laihduttajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ap"

Vieras
mikä on bmi:si ja montako kaloria syöt päivässä?
kattelin tota kilokulubia ja ymmrsinkö oikein että sen mukaan mun kokosen naisen bmi 32 pitäs painoa pudottaessakin syödä 2200kcal :O
mä oon syöny n. 1200-1300kcal ku oon painoa pudottanu. en todellakaan oo lisäämässä tuhatta kaloria ruokavaliooni.
neljä kertaa päivässä syön. jaksan hyvin tällä ruokavaliolla. energiaa riittää. treenaan 3-6 kertaa viikossa. viikosta riippuen

Minä söin kiloklubissa ollessani jonkun 1700kcal päivässä ja 6 krt viikko kunnon hikilenkki vaunujen kanssa (kalorikulutus keskimäärin 350kcal per lenkki). Bmi oli 29,3. Alotin toukokuussa ja siitä on paino tippunu 12kg, paitsi loppusyksystä lopetin kiloklubeilun ja ilman sitäkin on paino tippunut.

23,7 on BMI ja kaloreita en ole laskenut. Koitan laihtua karppaamalla ja se on maailman ihaninta, koska karppaamalla ei verensokeri heilu niin ei tunne nälkää ja jaksaa vaikka 5-6 tuntia pelkällä aamupalalla, jossa on pekonia, munaa, kermaviiliä, maitoa, mustikoita, pellavasiemenrouhetta ja teetä.

1 kg:n laihduin kuukaudessa, kun vain tarkkailin hiilareita, enkä muuten rajoittanut syömistäni. Mutta mä en lihonutkaan aiemmalla tavallani syödä, vaan raskauksista jäi 8kg eikä ne tuntuneet lähtevän "noin vain" millään muulla pienellä keventämisellä. Mutta karppaamalla alkoi tapahtua.

Ja siis mä syön hiilihydraatteja, mutta vain kasviksista, hedelmistä maitotuotteista ja marjoista ja tärkkelykset ovat kokonaan pois mun lautaseltani, siis leipä, peruna riisi ja pasta.

Yhteistyössä