Hellurei!
Täällä taas kuvioissa mukana; oltiin tuossa sukuloimassa viikon verran ja olin pääasiassa nettipimennossa, joten kirjoittelu sen takia tyssäsi multa heti alkuunsa..
Noi kyläilyt ei tehny mun painon pudotukselle hyvää, mutta huomenna olisi punnitus, joten palataan sitten asiaan mitä vaaka näyttää..
Niin ja Iines tervetuloa mukaan; yritetään pitää täälläkin keskustelua ja tsemppausta yllä!
Mulla on Iines ihan sama juttu ton lenkkeilyn suhteen; kun asutaan kanssa vähän syrjässä, niin ei ole kovin montaa vaihtoehtoa lenkkimaaston suhteen. Ei muuta kun eteenpäin ja sit täyskäännös ja takasin kotiin! Käy niin tylsäksi katsella samoja puita, ja niitä muutamia taloja ja pihoja mitä matkan varrelle sattuu.. No, nyt olen tosin kahtena iltana käynyt tylsistymisen uhallakin vaunuttelemassa kuopuksen kanssa, ja ihan mukavaa ollut, ainakin vielä. Isäntäkin on taas vaihteeksi kotona, niin hän on sit esikon kanssa ja mä pääsen hetkeksi edes toisesta muksusta eroon...
Vaikka ne niin ihania onkin..
Mun karkkilakko on edelleen pitänyt, mutta noita keksejä menee vielä vähän liikaa, niitä kun sais vähennettyä. Mutta kyllä nyt jo huomaa, että olo on jotenkin paljon virkeämpi eikä niin turvonnut kun on jättänyt karkit ja suklaat pois.
Ruokavalioon pitäisi panostaa vielä paljon enemmän, sillä jotenkin tuntuu että koko ajan on makean nälkä, ja joudun jatkuvasti takomaan päähän että: älä ota, älä ota.
Mutta tiukkana oon onneksi pysynyt ja eiköhän se kohta ala helpottaan..
Tsemppiä muillekin!!