Kertokaahan mitä pitäisi ottaa huomioon tietysti rasva ja sokeri mutta jos haluaa alentaa hiilareiden käyttöä miten saan pidettyä monipuolisen ruokavalion? Miten painonvartijoissa pisteytys menee onko kalorit sama asia kuin vähemmän hiilareita? En oikei tiedä minkä mukaan söisin ja mitä, laskenko ruuasta kaloreita vai laskenko paljonko tulee hiilareita????