Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

mymosa
Just sellasen Bullin kaltaisen ruoskijan mäkin tarviisiin pitämään treeniä. En kyllä oo katsonut ohjelmaa, mutta mitä oon lukenut niin sellanen pitää just ollakin, ei sitä muuten tekosyitä keksivät laiskottelijat saa mitään aikaan.

Ja haluisin suurin pudottajaan, ei vaan ole paria.
 
mä olen aivan happy happy
mulla on lähtenyt 2viikossa napan kohdalta -7cm, lantio-3cm,ja vyötärö-3cm
oon siis käynyt täs semmosessa syvälämpöhoidossakin,mutta ei se ykjsinään näitä oo tehnyt+ruokavalio+liikunta,siinä tuo kolmikko

oon aivan happy,ja nyt tästä eteenpäin en enää tuolla hoidossa käy,vaan ahkerasti jumppaan vaan ja liikun ulkona muutenkin,ja syömisetkin on nyt kunnossa

mä olen tähän asti ollut ikuinen jojo laihduttaja,mut nyt aattelin ottaa ihan elämänmuutokseksi tuon ruokavalion

tsemppiä teille muillekin!!!!!
 
mymosa
Tässä mun kokonaistulokset, aloitus ollut vuoden alussa..

Tavoite siis 1.6 menessä -12kg.

Paino: 0kg/ -1,7kg/ -2,8kg/ -3,4kg/-3,9kg/
RY: 0cm/ -1cm/ -1cm/ -3cm
Reisi: 0cm/ -1cm/ -4cm/ -5cm
VY: 0cm/ -2cm/ -5cm/ -5cm
 
No niin, eka viikkopunnitus ja tässä tulos

Aloitus paino: 58,2kg
Paino nyt: 57,9kg
Muutos viikossa: -300g :-/
Kokonaispudotus: -300g

Että sellainen viikko. Ei nyt kovin huikea. No, alaspäin kuitenkin! Suuria en odottanutkaan, kun ei mennyt ruokavalio ihan nappiin. Hyviä tekosyitä oli laskiainen, ystävänpäivä..No nyt ei enää tällaisia päiviä ole, joten ens pe pudotusta on enemmän, lupaan sen!

Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
nyt ottaa pannuun ja lujaa!!

lähtöpaino: n.87kg
Paino nyt: 83.9kg
viikko pudotus VAIN: 300g:headwall:

en voi ymmärtää miks noin vähän vain..kun oon taas liikkunut täl viikos sen 4krt,ja ruokavalio kunnossa,ei siis ilta mässyttelyä,eikä muitakaan herkkuja...:headwall:

tavoite siis kesäkuuhun mennessä: 80kg

no tsemppiä kaikille ensi viikkoon!!! eikä anneta tän vkl.viedä mielihaluja muualle
 
No voi meijän eka punnitus ei ollu hirvee menestys:) Seuraavaan tsemppaan!! Mulla on enää reilu 2vko siihen väli tavoitteeseen. Ja 4,5kg pitäis olla sillon pois. Se on 2,2kg viikossa.. hmm.. on se aika paljon enemmän kun toi 200g..

"ITSEKURI" se on se juttu!! tsemppiä kaikille!
 
mymosa
Hyvinhän teillä menny!

Sensijaan 2,2kg vkos on tosi hurja tavoite, kun yleinen suositus on 500g per vko. Tuo voi äkkiä johtaa siihen, että tiukkaat ne 2 vkoa, mutta sit repsahtaa. Kannattaa olla iloinen jo siitä et paino tippuu ylipäänsä, asettaa tavoite kauemmaksi ja realisesti. Lopettaa tekosyiden keksiminen (laskiainen, murhe tms) ja jos sen yhden pullan tms syö, ottaa huomioon sen päivän kaloreissa. Jos syöt levyn suklaata eli n. 1000kcal, syöt muuta sen mitä sen päivän peruskulutukseen jää.

Tsemppiä uuteen vkoon, ma-ti aika astua vaa'alle..
 
niin no onhan tuo -300g edes jotakin,mut silti mietin kovasti missä syy ettei enempää,mä kun en ole syönyt laskiaispullia tai mitn.muutakaan

ja mulla tulee käveltyä aina tuonne jumpallekin edestakasin n.5km

huoh,no en anna tämän lannistaa...ensi perjantaita odotellessa
 
mymosa
PTT, ainakin ekan sivun mukaan syöt aika vähän. Ootko laskenu kalorit? Äkkiä menee kroppa säästölle. Ja muista antaa liikuntavapaita päiviäkin.

Ois muutenkin kiva lukea enempi teidän liikunta ja ruokapäiväkirjoja.. Niistä vois saada vinkkejä.
 
Mun aamupalani on yleensä: rahkaa,ja mehukeittoa,kananmuna tai leipä ja teetä 1 kuppi
tai sit maustamatonta ja rasvatonta jugurttia ja mehukeittoa/leipä

sit syön välipalaksi hedelmää,raejuustoa,tonnikalaa,rahkaa,naposteluun pähkinöitä, mut muuten syön ihan tavallista ruokaa mitä teen muillekin,otan tosin sitä vain vähäsen enkä santsaa..

tänä päivänä oon syönyt aamusta n.7.30 rahkaa mehukeitolla+ teetä,ja pari pähkinää
nyt 10.30 tuli nälkä söin appelsiinin,ja teetä,edelleen nälkä vähäsen,mut ruoka uunissa,tein uuniperunoita itse ja päälle jauhelihaa+ruokakermaa ja sitä syön sitten muitten kans

oon kans miettinyt et jos syökin liian vähän,niin rasvahan ei silloin pala,vaan mikä? mut eikös se niin mee et jos jää alle sen kalorimäärän minkä saisi kuluttaa päivänaikana niin laihtuu anyway?

ja juu kyllä mulla tulee päiviä jollon en liiku,tai ainakaan jumpalla juokse

kertokaa muutkni mitä syötte,varsinkin jos se nälkä yllättää
 
mymosa
Maanantai:

Maustamaton jogurtti 115g, Ananasmurskaa 97g, Ruispala 27g, Arkijuustoa 32g
Peruna 54g, Jauhelihakasti 120g, Kukkavihannekset 148g
Klementiini 74g
Makarooni-tonnikalasalaatti
(her-mai-pap, tomaatti, salaatti) 203g
Real täysjyväleipä 80g, Arkijuusto 54g, Possupaisti 16g, Kastikeliha 88g

Syöty 1396kcal / 2676kcal (liikunta +714kcal)

Tiistai:

Real täysjyvä 80g, Arkijuusto 54g, Possupaisti 16g
Peruna 86g, Jauhelihakasti 252g, Kukkavihannekset 180g
Makarooni-tonnikalasalaatti 280g
Kastikeliha 82g

Syöty 1287kcal / 1918kcal

Keskiviikko:

Real täysjyvä 80g, Arkijuusto 34g, Possupaisti 16g, Banaanismoothie 257g
Nakkikeitto 277g
Kana-fetasalaatti 290g
(tom-kurk-sal-pap)
Real täysjyvä 80g, Arkijuusto 48g, Tonnikala 81g (curry), Kukkakaali 172g, Porkkana 97g

1427kcal / 2255kcal (liikunta +341kcal)

Torstai:

Maustamton jugurttirahka 135kcal, Mustikka 70g, Real täysjyvä 40g, Arkijuusto 21g
Kana-fetasalaatti 322g, Tonnikala (curry) 77g
Banaani-mustikkasmoothie 310g
Lämppärit 148g

1289kcal / 2469 kcal (liikunta + 551kcal)

Perjantai:

Jugurttirahka 145g, Ananasmurska 70g, Arkijuusto 28g, Real täysjyvä 40g
Fetasalaatti 145g, Kruunukasvikset 121g
Kastikeliha 96g

975kcal / 2075kcal (liikunta +159kcal)

Lauantai:

2 Real täysjyvää, juustoa, kinkkua, täyspitkä subi, grilliranskikset ja suklaalevy.

Sunnuntai:

Possupaisti 16g, Real täysjyvä 80g, kermajuusto 17% 43g, kurkku 22g, jugurttirahka 155g, ananasmurska 81g
Uunilohi 117g, kasvisgratiini 83g,
Kanasalaatti 157g, Feta 34g, hornet 259g

1429kcal / 2251kcal (liikunta +345kcal)

Toi on parin viikon takaa, tuossakin on oppimista.. esim juustoa tosi paljon..

Tänään olen syönyt pari sataa grammaa ruispuuroa voisilmällä, reikäleivän puolikkaan jolla juustoa, salaattia, paprikaa ja korppukinkkua. Ruuaksi perunamuusia, wokkivihanneksia possunsuikaleilla ja kermalla.
Iltapala koostuu milloin mistäkin, yleensä jogurttirahkaa ja mehukeittoa, toisinaan kastikelihaa käristän, juustoa, kukkakaalia, porkkanaa ym..
 
mymosa! mun mielestä syöt tosi vähän,jos nuo on sun kokopäivän syömiset tohon luokiteltuna?

Hienosti jaksat punnailla,mut mä en niin tarkkaan jaksa alkaa kyttäämään syömisiä eikä mulla olis edes vaakaa kotona ruoille.

mulla meni ehkä piparix vähän eilen,tein kinkku-makaronisalaattia,ja söinkin sitä sit aika reippaasti,ja sit muutama kourallisen popcorneja,ja sit ostin eilen itelleni herkuttelux niitä nellie dellies mustia karkkeja,nehän on tosi hyviä,ei kaloreita,eikä sokeria!

tänään sunnuntaina täytyy vähän kattookin sit jo mitä suuhunsa taas pistää..ja vettäkin oon nyt oppinut juomaan sen 2l tai reilu päivässä.
tekisi mieli mennä jumpalle tnäkin,mutta mies on alkanut tulla vähän vastaan,kuulemma juoksen siellä liikaa?:O se ei jaksaisi olla varsinkaan heti töittensä jälk.noiden muksujen kanssa,joten vähennän nyt sitä liikkumista sit 3krt/vk,mut se 3krt on mun mielestä mini jotta olisi vaikutusta laihdutukseen..joskus kuullut.

Kaikille tsemppiä ensiviikkoon!!
 
mymosa
Mä käytän kalorilaskuria ja se on mun orjapiiskuri, sinne mittailen mitä syön. Oikeastaan tuosta on tullut jo tapa ja sain jopa kaverini käyttämään kiloklubia :D

Mulla peruskulutus vajeen kanssa on tällä hetkellä n.1880kcal/vrk.

Tuolla syömisellä ei ole ollut nälkä, toki illalla sitä pupeltas ihan vain syömisen ilosta.

Mulla jää toi liikunta vähän miten sattuu, joka toinen viikko pääsen showtanssiin ja viikottain käyn vaunuttelemassa 1-2krt (kun keskimmäinen kerhossa) tai sitten ilman vaunuja, jos mies sattuu olemaan sopivasti kotona. Ja joka toinen vko saatan esikoisen bussipysäkille aamulla..
Meillä siis mies tekee yrittäjänä 2-vuoroa. Ja täällä syrjässä kun asutaan ei ole mahdollista aina saada lapsenvahtia.

Sykemittari on myös ollut käytössä kaikessa, lumitöissä ym..
 
mymosa
Tänä aamuna meni 400g ruispuuroa voisilmällä, revitty ruisleipäpuolikas salaatilla, juustolla, tomaatilla ja paprikalla.. siihen meni n.476kcal.

Kuhan mies saa puuhommansa tehtyä niin aijon varastaa tunnin itelleni lenkkeilyn parissa. Kuhan tulee kevät niin on hyvä ottaa isommat pyörän kanssa mukaan ja pienin vaunuihin..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hellou!
Joo toi 2,2kg /vko on siis mulle ainakin mahdoton.. se 500g kuulostaa paremmalta:) Tutustuin tänään siihen kiloglubiin, vaikutti hyvältä. Se on aina kiva täytellä noita ruokapäiväkirjoja ja sellasia:)

Katoin kalorimäärän mun ruokavaliosta jota siis mun pitäis noudattaa niin kaloreita tuli n.1400. Vähän enemmän kai sais tulla(niinkun tuleekin jos/kun sorrun välillä herkkuihin)

Tänään on menny muuten hyvin mutta lettuihin sorruin illalla kun niitä tytölle paistoin.. Tosin nekin oli tummiin jauhoihin tehty ja ekstra kanamunilla eli ihan ruokaisia:)

Mymosa: Yritä saada joku hakemaan sinne suurimpaan pudottajaan sun kanssa! Se ois varmaan ihan tosi mahtava kokemus! Itsekkin sitä selvittelin kun haku alkoi, mutta luulempa että mulla ei oo "tarpeeksi" ylipainoa. Kun kriteereissä oli että pitäisi olla reilusti ylipainoinen.

Tsemppiä viikkoon!
 
no niin liityin kiloklubiin,saa vähän osviittaa mitenkä syö,ja sinne saa merkattua kans jumpat

tnä aamupala oli 174kcal,se sisälsi: rahkaa(0,2%) ja valion hedelmäkeittoa,1 ruisleipä,kalkkunaleikkele,kurkkua,ja rasvaa,ja 1 kuppi vihreää teetä

häh,tuo näyttää mulle 2234kcal suositukseksi...sii what?? vai oonko ymmärtäny väärin..
pistin sinne oman painoni+pituus,ja tavoite painon
 
Mulle suositukseksi tulee 1813kcal. Ja kun laitoin tavoitepainoksi 78kg niin kuulemma 18vko siihen menisi. Tuntuu hirveen pitkältä ajalta mutta silleen se ehkä paremmin poissa pysyisi. Eli 24.6.13 pitäis olla 78kg :) okei.. se tulee kyllä nopeesti! Kun nyt vaan sais sen itsekurin!!

Eiliset syömiset..

Aamupala: Ruisleipää 2kpl, oivariinia, juustoviipale 2kpl, kalkkunaleikkele 2kpl, kahvi

Lounas: Kanawokkia (fileesuikaleet naturel, pakaste wokvihannekset)

Välipala: Ruisleipä 1kpl, oivariini, kalk.leikkele 1kpl, pähkinöitä, kahvi

Päivällinen/iltapala: Ruokaisat letut (enemmän kanamunia, 0,5l taikinaan 4kananmunaa, tummia jauhoja yms. ei hilloa) tytön kanssa syötiin tuo määrä puoliksi)
 
mymosa
Tavoite siis 1.6 menessä -12kg.

Paino: 0kg/ -1,7kg/ -2,8kg/ -3,4kg/-3,9kg/-4,3kg/-4,6kg
RY: 0cm/ -1cm/ -1cm/ -3cm
Reisi: 0cm/ -1cm/ -4cm/ -5cm
VY: 0cm/ -2cm/ -5cm/ -5cm

Juu liikunta nostaa kalorirajaa, mullakin on tunnin aamulenkki takana 473kcal mittarin mukaan kulutettu, saan syödä tänään 1878kcal sijaan 2330kcal.

Eihän niissä letuissakaan mitään pahaa ole kohtuudella :) Tai mä ainakin lasken mielummin kaloreissa, kuin hiilareita tms. Ja letuistakin kun saa ruokasia esim jauhelihatäytteellä tms..

En tiiä johtuuko tää mahan koskeminen noista puhdistuskuureista, jos johtuu niin puhdistaapa ainakin perusteellisesti, kun mikään ei pysy kauaa suolistossa :D :D
 
aah,okei no niin nyt ymmärsin,joo tietty liikunta nostaa sitä kalorimäärää..mut en tällekään päivälle vielä ole sinne mitn,liikuntaa lisänny...

ja laitoin itteni sinne 3 sijalle,kun siinä kysyttiin kuinka aktiivinen liikkuja olet,tai jtn.sinnepäin,en nyt muista tarkalleen mitä kysyttiin.
 

Yhteistyössä