: 38.204
Paino nyt: 105.5 kg
Viikon +/- : 0 kg
Pudotus yhteensä: -11.5kg
Painoindeksi nyt: 34.6

TAVOITE: 80-85 kg

Nyt tulikin pitkästä aikaa plus-minus viikko.... no en tällä viikolla ehtinyt oikein mitään urheilua tekemään, kipeänä ollut ensin itse ja sitten muut....

Kuinkas muilla on viikko mennyt?
 

Yhteistyössä