Laihdutus ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Strawberry Shortcake
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Strawberry Shortcake

Vieras
olen lievästi ylipainoinen, bmi 26 . yritämme vauvaa ja haluaisin silti laihtua. miten saada muutama kilo tässä odotellessa pois (en siis ole vielä raskaana) ja kuinka saada painonnousu raskauden aikana pysymään pienenä. olen taipuvainen herkutteluun ja raskausajan sokeritasapaino heitellyt hieman, isoja lapsia saanut. pitääkö koko raskautta lykätä laiharin edeltä :'( vai miten toimia??? :ashamed:

Minä pudotin painonvartijoilla noin 15kg ja olinkin tullut raskaaksi melkein heti kun aloitin laiharin.Sain tietää raskaudesta melkein puolessa välissä.Jatkoin pisteiden laskua koko raskauden ajan,mutta kuitenkin söin monipuolisesti ja terveellisesti.Painoa tuli noin 6kg koko raskausaikana ja sanoinkin neuvolassa että pyrin pitämään painon nousun kurissa.Ja terve poika syntyi joka painoi 3320g ja pituutta 50cm. :) Vältin kaikkea liian rasvaista ja sokerista.Kasviksia ja hedelmiä paljon.Ananasta söin purkki tolkulla joka päivä ja turvotustakaan ei ollut ollenkaan.Vettä meni vajaa 3litraa joka päivä.

Mäkin olen täs miettinyt et tarttis painoa pudottaa mut en tiedä miten se vaikuttaa kun ollaan täs 7kk yritetty lasta mut ei ole tärpänny. Voisko laihduttaminen vaikuttaa raskaaksi tuloon, eli oisko laihiksen aikana paremmat mahikset tulla raskaaks? Kun kai se laihduttaminen jotenkin vaikuttaa myös hormooneihin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2005 klo 16:05 yritystä kirjoitti:
Mäkin olen täs miettinyt et tarttis painoa pudottaa mut en tiedä miten se vaikuttaa kun ollaan täs 7kk yritetty lasta mut ei ole tärpänny. Voisko laihduttaminen vaikuttaa raskaaksi tuloon, eli oisko laihiksen aikana paremmat mahikset tulla raskaaks? Kun kai se laihduttaminen jotenkin vaikuttaa myös hormooneihin.

ei se ite laihduttaminen vaan sen laihdutuksen tulos voi auttaa raskaaksi tuloa... niin oon ainaski ymmärtäny....

Yhteistyössä