Laihdutusohjeita

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TUTTI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TUTTI

Jäsen
07.06.2004
36
0
6
Kertokaahan mitä pitäisi ottaa huomioon tietysti rasva ja sokeri mutta jos haluaa alentaa hiilareiden käyttöä miten saan pidettyä monipuolisen ruokavalion? Miten painonvartijoissa pisteytys menee onko kalorit sama asia kuin vähemmän hiilareita? En oikei tiedä minkä mukaan söisin ja mitä, laskenko ruuasta kaloreita vai laskenko paljonko tulee hiilareita????
 
Jätä pois ruokavaliosta vaalea leipä,pullat,sokerikakut ym vastaavat. Vaihda makaronit ja pastat ruis ja kaurapastaan,ovat kuitupitoisempia.Ruisleipää ja kevytlevitettä ja kinkkua/kalkkunaa päälle.Suosittelen kaloreiden laskua....Mielestäni painonvartijoissa on joskus ainakin ollut liian pienet päivittäisen kalorimäärät,ei ole hyväksi pitkällä saralla.Laske peruskulutus esim. netissä on paljon eri laskureita(googleen peruskulutuslaskuri tai jotain) ja sitten syö päivässä 500 kalorin vajeella...lisäksi käy lenkillä...toimi mulla ja nyt oon jo vuoden ollu 20kg hoikempi....ja olo on loistava=)!
 

Yhteistyössä