Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

moikka moi kaikille ! :)
mulla on ongelma.. En tiiä että onko mulla yli määräsiä kiloja niin aattelin kysyä teijän
mielipidettä ! Oon 162cm pitkä ja painan noin 54kg niin onko se liikaa? Mulla on aika pulleet
ja semmoset löysät jalat nii miten voisin kiinteyttää mun kroppaa? Oon myös
perso makialle,joten miten saisin otettua itteeni niskasta kiinni ja taottua mun päähän sitä
järkee että se lihottaa ja että mun pitää muuttaa ruokavaliota ?
 
Normaali painoinen olet. Taitaa jopa lähennellä alipainon rajaa ainakin bmi mukaan.. Laihdutus ja kiinteytys on kaks eri asiaa. Eli syö kunnon ruokaa ja mee salille lihasta kasvattamaan niin ei jalat roiku:) Ja tietty lenkkeily on hyvä:)
 
Täälläpä ois yks halukas mukaan liittyjä..

oon 24v. yhden lapsen äiti..
viimeisen puolen vuoden aikana on kertynyt 8 lisäkiloa.. Kaamosmasentelu ja rasvaisten ja sokeristen herkkujen syöminen on ollut paheena tänä aikana.. ja tiedän mistä pitäisi nipistää pois.. mutta tarviisin jonkun valvovan silmän jolle olisin tilivelvollinen jotta en voi lipsua..

nyt 27.toukokuuta. 2013
Pituutta on: 174cm
Painoa: 70kg
Rinnanympärys: 93cm
Vyötärö: 84cm
Lantio: 105cm

Välitavoitteena olisi 27.6.2013
Painoa: 65kg
Rinnanympärys: 93cm
Vyötärö: 79cm
Lantio: 100cm
 
Heippa ja mukaan vaan!!

Kävin viimeviikolla inbody -kehonkoostumus mittauksessa seuranta käynnilla. Edellinen käynti siis noin 6viikkoa sitten. sinä aikana Mulla siis painoa oli lähtenyt 5,2kg mutta rasvaa oli palanut 6kg!! ja siis lihasta oli tullut 800g lisää!! Ihan sairaan hyvä fiilis!! Ja paljon muuta hyvää olen saanut aikaiseksi. Aloin siis käydä salilla noin 3krt viikossa ja ruokavaliolla olen ollut.

Suosittelen mittausta kaikille!! Motivaatio nousee kohisten!!
 
ite joudun kotikonstein reenaamaan ihteni kuntoon ku ei oo rahaa mihinkä kuntosalikortteihin tms. mut tarkotus olis pienentää annoskokoja.. syödä säännöllisesti vähintään 3 tunnin välein.. ja vähentää sokereita ja rasvoja.. autolla kulkemista koitan vähentää.. kun käytännössä kaikki on tässä kävelymatkan päässä.. (tässä tosin rajoittaa tuo kinttu joka oli viel viikko takaperin kipsissä jalkapöydän murtuman takia) edelleenkin kipuilee.. iltaisin varsinkin todella kovasti.. mut sen mukaan kun pystyy ni tehään.. ja vatsojen vääntöön ei onneks jalkoja nii paljon tarvitakkaan.. herkkukaapin sisällönki siivosin.. (en tosin viskannu pois, ku on aika paljon rahaa kii ja tytölle on karkkipäivän karkit siinä) :) Vaihdoin muuten ruokalautasen jälkiruokalautaseen ni ei mahu nii paljon sapuskaa.. ;) ens viikolla paluu töihin ja sieläkin saa sit juosta koko kesän.. :) varmaan siinäki saa muutaman kilon poijes.. :)
 
Uskaltaudun minäkin tähän ryhmään...
Eli painonpudotus ja uusi terve elämä toiveissa sekä painavin syy: lapsettomuus saivat minussa aikaan surun, itkun, raivon ja lopulta niin valtavan itseinhon että sain viimekinkin mittani täyteen!
Painoa oli 114kg, bmi jotain 38 ja nyt kesäkuun puolestavälistä olen ahkeroinut kehoni ja arkirutiinien kanssa jokapäivä. Vlillä saan taistella tunti kerrallaan, nykyään voi menä jopa kokonainen päivä etten herkkuja edes ajattele :).

Nyt on paino pudonnut -19kg arkiliikunnalla ja tehokkailla kotitreeneillä ja ihan tavallisella kotiruualla. Sitä olen muokannut niin että varsinaiset ateriakoot ovat vähän pienempiä ja kasvisten osuus on yli puolet lautasesta. Ateriarytmi on aika säännöllinen ja välit n. 2-3h. Hyötyliikuntaa 4xviikossa ja teholiikuntaa 3-5xviikossa.

Kokonaistavoite on -30kg ja mitään suurempaa "deadlinea" en ole itselleni asettanut. Välitavoite on -20kg tämän vuoden loppuun mennessä ja se tavoite on saavutettu jo ihan kohta :) !

Työniloa ja piristystä pimeisiin syysiltoihin armaat kohtalotoverit :) !
 
Hei kaikille!

Pakko oli tulla katsomaan että kuinka pinolle kävi ja huonosti näköjään.. :( Itse tulin "selittelemään" äkillistä katoamista. Meidän perheen neljättä odottelen viikolla 32 eli muutaman kk kuluttua taas on painonpudotus ajankohtaista:) Sitä on taas kertynyt..

-Daniella rv32
 

Yhteistyössä