Olkaa hyvä, näin se läski lähtee (sis. ohjeet)!

18.09.2009
430
0
16
Oon ite lihonut kahtena raskausaikana eka 30 kg ja sit 26 kg. Välissä ehdin saada reilu 20 kiloo pois, ja nyt toisesta raskaudesta 16 kiloa. Vielä on läskiä jäljellä...mut olen nyt toiveikas, koska olen keksinyt idioottivarman keinon laihtua/ kiinteytyä.

Kaikihan me tiedetään, miten pitää syödä, ja että liikkua pitää. Niistä ei sen enempää.
Mutta se mikä toimii: pue hoikkien aikojen treenivaatteet päälle, jos mitenkään mahtuu. On niin järkkyä katottavaa salin peileistä, että antaa kummasti motivaatiota! Muistaa joka hetki, et töitä on tehtävä. Ja lisäksi palkitsee kun huomaa että pikkuhiljaa ne vaatteet alkaa olla sopivammat ja sopivammat :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sen jälkeen voi kaivella puhelimen käteen ja varata ajan rasvaimuun. Lähtee kaikkein varmimmin.

Tää tuli kyl ekana mieleen, ku puin ne liian kireet vaatteet päälle :D
Mut sit mä vaan päätin, että periks en anna! Sitä paitsi, ei tähän rasvamäärään mitkään imurit riitä :/
 

Yhteistyössä