laihduttaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja n20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

n20

Vieras
Minkälaisella syömisellä olette laihtuuneet ja miten paljon liikkuneet? Tavoitteenani olisi saada reilu 10 kg painoo pois. raskausaikana tuli 25 kiloo painoo ja nyt on reilu 10 lähteny, mut tähän on jämähtäny. Aikaa synnytyksestä alle 3 kk.

Minä olen saanut raskauden ja niin myös muutenkin tulleet kilot pois painonvartioiden ohjeilla.Painon pudotus on ollut no miten sen nyt sanoisi helppoa kun ei tarvitse nähdä nälkää :) !
No painon hallinta onkin sitten jatkossa sitten eri juttu kun olen niin herkuille perso ja hyvälle ruualle :ashamed:
Olen noista painonvartioiden ohjeista poikennut senverran että olen herkutellut jokatoinen perjantai kohtuullisesti laskematta pisteitä..

Moikka,

tule mukaan meidän kaksplussan laihduttajien ryhmään :wave: .

Lisätietoa mm. tuosta viestiketjusta:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&fid=17&tid=233924&page=1

Minulle voi laittaa y-viestiäkin.

Meitä on nyt mukana 47 innokasta tsempparia ja ryhmässä on tehty lyhyessä ajassa erinomaisia tuloksia. Jokainen laihduttaa utselleen parhaiten sopivalla tavalla. Sivuilla keskutellaan hyvässä hengessä laihduttamisen iloista ja vaikeudesta.

Sivujen kautta löytyy myös pitkä litania erilaisia dieettejä ja laihdutuskuureja.

Aika moni taitaa noudattaa painonvartijoiden pistesysteemiä, mutta paljon muitakin kilonkaristamiskonsteja kyllä on käytössä :D .

Ja mikä parasta, tämän ryhmän tuli ei maksa meille kenellekään mitään ja kasassa on tosi kiva porukka =) .

:wave:

Yhteistyössä