Laihdutus projekti 2013 -Nyt lähtee!:)

moi,en oo taas aikoihin muistanut kirjotella!

hienosti teillä mennyt kun lueskelelin,ja tervetuloa uudet!

mä sain tavoite painoni saavutettua 80kg!!!! alkupaino oli siis n.87kg

ja mikä mahtavinta mittailin itseäni kun viimeksi mitat otettu helmikuussa,niin napan kohdalta lähtenyt 2cm,vyötäröltä 5cm,reisistä 2cm,ja lantiolta muutama sentti!!!

joten nyt aloitan tavoitella painoa 78kg,en muista koska olisin painanut sen verran!!!!

Mullakin aika realistiset tavoitteet, 2kg/kk,koska nopeempaa se ei vaan tipu:| ja ihan herkuttomuudesta en vaan pysty luopumaan.

tnä muutes punnauspäivä,voi olla et ei oo laskenut koska viime vkl,tuli oltua viihteellä ja siitä jos mistä tulee nesteitä....
 
juu maltti on valttia;)

ja sitä tässä hommassa tarvitaan!

en sitpäässytkään aamusta jumppaileen kun paikassa oli tullut tulipalo,miesten sauna oli kuumentunut liikaa,joten oli suljettuna juuri silloin kun olin siellä:kieh:

no tulipahan käveltyä eestaas,edes,mut jumpat on täl vk jäänyt kyl niiiin minimiin
ja nytkin meillä on pizza ilta:ashamed:
 
Ptt No reippailit ainakin ees taas:) Mä tulin tossa tunti sitte salilta. Nyt on ihan kivasti tullu käytyä. Oli kiva tulla kotiin kun mies oli laittanut kaikki muksut pehkuihin, ihanan rauhallista:) Ja ruokavaliosta vielä että se on pysynyt herkuttomana ja muutenkin ihan siistinä JO joitain päiviä..
 
snautseri millä oot saanu noin huikeita tuloksia :O?
Aamupäivällä appelsiini, lounaaksi 2 pussia omenakanelilla maustettua kaurapuuroa (siis joka arkipäivä elokuun alusta lähtien :D :X ) iltapäivällä omena tai appelsiini. Illalla kotona salaattia/ ruisleipää/ jotain/ hedelmää. Satunnaisia poikkeamia tästä. Joskus ravintolassa syömistä, joskus mässäyspäiviä, mutta sitten takaisin ruotuun.
Liikuntaa 2 - 4 kertaa viikossa. 1 liikunta-annos = 1 km uintia tai 4 - 5 km kävelyä.

Tänään uitu 1 km ja syöty ei mitään (koska eilen illalla meni leipää juustoa suklaata lakua yms) ja aikomus syödä oivariinissa paistettuja muikkuja ja kantarelleja ruisleivällä illansuussa, koska muikkuja ystävälliseltä sukulaiselta saatiin. Toisin sanoen, menee hiukan mässäyksen puolelle, mutta menköön :D .
 
Aamupäivällä appelsiini, lounaaksi 2 pussia omenakanelilla maustettua kaurapuuroa (siis joka arkipäivä elokuun alusta lähtien :D :X ) iltapäivällä omena tai appelsiini. Illalla kotona salaattia/ ruisleipää/ jotain/ hedelmää. Satunnaisia poikkeamia tästä. Joskus ravintolassa syömistä, joskus mässäyspäiviä, mutta sitten takaisin ruotuun.
Liikuntaa 2 - 4 kertaa viikossa. 1 liikunta-annos = 1 km uintia tai 4 - 5 km kävelyä.

Tänään uitu 1 km ja syöty ei mitään (koska eilen illalla meni leipää juustoa suklaata lakua yms) ja aikomus syödä oivariinissa paistettuja muikkuja ja kantarelleja ruisleivällä illansuussa, koska muikkuja ystävälliseltä sukulaiselta saatiin. Toisin sanoen, menee hiukan mässäyksen puolelle, mutta menköön :D .
ootko miettinyt miten jatkat sitten kun olet päässyt tavoitteeseesi?
 
Aika hurjalta kuulostaa toi Snautserin laihis.. Mistä saat esim. protskua?
Musta kanssa. Toki hyvä jos sillä paino putoaa mutta minulla itselläni varmasti humahtais takaisinkin. Itse olen ymmärtänyt että terveellisen ja hyvän painonpudotuksen pohja tulee ruokatottumusten muutoksesta ja säännöllisestä ateria välistä. Toki en arvostele tai tuomitse jos se itestä tuntuu hyvältä niin anti mennä :)
 
Jaahas alkaa viikonloppu olla lopuillaan.. Vieraat lähtivät ja mies lähti työreissulle(tulee perjantaina myöhään) Nyt siis arki taas rullaamaan lasten kanssa. Se on itseasiassa ehkä jopa helpompaa kun mies on pois kun on dieetillä ni saa mennä omien ruokajuttujen mukaan. Lapsille toki teen tavallista kotiruokaa, mutta makaroonilaatikkoa esim syövät ainakin 2 päivää:)

Viikonlopun ruokailut suht ok vaikka tosiaan oli vieraita. Lauantaina ruokavaliolla olin ilta20 saakka, sitten tortilloja( jossa kaikkea hyvää sisällä), tortilla sipsejä jonkun verran ja 2riviä suklaata. Aamulla sämpylä ja iltapäivällä vielä jääneitä tortilloja.. Nyt taas aletaan olla ruokavaliolla:)

Ja siis pe kävin salilla 1h, La Vaunulenkillä 1,5h, Su Vaunulenkki 40min

Mukavaa sunnuntain loppua kaikille!
 
Kolmas päivä gfg:llä pyörähti käyntiin ja olo on tosi virkeä :) Kertaakaan en ole nälkää tuntenut ja paljon jaksan tehdä päivässä. Ja mikä mahtavinta mun mies tukee tässä ihan todella mua. Viimeks kun karppasin niin sanoi että mun pitää soveltaa sit muiden ruokavalioon mutta nyt mies on valmis kokeilemaan näitäkin ruokia :) Aloitettiin lauantaina miehen kanssa kotona kahvakuulailemaan. Ja eilen haravoitiin 1,5h ja esikoinen istuskeli kottikärryissä kun vein lehtiä mettään ja takas tullessa oli pieni ylämäki, mukavaa vastusta siis sai :) Sen jälkeen vielä 20min kahvakuulailu joka oli ihan riittävästi meille. Kunnon hien sai pintaan joka yllättävää kyllä tuntukin tosi hyvältä :) Tänään haravointi jatkuu mutta kuulailussa pidetään lepopäivä. Kävin ostamassa vihreä tee kapseleita ja omega3:kin menee. Fast burnerit sai jäädä hyllylle kun oli melko hinnakkaita.
 
se olis punnauspäivä,kammoan jo valmiiksi vaakaa,tippunut ei kyllä ole,vaan edelleenkin ne 2vk sitten tulleet 600g on ihan varmaan,no jumpalle kuitenkin aamusta,ja vkl.ei herkuttelua,siis yritän! koska vappuna tulee juotua sokerillista simaa kuitenkin ja munkkeja:p
kaikille tsempit!!!
 
Punnituspäivä

Lähtöpaino: 98kg
Paino nyt: 92,6kg
Muutos viikossa: 1,5kg!! Jee!
Kokonaispudotus: 5,4kg
Välitavoite: 90kg
Kokonaistavoite:78kg

Joo toi vappu tossa mietityttää että miten sen sais kunnialla vietettyä.. Ettei nyt molemmilla käsillä niitä munkkeja syö.. Mun äiti kun tekee niitä munkkeja ja ne on ihan SAIRAAN hyviä!!

Mymosa: Kuulostaa hyvältä ja realistiselta sun tavoite!
Ptt: Kyllä se siitä;)

Kaikille Hyvää ja herkutonta viikonloppua!!
 
daniella hienoa on tippunut!
aika ripeä tahti jos 8kg 8vk,no se on kilo per viikko

Mulla nyt kaikkiaan lähtenyt tammikuun puolesta välistä alkaen 7,7kg
eli 3,5kk:ssa,ja alussahan mulla junnas viikko tolkulla paino jopa nousi,siksi näin vähäsen lähtenyt noinkin pitkässä ajassa,ja ihan herkutta en ole ollut,enkä millään kitudieetillä,vaan ihan normi ruokaa.

paino olikin siis laskenut!! tänään 79,3kg...aivan mahtava olo!!! en muista koska olisi paino alkanut numerolla 7

nyt tähtäys 76kg!
ensin oli siis tähtäys 80kg
ja alkupaino oli sen 87kg
 
Mulla tulee huomenna viikko tätä diettiä ja tänään oli pakko käydä puntarilla ja vaaka näytti -2,8kg :) Jälkitarkastuksesta on lähtenyt lähemmäs 8kg. Ja vielä matka huimasti. Kertaakaan en ole nälkää tuntenut, välillä jopa ollut olo että ei jaksais syödä. Kahvakuulailu on miehen kanssa alotettu kotona ja ollaan jääty koukkuun :D Ei millään malttais olla kuulailematta. Huomenna meillä on esikoisen synttärit ja se on mulle haaste, en saa syödä mitään siellä. Enkä myöskään vappuna. Mulla siis on kerta 4viikossa tankkauspäivä ja lipsua en meinaa. Mulla yksikin myönnytys tarkottaa totaalista repsahtamista.
 
Punnituspäivä

Lähtöpaino: 98kg
Paino nyt: 91,5kg

Ekaan tavoitteeseen siis 1,5kg matkaa. :)
Ja siihen reissuun lähtö tavoitteeseen 6,5kg.. Voipi olla että sitä en ennen reissua tavoita, mutta aina voi haaveilla:) aikaa siis 6,5viikkoa ja 6,5kg

Eilen kävin aamulla salilla ja illalla vielä koiran kanssa tunnin lenkin. Oli kyllä hyvä fiilis! Aivan liian vähän harrastan tota aerobista..

Päivitelkäähän muutkin kuulumisia!! :)

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille!!
 
MYMOSA: Tosi jees toi melkeen 13kiloa pois! Mä oon vähän kade kun itsellä "vasta" 6,5kg lähtenyt.. Ja huikee toi 10km lenkki! Mulla tosiaan toi aerobinen kunto ihan paska.. Pitäis vaan ruveta kunnolla lenkkeilemään.
 
Heipä hei!

Tossa muutaman viestin kirjotinkin motivaatio ongelmista.. Päätin sitten luopua dieetistä, ei sopinut mulle yhtään. :D Mutta eilen kävin vaa'alla, ja kappas paino oli pudonnut 4 kg 4 vkossa, täysi yllätys. Ei mitään erityistä ruokavalioo, liikkuminenkin on ollu sitä sun tätä.. Mutta jes! :) Painankin vihdoinkin alle 80kg. :)

Hienosti teillä muilla on mennyt, kateellisena olen seuraillut taustalla! Jatkakaa samaan malliin! :p
 
Hellurei!

Mörkömamma: Hyvä että paino putoaa noin salakavalasti;) Kumpa täälläkin:)

Salilla kävin taas päivällä ja kyllä siitä tulee hyvä fiilis! Nyt alkaa jo tuntua kropassa salilla käynti.. On meinaan aika paljon ryhdikkäämpi olo! :)

Selvisin muuten äitienpäivästä herkuttelematta! Mies oli hyvänä tukijana kun oltiin sukuloimassa. Siellä tietty mummot ja mammat ihmetteli kun ei kakku maistu. Eivät moisia diettejä ymmärrä..

Noo.. Lauantaina on kavereita tulossa kylään vähän kauempaa, niin lähdetään hiukan ulkoiluttamaan "tanssikenkiä". Silloin käydään kunnolla syömässä ja nautitaan myös holillista juomaa;) Meidän vauvasta tulee iso poika kun on ensimmäistä kertaa yön ilman äitiä.. Hän siis 10,5kk

Rakas äitini vaan totesi että poika ei ole kiinni äidissä vaan äiti pojassa.. Niin se taitaa olla :)

Nyt taas katse nostetaan suomen peliin! 1-1 tilanne ja jännää on!!

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!
 
Täällä äitienpäivänä tuli syötyä mitä muukin perhe, kun tultiin reissusta ja me hölmöt ei tajuttu että kaupathan on kiinni :D No mutta painoo on lähteny 3viikossa 4,2kg ja vyötäröltä senttejä miltein 5cm :) Liikkuminen on nyt jäänyt vähemmälle koska ulkona niin ihana ilma että ollaan pihassa ja puistossa lasten kanssa lähes tulkoon koko aika, sisällä käydään nukkumassa ja syömässä. Meinaa tuo syöminen taas unohtua kun tulee oltua ulkona niin paljon ja juominen, siinä pitäs nyt petrata ihan tosissaan :(

Minä oon ens viikolla lähössä rilluttelemaan ystävän kanssa ja juhlistamaan mun synttäreitä. Saa nähdä kuinka tuo meidän pienempi äititakiainen selviää isin kanssa yön kokonaan :) Neitillä ikää pian 8kk ja todella on siis kiinni minussa :D Isi ei meinaa kelvata sitten millään. Onneks nyt näyttäis himppusen helpottavan.
 
Hellou!

On taas viikonloppu vietetty ja nyt tosiaan oli ystäviä kylässä ja käytiin hiukan humputtelemassa:) Pe kun oli PUNNITUSPÄIVÄ, niin paino oli 90,6kg. Mutta nyt tosiaan viikonlopun jäljiltä jotain varmasti tullut takaisin. Mutta siis paino putosi viikossa 900g. Ihan jees:)

Ja poitsulla oli mennyt yökylässä hyvin:)
 

Yhteistyössä